2015. december 19., szombat

Bella Jewel: Hard to Forget (Alpha's Heart #3)






Eredeti megjelenés éve: 2015.

St. Martin's Paperback

200 oldal

Sorozat: Alpha's Heart






Fülszöveg: Delaney, a hivatásos testőr, éveket töltött azzal, hogy bizonyítsa rátermettségét egy férfiak uralta szakmában. Most pedig élete legnagyobb kihívásával néz szembe.

Jax Shield, a milliomos rosszfiú sok mindenkit magára haragított, de azzal, hogy rossz időben volt rossz helyen, veszélybe sodorta az életét. Most pedig  Delaney-re és csapatára bízza magát. Mindenben a legjobbat várja el, és azt hiszi, a nő nem tudja megvédeni. Azt is nyilvánvalóvá tette, hogy inkább szeretné Delayne-t a hátán látni, minthogy a nő fedezné az övét. Vajon Delaney tud bizonyítani a legarrogánsabb és legjóképűbb férfinak, akit valaha ismert? 


Yeees, imádom ezt a sorozatot! Nem vagyok megrögzött feminista, de nem tudom elviselni, ha a férfiak csak azért néznek le minket, nőket, mert szoknyát hordunk - hogy régies szavakkal éljek. Bella Jewel ezzel a sorozattal mutat be a sok fafejű bunkónak. De nem úgy, ahogy ők elsőre leírnak minket. Nem. Szépen, lassan vezeti a szereplőket a tagadásból az elismerésig. Ez engem már az első perctől kezdve lenyűgözött.
Szerintem Bella az egyike az íróknak, akikben sosem fogok csalódni. Minden története mentes a hatalmas drámáktól, amik manapság úgy eltelítették a könyvpiacot. Miért nem lehet ezt a vonalat követni? Egy történet lehet akkor is szép, okos, tanulságos, ha nem megy át a szereplőkön a vonat...
Oké, ezt hagyjuk. Lényeg, hogy egyre közelebb kerül hozzám ez a "fordított felállás". Tudjátok, amikor a királylány nem vár a hercegére, hanem inkább az oldalán küzd meg a sárkánnyal.


Nagyon csípem Bella könyveinek lazaságát. Totálisan kiütközik a személyisége. Ezt nagyon ritkán lehet megtapasztalni. Nagyon kevés író tudja magát beleadni a regényébe. De Bella-ról el tudom képzelni, hogy odaáll mindenki elé, és jól bemutat nekik.
Nos, ez a sztori szerintem a legjobb a sorozatban. Történetről történetre fejlődött a széria, és végül elért a csúcspontra. Volt eddig fejvadászunk, autószerelőnk, és most kaptunk egy testőrt. És szerintem Delaney egyike a legvagányabb csajoknak.

“You want a muffin?”
Jax looks up at me. “Do I look like the kind of man who eats muffins?”
“How am I supposed to know? For all I know you might like to run around your house in a tutu.”
He gives me a truly foul expression.
“Okie dokie then,” I mumble. “No muffin.”

Annyira át tudtam érezni a helyzetét. Legszívesebben bevertem volna az összes lenéző tökfej arcát. De Laney okosabb volt. Tudta, hogy legjobban úgy tudja befogni a szájukat, ha bizonyítja, igenis rátermett. Amit aztán meg is tett.
Csakhogy, Jax keményen bezavart ebbe a folyamatba. Mert mint kiderült, Laney-nek van egy gyenge pontja: a férfi.
Hát, kemény menet lesz, ezt garantálhatom.

“Who is going to save you, kitten?” he rasps.
My heart starts pounding.
“I don’t need saving.”

Delaney, mint ahogy arra már utaltam, az egyik kedvenc női karakteremmé vált. Általában a csajokkal szoktam hadilábon állni, de az utóbbi időkben egyre többször van az, hogy olyan könyveket olvasok, amiben a lányok viszik a prímet. Oké, akadnak kivételek, de Laney-t már az első pillanatoktól kezdve bírtam.
Jax. Hát, ő egy kemény dió volt, de feltörtem, és az egyik legnagyobb szívtiprót találtam a héj alatt.
Nagyon csipáztam még Laney főnökét, Nak-ot is. Ilyennek kéne lennie minden férfinak.

A vége úgy gyönyörű, hogy nem lett nyálas. Hű maradt az egész történethez.

„I don’t tell Jax that I’m more than happy for him to save me for the rest of my life, because even the strongest of us need to have someone watching our backs. My someone is Jax, and he doesn’t know it yet, but his someone … is me.
It always has been and it always will be.”

Ha egy változatos, kicsit más sztorira vágytok, ez a ti könyvetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése