2015. december 2., szerda

Havi fejadag - november

Sziasztok!

Újabb hónap tűnt el valahol. Komolyan mondom, hihetetlenül hamar telik számomra az idő. Sok minden - sok szörnyű dolog is - történt ezalatt az egy hónap alatt, de én most a szebbik oldalát fogom meg, és ajánlgatok Nektek könyvecskéket a novemberi hónapomról.


Kíváncsiak vagytok? Tessék:



Huh, hát, nem is akármilyen könyvvel indult a hónap. Tillie Cole egy számomra új sorozatát kezdtem meg, és nem is volt kérdés, a Raze tarolt. Majd később a Reap is. Majd az Eternally North is, ami a legelső sorozata, egyben legelső könyve Tillie-nek.

Aztán következett J.J. McAvoy és a Childstar. Hát, egyből lesodort a lábamról. Erről még írni fogok egy bejegyzést a közeljövőben.

Kristen Callihan The Game Plan-jéről a következőképp vélekedtem:

"Nagyon, nagyon imádtam, annyira a szívemhez nőttek a szereplők. Nagyon ritkán van ilyen, hogy elsősorban a szereplők miatt szeressek ennyire egy könyvet. Pedig a sztori is remek volt. De a szereplők azok, akik igazán különlegesek.

Egyébiránt igencsak örültem annak, hogy ez a rész már nem a főiskolán, hanem a „való életben” játszódott. A problémák is igaziak voltak, viszont a megoldások…na, azok voltak csak igazán felnőttesek. Mert hiába volt meg a harc, mind Fi, mind Dex hajlandóak voltak arra, hogy meghallgassák a másik fél verzióját is, nem kezdtek el csak úgy a vakvilágba hadakozni.

Nos, Dex-nél tündéribb ember nem igen van. Fi pedig olyan, mint egy kismanó: csintalan és bájos. Nagyon szerettem őket.
Örültem, hogy Gray és Ivy sokat szerepeltek, és boldog voltam a Drew-os és Anna-s pillanatok miatt is.
Ez a könyv kimondottan nekem való. Ajánlom, nagyon is."


K. Bromberg meglepett. Nem is kicsit. A Hard Beat a sorozat legjobbja:

"Hú, anyám, emelem a kalapom. Pft, erre nem is mertem számítani. Azanyjááát. És én még az előző rész után azon gondolkodtam, hogy nem folytatom a sorozatot… Istenem, életem legjobb döntései közé tartozik, hogy mégis kitartottam. *buksipaskolás*

Nem gondoltam volna, hogy ilyen zseniális történet kerekedik belőle. Először még csak derengett, hogy ismerem én Tanner Thomas-t, de nagyon nem ugrott be, hogy ki az egérfüle ez a fickó. Aztán kiderült, hogy Ry bátyja. Innen már tiszta. Ebből is látszik, hogy hosszúra nyúlik már ez a sorozat is, nem véletlenül huzigáltam a számat. De Bromberg akkorát robbantott – néha már szó szerint is –, hogy csak tátogtam.

Tanner amúgy néha olyan volt, mint egy klimaxos tyúk, de nagyon bírtam, kicsit megközelíthetetlen, de amúgy csupaszív pasas. Beaux néha már idegesített a titkolózásával, de ő is jó arc volt. Milyen páros ez…:D

Nem akarok nagyon belemenni a történetbe, hadd legyen meglepi, mert szerintem sokszor fogtok ámulni-bámulni Ti is. ;)"

Szépen lassan befaltam Cambria Hebert Hashtag sorozatának hátramaradt részeit. Sírtam, nagyon sírtam, mikor vége lett. De jön egy kis novella decemberre, szóval még egy picit kapok belőlük.

Alexa Riley új dimenziót nyitott az erotikus irodalomban, a Mechanic óta már több könyvét is elolvastam. Igen, olvasó-válogató, én pedig imádom mindet.

Életem első mostohatesós-szerelmes sztoriját is elolvastam. J.C. Valentine -tól a S.O.B. remek kezdetnek bizonyult.

Alexandra Hawkins All Night With a Rogue könyve az, amit szeretnék magyar kiadásban is látni.

A Him két írónő tollából összehozott csoda.

A hónap tanulságos története díjat Harper Sloan a Perfectly Imperfect nyerte el.

Karen Marie Moning ismét bizonyította, hogy nem csak a Tündérkrónikákkal tud különlegeset alkotni. A Beyond the Highland Mist elvarázsolt.

Egy tüzes erotikusra vágysz? J.C. Grant és a Playing For Keeps kell Neked!

B.B. Reid: Breaking Love - inkább hallgatok.

M. Malone: Tank - újabb gyöngyszem

Új kedvenc sorozatom első kötete: J. Daniels: Where I Belong

Elizabet Hoyt és a Sweetest Scoundrel beragyogta a napomat.

Hát, így... ennyi. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése