2015. november 23., hétfő

Toni Aleo: Clipped by Love (Bellevue Bullies #2)






Eredeti megjelenés éve: 2015.

Magánkiadás

448 oldal

Sorozat: Bellevue Bullies






Fülszöveg: Élesedik a helyzet a Sinclair fiúk számára! Egy már az NHL-ben van, és Jayden Sinclair reméli, ő lesz a következő!

Ez életem legkeményebb éve. Végignéztem, ahogy a bátyám a legjobbak közé került, ahogy szüleim elváltak, és most az egész család gondja az én vállamra nehezedik. Úgy érzem, mindent nekem kell helyrerakni, míg kihajtom magam az iskolában, és minden elkövetek azért, hogy a játékom még jobb legyen. Be kell kerülnöm a draftba. Ez megadná a biztos hátteret a családomnak, és bizonyítaná, hogy jó vagyok. De ahhoz, hogy idáig eljussak, minden idő legjobb Bellevue Bullies kapitányának kell lennem. Ez a hely az enyém - senki sem veheti el tőlem. Most Jude elrángatott egy tesós hétvégére.  Ártalmatlan, mi baj lehetne, gondoltam, de ekkor megismertem őt. Nagyon nehéz egy Baylor Moore-hoz hasonló személyt nem figyelembe venni.

Sosem veszítek. Nem megy. Apám arra nevelt, hogy mindenben a legjobb legyek. Elszánt, okos vagyok, és én leszek az NHL legelső női játékosa. Nincsen más lehetőség. Keményen megdolgoztam érte. Túl sok mindene mentem keresztül ahhoz, hogy ne így legyen. Büszkévé teszem apámat, és senki sem állhat az utamba. Egészen addig, míg közel nem engedtem őt magamhoz. Megrémít. Miatta újra érzek. És könnyen ő lehet az egyetlen személy, aki miatt többet akarhatok a győzelemnél. 

Ugyanaz a célunk: győzelem. De hogy versenyezhetsz az ellen az ember ellen, akit meg akarsz nyerni? Nem könnyű. A szerelem nem olyan dolog, amit befolyásolni tudsz. Nem olyan, mint egy korong, amit az ütővel csak simán lekezelsz. Nem, saját akarata van, és az teszi, amit csak akar.

Egyikünk sem számít rá, és nem tudjuk, hogyan lőjünk gólt, mikor a Szerelem összeköt. 


Hú, oké, megnyugodtam. Hogy miért is mondom most ezt? Hát, tudjátok, vannak olyan könyvek, amik olvasása közben egyszerűen nem tudod eldönteni, mit is gondolsz. Mert egyrészről minden porcikáddal imádod, másfelől azonban legszívesebben tűzre vetnéd. Nos, én most jelen esetben eme jelenség igencsak komoly résztvevője voltam. De hála a jó égnek, a végére a mérleg nyelve jó felé billent.
Nem tudom, mi lehet az oka, de az Aleo könyvekkel alig haladok. Nem értem, miért van ez, hiszen remek a stílusa, jók a történetei. Mégis, most is így éreztem, mintha nem akart volna vége lenni. Tiszta egyet előre, kettőt hátra érzésem volt. Mert amúgy tényleg klassz sztorikról beszélünk, de rettenetesen hosszúnak hatnak. De itt vagyok, végeztem, és kijelenthetem: a végére, minden hibája ellenére, száz százalékig megszerettem.

Azért azt el kell mondanom, akadtak problémáim a könyvvel. De nem a történetbe kötöttem bele. Nem. A főhősnővel, Baylor-ral akasztottam össze a bajuszomat, szinte minden második megnyilvánulásánál. Egyszerűen nem volt normális az, ahogy végig viselkedett. És az egy kissé azért hihetetlen volt, hogy a végén csettintésre 180 fokos fordulatot vett, de ezáltal legalább lenyugodtak a lelkemben háborgó hullámok. Viszont, a fél csillag levonás az ő hozzáállása miatt járt.
A sztori az kimondottan tetszett. Hisz Ti aztán már tuti tudjátok, hogy élek-halok mindenért, ami jégkorong. Ez nálam már mindig félsiker. Az, hogy kaptam mellé egy újabb ellenállhatatlan Sinclair fiút, csak hab volt a tortán.
Egyszerűen imádom azt a hangulatot, ami Toni Aleo könyveit lengi körül. Süt minden történetéből a hoki iránti imádata. És az is, hogy azért tudja, mit csinál, nem csak dobálózik a nagy szavakkal.

She may be all female, but she’s a dude when it comes to hockey. That’s the only thing I can come up with, and she’s probably the only one of her kind.
And I’m completely taken with her.”
No, akkor Baylor következik. Hát, mint említettem, nagyon nem jöttem ki vele. Önző, makacs, néhol igencsak ostoba, és az, ahogy Jayden-nel bánik, egyenes megbocsáthatatlan. Nagyon nem kedveltem, a végén viszont kicsit javított a pozícióján. Kissé hihetetlen volt az a páli fordulat, de legalább kicsit könnyeztem is a végén. Mert az milyen lett volna már, ha száraz marad a szemem...

“I’d like to date you, maybe even fall in love with you if you’d let me, because I feel like you deserve someone good, and I could be good for you. I don’t know what that dickfuck did to you, because you won’t tell me. But if you did, I’d listen, and I’d help you realize that he wasn’t worth your time. I am worth your time though, so give me a chance. Realize that I’m good for you. That with me, we can be better people.”

Jayden-ért viszont az első perctől az utolsóig odáig voltam. Hihetetlenül jó lélek, süt belőle a tisztaság. Teljes mértékben mellette álltam, mikor azt mondta, elég, egyszerűen nem tud úgy együtt lenni Baylor-ral, ahogy a lány akarja. Szerintem ez egy okos döntés volt a részéről. Persze, azért a végén nagyon is szurkoltam ám nekik.

„When I told her she was a sure bet, that was easy. It’s the truth, but what I left out was that I’ve fallen in love with her.
A head over heels, rainbows and sunshine, unicorns pooping glitter kind of love.”

Összességében azt mondom, hogy egy jó sztorit olvashattam, és már nagyon várom a következő részt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése