2015. december 6., vasárnap

J.J. McAvoy: Childstar (full)

Sziasztok!

Ismét egy szösszenetnyi összesítéssel érkeztem, ezúttal J.J. McAvoy Childstar sorozata volt az áldozatom.
Ez egy olyan három részes széria, amit egyszerűen nem fogsz tudni kiverni a fejedből.

Let's start it!



Minden úgy kezdődött, hogy csak annyit tudtam, J.J. írta a történetet. De már ennyi is elég volt ahhoz, hogy a pre-order gomocskára kattintsak. Mondanom sem kell, jár érte a buksisimogatás. Mert egy igazán ritka kincs akadt a kezembe.

Mostanában egyre sűrűbben olvasok filmsztáros könyveket. Érdekes, hogy eddig úgy elkerültek, mintha nem is léteztek volna. De aztán jött Aly Martinez a The Fall Up-pal, aztán pedig J.J. McAvoy ezzel az észbontó történettel.

Én is, koala barátom, én is...

J.J.-ről azt tudni kell, hogy imádja keverni a kártyákat. Most is olyan hálót szőtt főhőseink köré, hogy szinte köpni-nyelni nem tudtam. És aztán olyan káprázatos, zseniális módszerrel szabadította ki őket, hogy...na, a hatás ugyanaz.

Noah és Amelia története a kezdetektől kezdve varázslatos. Pedig minden tök egyszerűen indult. Fiú és lány még tíz év távlatából is utálják egymást. Duhh, átlagos, igaz? Na, most ne essetek abba a hibába, hogy ezt elhiszitek. Mert míg az első rész egy ígéretes felvezetés volt, a második rész pedig remek átvezetés, igencsak idegörlő véggel, addig a harmadik a csúcsok csúcsa, minden vége, de egyben az eleje is.
Arról már nem is merek beszélni, hogy mennyi eseményt, izgalmat élhetünk át imádott párosunkkal. Főleg az utolsó eresztésben.
Egyszerűen nem győztem a fejemet kapkodni.
Imádtam azt is, hogy a Ruthless People sorozat Callahan klánját is belefonta a történetbe. Tökéletesen beleillenek a J.J. teremtette káoszba.

Nálam mindenképpen csillagos ötös a sorozat. Oké, lehet egy picit elfogult vagyok, de szerintem simán megéri elolvasni, főleg akkor, ha az a perverziód, hogy a végletekig élvezed, mikor a buksikáddal játszadoznak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése