2015. december 10., csütörtök

Nyereményjáték! Nyerj dedikált Lakótárs kerestetik! példányt!

Sziasztok!

Ennek a nyereményjátéknak apropója Marie-Aude Murail magyarországi látogatása. Ha megengeditek, még egy kis élménybeszámolót is tartok.

Vágjunk bele:



Mint kisgyerek a csokiözönnek, úgy örültem, mikor megtudtam, hogy az írónő kicsiny hazánkba látogat. Készítettem is elő szorgalmasan kissé agyonolvasott példányaimat, felszerelkeztem még plusz pár másikkal is, és uccu neki, irány a Francia Intézete. Ez az a hely, ahol megismerhettem a világ egyik legklasszabb emberét. Mert Marie-Aude Murail-ból árad az imádat, a szenvedély, a vagányság. Ez párosul olyan előadói készséggel, amit ritkán tapasztaltam meg bármely más írónál.


Maga a könyvbemutató családias légkörben zajlott, az írónő pedig hatalmas lelkesedéssel mesélt írásairól, munkájáról, inspirációjáról. Az egyik legközvetlenebb dedikálás-könyvbemutató volt, amin valaha részt vettem.

Számomra hatalmas élmény volt, köszönet illeti a Könyvmolyképző kiadót is.

És akkor lássuk a piszkos anyagiakat. Utó-karácsonyi/újévi ajándékként szeretnék meglepni egy szerencsés "kiválasztottat" egy dedikált Lakótárs kerestetik! példánnyal.
Ehhez nem kell mást tenni, mint a már jól ismert, mágikus dobozkába bepötyögni a választ arra, hogy számotokra mit is jelent az elfogadás. (NEM kell lájkolgatni semmit!) 



Időtartam: 2015. december 10.- 2016. január 1.

Innentől Tiétek a pálya, hatalmas pusszantás!


a Rafflecopter giveaway

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése