2015. december 31., csütörtök

Lezárás 2015 - első blogos év

Halihó!


Nos, ez nem egy megszokott Best of dolog lesz most itt, mert annyi, de annyi jó könyvet olvastam, hogy bármilyen kategóriába nehezen tudnék végső választ pöttyinteni, és csak az lenne a vége, hogy kaptok egy helyes kis listát, amit kb. senki sem fog végigolvasni. Azért huszonöt könyvet így is kiválasztottam, amik 2015 top olvasásai voltak, de vannak olyanok is, amiket külön ajánlanék mindenkinek. Lesz itt szó új kedvencekről, nagy csalódásokról, tapasztalatokról, megy úgy mindenről, kivéve a harangöntés. Ahhoz vajmi keveset értek. Maradok inkább a könyveknél, hisz azért vagyunk most itt.

Lássuk, milyen is volt 2015!


Szerintem azzal kezdem, hogy köszönetet mondok Nektek. Köszönöm, hogy mérhetetlen bizalomról tesztek mindig tanúbizonyságot. Köszönöm, hogy mindig megosztjátok velem a véleményeteket, annak pedig külön örülök, hogy tudok olyan könyveket is ajánlani, amik Nektek is hatalmas örömet okoznak. Szóval: köszipuszi.

Nos, legmerészebb álmaimban sem jutott volna eszembe, hogy én négyszáz könyvnél többet olvassak el idén. Nem, ez itt nem felvágás. Igen, van életem az olvasáson kívül is, igen, gyorsolvasó vagyok, igen, ezt már áttárgyaltuk, nem, nem fogok újabb vitákba belevágni ezen dolog miatt. Ha beteg vagyok, ámen, de megtaláltam a világ legjobb hobbiját. Éljenek a könyvmolyok! (Goodreads-en azért dokumentálva van minden elkövetett bűncselekményem.)

Idén elértem egy ponthoz, amikor már csordult a bili: idén még Magyarország legnagyobb olvasói-könyves oldalát is otthagytam. És tudjátok mit? Egy pillanatra sem bántam meg. Nem tudok olyan dolgot bánni, amitől csak még nagyobb erőbedobással tudom élvezni a hobbimat. Nem bánom, hogy megszabadultam egy csomó negatív energiától. Oké, tényleg nem fogok elmenni ebbe az irányba most, hisz az "ünneplés" a lényeg. De azt megjegyzem, hogy ez volt a legjobb virtuális döntésem.

Nagyon, nagyon sok jót köszönhetek ennek a blognak. A legnagyobb meglepetés éppen az volt, hogy ennyi jót, ennyi pozitív visszajelzést kapok Tőletek.
Aztán, ott van az is, mikor Bethany-Kris, majd Mya Robarts is írt egy-egy megjegyzést, utóbbinak ráadásul addig még nem is volt "esélye" elolvasni angolul az értékelésem, de feltalálta magát, és elővette gugli barátunkat. Ez a két hölgy levarázsolhatatlan mosolyt csalt az arcomra. Ugyanezt megtette Tillie Cole is, mikor is egy ARC Sweet Soul példány landolt a Kindle-men.

De nem ők az egyetlenek. Rengeteg új íróval ismerkedtem meg az idén a két fentebb említett hölgy mellett. Itt van pl. Rachel Van Dyken, aki totál levett a lábamról, majd visszakövetett Twitteren is - made my day,yay! -, Sawyer Bennett a rabjává tett, de említhetem még Tarryn Fisher, B.N. Toler, Amanda Maxlyn, Calia Read, Cassia Leo, A.M. Johnson, Mia Sheridan, Alexa Riley, Aly Martinez, B.B. Reid, Bella Jewel, Cambria Hebert, Chelle Bliss nevét is sok-sok másikkal egyetemben.

Magyar fronton színtiszta tarolás volt. Az úriember neve Böszörményi Gyula, aki azonnal, minden kétséget kizáróan a legnagyobb kedvencem lett. Imádtam a Leányrablás Budapesten-t, majd jött a második rész is. Elég annyit mondanom, hogy Ambrózy báró és Mili kisasszony most már nem szabadul tőlem.

Csalódások is akadtak bőven. Itt van pl. Jessica Park és a Lélegezz velem!. Katasztrófa volt, erre nem is számítottam.
Abbi Glines Existenc-sze valami borzalom volt. Brh.
Még egyet tudnék kiemelni: Colleen Hoover és az Ugly Love. Nem is volt kérdés, hogy ez volt az utolsó könyvem az írónőtől. Még a Never Never-t elolvasom, de csakis Tarryn miatt. Jujj, még visszagondolva is idegrángásom támad.

Avattam új kedvenc műfajt is: a maffia románcot! Sarah Brianne, Cora Reilly, Bethany-Kris, Rachel Van Dyken, Tillie Cole. Örök hálám, hölgyeim!
De nagyon megszerettem még a motoros klubos dolgokat is, River Savage, Tillie Cole - igen, ismét -, Jordan Marie bármikor felelősségre vonható ezért.
És itt vannak még a sötét könyvek is. Nina G. Jones, B.B. Reid taroltak ebben a kategóriában.
Hála a jó égnek rengeteg hokis könyvhöz jutottam hozzá Elle Kennedy, Helena Hunting, Sawyer Bennett és Toni Aleo jóvoltából.
Itt abba is hagyom, hisz félek, valakit kihagyok a sorból. Lényeg, hogy igen tartalmas volt ez az évem. És bízom benne, hogy a jövő év sem tartogat kevesebbet.

A könyveken kívül volt/van két nyereményjáték is, amin rengetegen részt vettetek, örülök, hogy rengeteg édes válasszal örvendeztettétek meg butuska szívemet.
Book Tag-ek is készültek, habár messze nem olyan számban, mint azt szerettem volna. Ígérem, a továbbiakban kreatívabb leszek ebből a szempontból.

Hogy mi van még hátra? Pillantsuk meg kicsit bőre sikerült ajánlatomat!


★☆Linda Kage - Be My Hero
★☆Tarryn Fisher - The Opportunist
★☆T.K. Leigh - Slaying the Dragon
★☆Cambria Hebert - #Heart
★☆M.Andrews - The Big Gamble
★☆K.A. Tucker - Surviving Ice
★☆Sarah Brianne - Vincent
★☆Mia Sheridan - Stinger
★☆Alexa Riley - Mechanic
★☆Calia Read - Unravel
★☆Sierra Simone - Priest
★☆B.N. Toler - Where One Goes
★☆Nina G. Jones - Debt
★☆Harper Sloan - Cooper
★☆Mya Robarts - The V Girl
★☆T.M. Frazier - King
★☆Bethany-Kris - Deathless & Divided
★☆B.B. Reid - Fear Me
★☆Sophie Jackson - A Pound of Flest
★☆Rachel Van Dyken - Rip
★☆Tiffany Reisz - The Queen
★☆Tillie Cole - Sweet Soul
★☆A.M. Johnson - Still Water
★☆Victoria Ashley - Royal Savage
★☆Aly Martinez - The Fall Up

Ennyi lettem volna mára. Nagyon vigyázzatok magatokra, induljon remekül 2016!

6 megjegyzés:

  1. Szép "kis" lista. :)
    Boldog Új Évet Kívánok!

    VálaszTörlés
  2. áááááá, hokis könyveket majd írsz nekem? :3 mármint címeket na... de felőlem te is írhatsz nekem valami jó kis sztorit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naná. ;D Amúgy, ha valaha könyvet írnék, jégkorong lenne benne, az tuti. :D
      Hmm. Lássuk csak:
      Toni Aleo nagyon jó hokis könyveket ír, de abszolút hangulatfüggő, szeretni fogod-e,
      Rachel Gibson Chinooks sorozata is ott van a szeren, első könyveim ebben a témában,
      Sawyer Bennett Cold Fury sorozata szerintem az egyik legjobb,
      ha viccesre vágysz, Helena Hunting és a Pucked visz mindent,
      de Elle Kennedy sem ír rosszat.
      Hát, szerintem lehet válogatni. :D

      Törlés
    2. Kösziiiii, utánuk nézek, aztán majd belesajtolom őket a rengeteg könyv mellé. :D
      ÉS epekedve várom a te könyved :D :D :D

      Törlés
    3. Nincs mit. Egy jó hokiskönyv sosem árt. :D
      Óóó, az van még sehol xD

      Törlés