2015. november 17., kedd

Sarina Bowen - Elle Kennedy: Him





Eredeti megjelenés éve: 2015.

Rennie Road Books

276 oldal












Fülszöveg: Jamie Canning has never been able to figure out how he lost his closest friend. Four years ago, his tattooed, wise-cracking, rule-breaking roommate cut him off without an explanation. So what if things got a little weird on the last night of hockey camp the summer they were eighteen? It was just a little drunken foolishness. Nobody died.

Ryan Wesley’s biggest regret is coaxing his very straight friend into a bet that pushed the boundaries of their relationship. Now, with their college teams set to face off at the national championship, he’ll finally get a chance to apologize. But all it takes is one look at his longtime crush, and the ache is stronger than ever.

Jamie has waited a long time for answers, but walks away with only more questions—
can one night of sex ruin a friendship? If not, how about six more weeks of it? When Wesley turns up to coach alongside Jamie for one more hot summer at camp, Jamie has a few things to discover about his old friend…and a big one to learn about himself.




Kérem szépen, az én nézeteim szerint pontosan így néz ki egy vérbeli ötcsillagos könyv! Nagyon szuper, nagyon különleges, nagyon nekem való. Asszem fangörcsöt kaptam.
So, nézzük csak, miért is imádtam. M/M románc - pipálhatod, hokis könyv - szintén pipál, humoros - nagyon pipál, cukiság - nagyon gyorsan tegyed oda azt a pipát. Remélem, hirtelen nem vagyok túl sok, de egyszerűen annyira magával ragadott ez a sztori, hogy legszívesebben a Holdon csücsülve jódliznék. Komolyan, ez már beteges. És mégis ez van.
Odáig voltam ezért az egész légkörért. A szereplők pedig.... Két ilyen cukkancs kisördögöt. Ahw, ide velük, de most rögtön!! Oké, arcom lapos. Valami értelmeset is kéne alkotnom.
Imádtam benne, hogy olyan könnyed volt, mégis egy igencsak komoly, mély témát tudott feldolgozni. Remek példa arra, hogyan kezelik a mai emberek a másságot. Szerintem a két írónő ezzel a könyvvel a legjobb M/M írók közé teleportáltak. Kimondottan tetszett, hogy másodpercek alatt meg tudtam állapítani, ki kinek a karaktere, mert annyira beléjük tudták ültetni a személyiségüket, hogy az már szinte hihetetlen. Arról már nem is beszélek, hogy milyen boldogság fogott el, mikor megláttam, hogy jön egy második rész is. Jaj, ismét hatalmas puckbunny lettem!

Hát, már a fülszöveg azzal kecsegtetett, hogy ezt a könyvet nekem írták. Kicsi félelem azonban lappangott bennem, hisz hányszor estem már így pofára. De Sarina és Elle minden várakozásomat felülmúlták. Sikerült olyan regényt írniuk, ami minden tekintetben elismerendő. Mert merész, szókimondó, szemfelnyitó. Minden másodpercéért odáig voltam.

A sztori talán a legegyszerűbb, ami létezhet. És mégis, nagyon sokat nyújt. Érdekes volt végigkövetni, hogyan tisztázódnak szereplőink előtt érzéseik. Nagyon finoman lettek mind ők, mind mi, olvasók rávezetve az igazságra. Annyira élveztem benne, hogy - lévén dual POV- mindkét srác fejében jó sokat kutakodhattunk. Már az elején éreztem, hogy ennek így kell lennie. Főleg, hogy egyikőjük még csak nem is tudja, hogy nem heteroszexuális.

Azt kell mondjam, jelen esetben a szereplők viszik a show-t. Két ilyen végtelenségig szimpatikus szereplővel már rég akadtam össze.
Wes - annak ellenére, hogy bevallottan meleg - nagyon sokszor bizonytalan volt. Szinte már sebezhető is. Ez akár lejöhetne hisztinek is, de szerintem minden alapja megvan ennek a viselkedésnek. Ehhez van szokva. Mindig az elutasítás, a megvetés. Aztán, mikor kap két jó szót, olyan, mint egy pajkos kiskutya, aki elé csontot vetettek. És belátja, hogy most csak a szív parancsol.
Jamie-t elevenen felfalnám. Ez a srác... Igen, ő az, aki nem tudja magáról, hogy biszexuális. De az a végtelen türelem és megértés, amivel "tudomásul veszi"... Tanítani kéne. Ő egyértelműen Elle karaktere, míg Wes Sarina buksijából pattant ki.
Lehengerlő páros.

A végén Jamie családja, no meg a Facebook csoportjuk mindent vittek. Sírva röhögtem.

Igen, ez egy olyan történet, amit bárkinek teljes odaadással ajánlani tudok. Olvadjatok Ti is meg egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése