2015. december 29., kedd

... írót könyvéről - Cambria Hebert, a Hashtag királynő

Halihó!


Tudom, kicsit elkéstem ezzel a bejegyzéssel, de sajnos beleestem a 'too much Christmas' életérzésbe, és szinte minden kavargott a fejemben, csak az nem, aminek kellett volna. De most itt vagyok, jön a rovat is, ezúttal egyik kedvenc sorozatom írónőjével ismerkedünk meg. Igen, következzék Cambria Hebert!



Természetesen ez a kapcsolat is úgy indult, mint oly' sok más: a Goodreads-en. Megláttam a #Selfie borítóját, jót röhögtem, aztán elolvastam a fülszöveget, és már mentem is az Amazonra. Akkorra már megjelent négy rész, pont akkor jött ki az ötödik is. Én pedig - most már mondhatom, sajnos - igencsak elhúztam az olvasást. Valamiért nem vitt rá a lélek. De amikor végre rászántam magam, nem is volt megállás.

Cambria Hebert is olyan, mint bárki más: nem tudta eldönteni, miből diplomázzon az egyetemen, szeret bekuckózni otthonába, ahol egy darab férjjel, valamint emberi és szőrös gyerekeivel él együtt, valamint fél a csirkéktől. És ő írta meg a világ legjobb egyetemes sorozatát.

Tudjátok, ez is new adult kategória. És láss csodát, lehet lelki nyomortól mentes fiatalokról írni úgy, hogy még a hat és feledik részt is tűkön ülve várjam. Teljesen más, mint a manapság "befutott" - blah, kinek mi - történet ebben a műfajban. Vitriolos, könnyed, mégis komoly mélység van benne. Oké, mondhatjátok, minden sablonosan indul - nyomi csaj, nagymenő srác -, de itt van a blöki elásva. Ez nem egy átlagos sorozat. Pont úgy, mint maga az írónő. Megszokottból varázsolt átlagon felülit. És rögtön beírta magát a szívembe.

Olyan hihetetlen klassz stílusa van, hogy rögtön rabul ejt, utána pedig igencsak válogatós leszel. Megtudta oldani azt, hogy történetei könnyedek maradjanak úgy, hogy elég sok "drámát", feszültséget is vezetett beléjük. Erre nagyon kevesen képesek. Éppen ezért szeretek nagyon tőle olvasni. Azt is el tudta érni, hogy függő legyek. Igen, egy igazi #lover lettem. Legyen itt szó Rimmel-ről és Romeo-ról, vagy éppen Braeden-ről és Ivy-ról, teljesen lényegtelen, csak róluk olvashassak.

Pfu, most jöttem rá, hogy milyen nehéz elfogulatlanul véleményt alkotni. Gondolom, az azért valamennyire átment, hogy egyenesen rajongok ezért a sorozatért. Tudom, hogy biztosan lesznek olyanok, akik kiröhögnek, mert nekem ez a stílus jön be. De azt mondom nektek, hogy egy ilyenfajta megközelítés sokkal többet ért, mint az, ha szappanoperát csinálnak az egészből. Cambria megtette azt, hogy bebizonyította, van nekem is helyem a new adult műfajban. Ezért pedig csak hálás tudok lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése