2016. január 28., csütörtök

... írót könyvéről - A.M. Johnson, aki szemet nem hagy szárazon


Sziasztok!

Megint elcsúsztam kicsit ezzel a rovattal, szóval millió bocsi, hogy mostanában a hónapok vége ilyen tömött. Ígérem, innentől jó cserkészlány leszek, és mindent időben hozok.

Nos, ebben a rovatban minden hónapban egy-egy írót "mutatok be" nektek, akiről úgy hiszem, hamar belopná magát a ti szívetekbe is.
Ezúttal A.M. Johnson-ra esett a választásom, mert a könyvei eddig nekem nagyon sokat adtak.

Lássuk!



A.M. Johnson nevével először az Instagram-on találkoztam, méghozzá M. Andrews-nak köszönhetően. A két hölgy szoros barátságot ápol, így nem is csoda, hogy Andrews repostolt egy-két képet Amanda-tól. Mikor megláttam a Still Water teaser-ével, már tudtam, hogy a Forever Still sorozatot nekem találták ki. Nem is volt más hátra, megvettem a Still Life-ot, ami a sorozat addigi egyetlen megjelent könyve volt. Elolvastam, és abban a pillanatban, hogy nem hoztam rossz döntést.

Hogy miért? Ez a nőszemély úgy bánik a szavakkal, mintha a legmesteribb boszorkány lenne. Gyönyörű történeteket ír, úgy, hogy szereplőik szenvednek, de nem megy át drámapacává az egész. Olyan, mintha a csodák kézzelfoghatóvá váltak volna, hogy testet ölthessenek a könyveiben.
Igaz, hogy az elején nem voltam teljes mértékben meggyőzve, sokat kételkedtem, majd jött a második rész, amit volt szerencsém előolvasni. Itt vált örök kedvencemmé ez az őrült hölgy.


A Still Surviving-al pedig feltette az i-re a pontot. Itt végleg elvesztem. Az egyik leggyönyörűbb, legszebb történet volt, amit valaha olvastam. Ehhez is volt szerencsém hamarabb olvasni, de bevallom őszintén, nem is tudtam volna sokat várni a második rész után. Ki nem lett volna kíváncs Tiffany és Seth sorsára?

Nos, így lett A.M. Johnson állandó szereplője az olvasmánylistámnak. Ekkor csatlakoztam a Facebook csoportjához, és ismerhettem meg remek embereket többi olvasója személyében. És itt jelentette be, hogy Lillian Bryant néven is ír. Ezen a néven kicsit más témában alkot, "első" regénye a Pressure volt, ami rövidsége ellenére is meghatározó élménnyé vált. Kórházsorozat lesz majd belőle. Jelenleg a Beneath the Vine-on dolgozik, ami egy édeshármas történet lesz, és amit már nagyon várok.

Amanda egyébként főállású nővér, emellett terebélyes családdal büszkélkedhet. És az egyik legremekebb ember, akit valaha ismertem. Olyan, mint egy aprócska szélkelep, valamin mindig jár az agya, szereti olvasóit mindenbe belevonni. Ez pedig szerintem egy igazán követendő példa. Számomra így áll össze egy igazi, hatalmas író.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése