2015. december 30., szerda

Megjelenések - Január

Sziasztok!


Most halál komolyan megijedtem, annyi sok jó könyv érkezik januárban. Azt se tudom, hova kapjak.

Lássuk!


5. Sophie Jackson: Az Ounce of Hope


    Monica Murphy: Never Tear Us Apart


    Laurie Elizabeth Flynn: Firsts


    Jay Crownover: Built


    Sawyer Bennett Wicked Lust


7. A.M. Johnson: Still Surviving


11. Elle Kennedy: The Score


      K.Bromberg: Aced


12. Calia Read: Unchinge

       Marisa Reichardt: Underwater

19. Karen Marie Moning: Feverborn




24. Helena Hunting: Packed Over (borító még nincs)

26. Chelle Bliss: Enshrine

      Colleen Hoover- Tarryn Fisher: Never Never III.


31. Jamie McGuire: BeautifulBurn (borító még nincs)

Hát, nem semmi a lista...


5 megjegyzés:

  1. Cambria Hebert: Junkie!!! <3 :D (Tudod, hogy az az én könyvem... xD)
    Never, never 3. részére is várok már egy ideje... Miért kellett azt a szerencsétlen sorozatot három részre szedni, azt még mindig nem értem... :D xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy a viharba ne tudnám? :D <3 És addig nem nyugszok, míg Cambria el nem árulja az úriember nevét. :D
      Ezt én se értem, és ha lesz még egy rész, én sikítok...xD

      Törlés
    2. Na azért :D Ó, ha lesz még egy rész, akkor több lesz a részemről, mint egy kis sikítás... Ne aggódj... :D xD

      Törlés
    3. ;DD Huh, akkor megrengetjük a világot xD

      Törlés