2016. január 6., szerda

Book Haul - december

Halihó!

Decemberben volt bőven könyves termésem, hol engem leptek meg, hol pedig magamat örvendeztettem meg egy nyomtatott csodával. A e-könyvekről inkább nem is nyilatkozom, mert megint rengeteget garázdálkodtam az Amazonon... *pillogás*

Nézzük a piszkos anyagiakat!




Nos, emelkedő számsorrendben:

❤ Böszörményi Gyula: A Rudnay-gyilkosságok (hatalmas szerelmem)
❤ Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten (Judit barátnőmtől)
❤ Jessica Park: Lélegezz velem! (ehm, ne, soha többé)
❤ Lacey Weatherford: Chasing Nikki - Nikki nyomában (még várat magára)
❤ Anne Percin: Hogyan told el (jól) a nyarad?  (szeretetcsomag könyve)
❤ B.N. Toler: Lélekvesztők (kellett magyarul is, na)
❤ Sawyer Bennett: Off Sides (Betty barátnőmtől)
❤ Rachel Joyce: Perfect (gyönyörű történet)
❤ Maya Banks: Második esély (most olvasom, imádom)
❤ Mia Sheridan: Leo (+Leo esély még kölcsönben cirkál - a fordítás gyatra, pedig annyira vártam, hogy magyarul is a polcomon tudhassam...)
❤ Chris Colfer: A Kívánságvarázslat (mesés, imádtam)
❤ C.J. Roberts: Seduced in the Dark - Megigézve a sötétben (kedvenc sorozatom, naná, hogy kellett magyarul is)
❤ C.J. Roberts: Epilogue - Epilógus (még mindig)
❤ Laini Taylor: Vér és csillagfény napjai (másik kedvenc sorozatom, és azért kellett, mert rájöttem, uppszdenincsmegmagyarul)
❤ Laini Taylor: Füst és csont leánya (dettó)

Plusz, még járt rengeteg könyvjelző, amik egyszerűen mesések.
Így nézett ki nálam a december.

2 megjegyzés:

  1. Úristen!!! Honnan vannak azok az eszméletlen könyvjelzők? :O xD :DD Kell!! *-* <3Jó kis könyveket sikerült gyűjtened! ;)
    xo,
    Lexa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujjci, hát javarészt nagyon kedves barátnőim két kicsi kezükkel készítették. *.* Ölni tudnék ilyen kreativitásért...
      Olyan szépségesek így együtt, ugye? ^.^

      Törlés