2016. január 2., szombat

Havi fejadag - December

Sziasztok!

Ez a hónap blog szempontjából a megszokottnál jobban pörgött, hisz otthagytam a molycsimbókot *sátánikacaj*, így a lustaságomat legyőzve még több értékelést hoztam a blogra is. És innentől kezdve kevesebbre ne is számítsatok, valami finomság mindig lesz itt nektek.


Hogy milyen volt a december? Jó pörgős, és ez hiába ment néha az olvasás kárára, azért könyvekben sem volt hiány. Mutatom, ezek közül mit ajánlok:



Rögtön elsején jött két megjelenés, amik miatt már régóta lázban égtem:a Sweet Ruin és a Blood Kiss nem is okoztak csalódást.

Nem is lett volna a december az ünnepek hava, ha nincs egy Hashtag sztorim. Nagyon boldog voltam, hogy olvashattam a kedvenceimről a #Holiday  keretein belül.

A Thicker Than Water és Brigid Kemmerer meglepett.

A Still Life-nak köszönhetően megismerkedtem A.M. Johnson munkásságával, majd hónap vége felé Amanda Lillian Bryant néven meglepett a Pressure-rel is, ami szintén kedvencem lett. De itt van még a Still Water, valamint a Still Surviving (2016. január) is

A folytatások folytatása - T.M. Frazier: Lawless

Lehet, hogy 2015 egyik legjobb könyve a Sweet Soul?

Chris Colfer immár a Kívánság Varázslattal is beírta magát a szívembe.

A Leányrablás Budapesten, majd A Rudnay - gyilkosságok minden várakozásomat felülmúlták.

A Hard to Forget igazi kemény csajoknak való sztori.

A Scarless & Sacred mindent vitt.

A Royal Savage nagyot ütött.

Hát, valahogy ennyi lenne. Ezek a könyvek nagy-nagy kedvenceim lettek, bátran ajánlom is őket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése