2015. november 4., szerda

Látogatás: +10.000. NYEREMÉNYJÁTÉK! {Kerstin Gier: Silber - Az álmok első könyve}

Sziasztok!

Végre-végre, eljutottunk idáig is. Egy hónap után a szavazás véget ért, megszületett a nyertes kiadó: a Könyvmolyképző könyvei közül választottam. Pont jól jött ki, mert éppen volt friss megjelenés is, szóval friss husit adhattam a csomaghoz. Sőt, még sorszámozott is. Tiszta jó, ráadásul nagyon hamar meg is hozták, minden tökéletes volt. Ezúton is köszönet a gyors munkáért.

De akkor lássuk, mit is kell tenni ahhoz, hogy a postaládádban landoljon a pakkocska Kerstin Gier legújabb könyvével karöltve:



Tudom, kicsit késve érkeztem, de a munka sokszor közbeszólt. De most már, hogy sikerült egy tüneményes kis csomagot összehoznom, semmi sem szab határt annak, hogy elinduljon a játék.

Mik is a nyeremények?

☆ Sorszámozott Kerstin Gier: Silber - Az álmok első könyve
☆ Kissziszás - oké, cicás - könyvjelző

Teendők:

☆ Rafflecopter doboz kitöltése -
          - lájkolni a blog Facebook oldalát - látszik, hogy a lehetőségek között a látogatás szerepel, de lájk is szükségeltetik a teljes körű részvételhez
          - nyilvánosan megosztani Facebook-on a nyereményjátékhoz tartozó bejegyzést
          - a "Melyik a kedvenc bejegyzésed az oldalon?" kérdésre egy linkkel válaszolni

☆ Vannak nem kötelező elemek is, ezek plusz pontot érnek:
          -  Kommentelj! : Kíváncsi lennék arra, hogy melyik könyv tett Téged igazi olvasóvá. A választ eme bejegyzés alatt várom, ha van kedvetek cseverészni.
          - Iratkozz fel! : Egyszerű, csak annyit írj ide, milyen névvel vagy állandó olvasó.

Meddig tart a játék?

  December 1.

Nos, ennyi lenne, lássuk azt a kockát. :) (Ha valami bibi van, nyugodtan kérdezzetek.)


a Rafflecopter giveaway

70 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik ez a nyereményjáték, jó lenne elolvasni a Silber-t, kíváncsi vagyok rá, főleg, hogy nemrég olvastam a Rubinvörös-t is. :)
    Az első könyv, amit végig olvastam és emlékszem rá, az az Alkonyat sorozat volt, még kb. 12 éves fejjel. De a Végzet Ereklyéi sorozat és a Mercy Falls farkasai könyvek szerettették meg velem az olvasást.
    Köszönöm a lehetőséget! :)
    Shelly

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Shelly! :)

      Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet. :) Ó, akkor ez most pont jól jött ki, külön örülök. :)
      Tyű, azért az Alkonyat könyvek nem piskóták - már csak hosszra sem -, főleg, hogy ilyen fiatalon olvastad. Ilyenkor mindig fülig ér a szám. A TMI-t én is nagyon szerettem. :)

      Én köszönöm a részvételt, és a választ. :)

      B.

      Törlés
  2. Hello! Köszönöm a játékot :) Az első és igazi az Nora Roberts - Hazai vizeken könyv volt, és még mindig nagy rajongója vagyok az írónőnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Hát, azt hiszem, súlyos hibában élek, hisz Nora Roberts eddig nálam kimaradt. De ha tényleg ennyire nagy hatást képes gyakorolni, akkor mindenképpen olvasni fogok tőle.:)

      Köszönöm a választ. :)

      Törlés
  3. Kedves Becca!

    Először is szeretnék gratulálni a +10.000 látogató miatt! :)

    Engem Cassandra Clare Végzet Ereklyéi sorozatának első része, a Csontváros tett igazi olvasóvá. Az az igazság, hogy nagyon féltem attól a könyvtől, de mivel barátnőm nagyon ajánlgatta, ezért elolvastam. Nem bántam meg, mert hála Cassie írásainak nagyon megszerettem az olvasást. :) (Azóta többször is elolvastam azt a könyvet és a folytatásokat.:D)

    Istenem, ez a kissziszás könyvjelző valami irtó cuki! *-*

    Köszönöm a lehetőséget és még egyszer hatalmas gratula! :)


    Szép estét!
    Rise

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon szépen köszönöm! :)

      Na, Cassie meg a TMI tényleg nyerő páros. És tényleg nagyon jók. :D

      Hát, ami kisszisza, az rossz nem lehet, szerelem volt első látásra. :3

      Én köszönöm a részvételt, és a szép szavakat!

      Szép estét Neked is!

      B.

      Törlés
  4. Szia!
    Talán a legelső könyv amit nagy átéléssel olvastam Thomas Brezina: Hogyan változtassuk békává a tesónkat? (Fiúk kizárva! 2. rész) volt. Emlékszem, hogy éppen költöztünk és a nagy dzsumbuj közepette halál nyugalommal olvastam. Voltam 8 vagy 9 éves. :D Régóta erősítem a könyvmolyok csapatát :)


    Köszi, hogy elkészítetted ezt a nyereményjátékot! :)
    Puszi
    Viola

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Viola!

      Tyűha, micsoda cím. :D Hű, minden elismerésem!

      Én köszönöm, hogy részt vettél rajta!
      xo
      B.

      Törlés
  5. Gratula a bloghoz és a sok látogatóhoz!
    Nos... xD Manapság divatossá vált, hogy szidják az Alkonyatot az emberek. Már én se szeretem, de nem azért, mert sokan nem szeretik. Ki nőttem belőle(13 éves voltam xD) és rájöttem, hogy vannak ezerszer jobb könyvek nála. Ráadásul már a második része valahogy nem volt az igazi a számomra.
    Viszont az Alkonyat volt az a könyv, ami anno elindított a könyv olvasás útján, szóval hálás vagyok az írónőnek, hogy megírta ^^
    Előtte is olvastam néha-néha, de az Alkonyat után kattantam rá igazán ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Köszönöm a szép szavakat. :)

      Ó, igen, egyébként ilyen a Szürke ötven árnyalata is, anno én is szerettem - most már azért neeem :D -, de ha tényleg elindítanak egy úton, akkor meg kit izgat. :)

      Köszönöm a választ. :)

      Törlés
  6. Ó, hát ez a könyv is listás :D Köszi-köszi a játékot érte ;)
    Én Anita Blake sorozattal kezdtem. Ráadásul egyből az 5. résszel, mert ugye minek az elejétől :D Onnantól kezdve imádok olvasni, ami középsuliban nem volt jellemző :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor most kivételesen tényleg ráéreztem...:D
      Hát, ez is egy szép hosszú sorozat. :D

      Törlés
  7. Nagyon jó a nyereményjáték,remélem szerencsém lesz... :) Amúgy engem valahogy mindig is vonzottak a könyvek,de azért a rajongás akkor tört ki,miután elolvastam a szent johanna gimi sorozatot ami már 3 éve volt.És azután elkezdtem minden féle könyv iránt érdeklődni és mániákis könyvgyűjtővé váltam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Ahham, szóval akkor egy magyar írónő változtatott vérengző könyvmollyá. Dicséretes. :)

      Törlés
    2. Nekem is Laura sorozata volt az áttörés. :D

      Törlés
    3. Akkor biztosan tud valami. :D

      Törlés
  8. Kedves Becca!

    Valószínűleg nem lesz túl egyedi a válaszom, mert engem is, mint gyerekek millióit, Harry Potter varázsolt igazi olvasóvá annak idején :) Azóta is töretlenül imádom a sorozatot, és hála neki, imádom a könyveket, szinte bármit szívesen elolvasok :)

    Köszönjük szépen a nyereményjátékot, további sikeres és örömteli blogolást kívánok neked!

    Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Andi! :)

      Jajj, hát ennél szebb válasz nem is érkezhet, hisz tényleg csodálatosak azok a könyvek. :)

      Én köszönöm a választ, a részvételt, a szép szavakat. :)

      B.

      Törlés
  9. Szia! :)
    Nagyon köszi a nyereményjátékot, szuper a blogod! ;) Ha jól emlékszem talán Alyson Noel-től volt az Evermore sorozat. Ez volt ez első vörös pöttyös könyv amit olvastam, és szerettem is! :)
    Üdv: Lexa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lexa! :)

      Köszönöm,örülök, hogy tetszik. :3 Hát, a Vöröspöttyös mindig jó. :)

      Szép estét!
      B.

      Törlés
  10. Szia!
    Gratulálok az eddig elért eredményhez, csak így tovább! :)
    Nekem igazi fellángolást 4-5 éve a Szent Johanna Gimi hozta meg. Azóta igazi könyvmollyá váltam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Köszönöm, és a show megy is majd tovább ;)

      Ezek szerint nekem is kéne SZJG-t olvasnom? :D

      Törlés
    2. Szerintem egyszer biztosan megéri elolvasni :D ha nem többször... ;)

      Törlés
  11. Köszi a játékot.
    Világszép nádszálkisasszony jut eszembe elsőnek, az apacsos könyvek és az Egri csillagok. Ők indítottak el az olvasás felé.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a részvételt. :)

      Ó, pedig az Egri csillagok nem egy könnyű regény. :)

      Törlés
  12. Szia! :)
    Klassz a blogod, nagyon tetszik, hogy sok engem érdeklő regényről pozitív véleményt olvashatok tőled :) Én annak idején Rick Riordan Percy Jackson sorozata, egészen pontosan A villámtolvaj hatására lettem könyvmoly :)
    Köszönöm szépen a lehetőséget!
    Üdv.: Csontos Anita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Na, akkor egy újabb pozitív dolog így estére. :) Köszönöm a szép szavakat. :)
      Ó, Percy, ő nagy spíler. :)

      Én köszönöm a részvételt!

      Szép estét.
      B.

      Törlés
  13. Szia!

    Ez egy jó kérdés. Hát ifjonti koromban (kb 10-13 évesen) a Gréti-történeteket, persze Thomas Brezinát. Utána volt 10 év kihagyás most újra olvasok a Vérbe és Pippa Kenn-nek köszönhetően :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most látom, hogy nem fejeztem be az első könyv címét, ami a: Vérbe öltözött Anna :)

      Törlés
    2. Szuper, erről a könyvről is sok jót hallottam már. :)

      Törlés
  14. Gratula a látogatószámhoz! :)
    Én Harry Potter és a bölcsek köve és Böszörményu Gyula Gergő-könyvei miatt szerettem meg olvasni... elérték azt, amit a sok kötelező nem: élveztem a dolgot. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)

      Jajj, hát a Harry Potter...:)

      Törlés
  15. Szia!

    Köszi a játékot!

    Ami miatt megkedveltem: Leiner Laura SZJG-je :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a részvételt. :)

      Na, akkor már három strigula..:D

      Törlés
  16. Nekem az első könyv sorozatom, ami igazán bevonzott az Elisabetta Gnone - Az ikrek titka volt :) Mai napig naggyon szeretem, pedig már rég kinőttem belőlük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a jó, amikor tényleg örökre a szívedben marad. :)

      Törlés
  17. Szia :)
    Nekem az első olyan sorozatom a Vámpírnaplók volt ami igazi olvasóvá tett.

    VálaszTörlés
  18. Szia.
    Engem még gyerekén a pony clubos könyvek szoktattak rá az olvasásra, de azóta sok jó könyv akadt a kezembe, és nőveremnek hála szoktam még rá, mert ő adta a kezembe az első könyveket. Most már én olvasok a legtöbbet a családban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, köszönöm a válaszod. :)

      Törlés
  19. Szia!
    Nagyon szuper a nyereményjáték, köszönöm a lehetőséget! :) A könyveket én is, mint sokan mások a Harry Potter sorozattal szerettem meg, aztán az idő múlásával igazi moly lettem. :)
    A fb-os feladatokat Kovács Netti néven teljesítettem, de itt a feliratkozás és a R.doboz-ban Kovács Antoniettaként szereplek.
    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy tetszik. :) Akkor HP fellépett az SZJG mellé. :D

      Rendben, köszönöm, szép napot! :)

      Törlés
  20. Szia, köszönjük a nyereményjátékot. Engem Stephen King könyvei tettek olvasóvá. Jobban mondva a Titkos ablak. A film nagyon nagyon tetszett, mikor mondta párom, hogy ez könyvből készült, nem hallottam még Stephen Kingről? Mondom nem (hogy is hallhattam volna, nem szerettem olvasni). Megkaptam tőle a könyvet, pár nap alatt el is olvastam és azóta nincs megállás :)

    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Ó, a kis cseles. :D Köszönöm a választ. :)

      Szép napot!

      Törlés
  21. Szia!
    Engem az Alkonyat sorozat tett igazi könyvmollyá annó. :)
    Köszi a lehetőséget.
    Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Köszönöm a válaszod. :)

      Törlés
  22. Szia!

    Fúúú, annyi könyvet olvastam már régen is, hogy nem is tudom melyik volt az első. Az Animus Kiadó könyvei (Bradley, az osztály réme, Laura titkos társasága stb.) pont abban az időben lettek nagyon népszerűek, amikor 12-13 voltam (kb. olyan szintű népszerűségnek örvendtek, mint most a Vörös Pöttyösök). Meg persze ott vannak Thomas Brezina Fiúk kizárva könyvei, meg Darren Shan vámpírkönyvei. Ez utóbbi két sorozatot féltve őrzöm, mert anno volt szerencsém találkozni mindkét íróval, és névre szólóan dedikálva vannak a példányaim. Ja, és természetesen abban az időben jött ki magyarul az első Harry Potter magyarul. Szóval nem tudnám megmondani, melyik volt az a konkrét könyv, ami után kifosztottam a könyvtárakat, antikváriumokat és könyvesboltokat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Tyűha, nem mindennapi lista. :D

      Törlés
  23. Szia... Hmm az első könyv amit olvastam és igazán tetszett az a Szent Johanna gimi, talán ez az egész sorozat szerettette meg velem az olvasást... Aztán jött az Obszidián.. Ez az abszolút favorit könyvem :)

    VálaszTörlés
  24. Én annak idején az Interjú a vámpírral c. könyvvel és a Stephen King regényekkel lettem olvasás mániás.Ami kisebb-nagyobb megszakításokkal a mai napig is tart.

    VálaszTörlés
  25. Az első könyv amit olvastam és nagyon megtetszett Szabó Magda: Sziget-kék volt, általános harmadikban. Aztán jöttek a Harry Potter könyvek, Jókai Mór nagyszerű könyvei. :-)

    VálaszTörlés
  26. A Harry Potter sorozat volt az első aminek az összes részét elolvastam.

    Nagyon tetszik a nyereményjáték, mert az írónő az egyik kedvencem, és ezt a könyvet már nagyon kinéztem magamnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper. :) Jajj, akkor nagyon örülök. :))

      Törlés
  27. Szia! Köszönöm a lehetőséget, hogy részt vehetek a nyereményjátékodban. Én már egész kicsi koromtól kezdve olvasok, kb. 2. osztályos lehettem amikor az első könyvemet ami Fekete István: Lutra című könyve volt és hát jó sok időbe beletelt :) Az első sorozatom viszont a Harry Potter volt majd ezt követte az Alkonyat sorozat. Nagyon szuper könyvet ajánlottál fel a nyereményjátékra. :) További sok sikert a blogodhoz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, örülök, hogy tetszik. :) Köszönöm a szép szavakat is. :) És köszönöm a választ, meg hogy részt veszel. ;)

      Törlés
  28. Kedves Becca!

    Már gyerekkoromban is nagyon szerettem olvasni. A suliban akárhányszor olvasni kellett irodalomórán, én elsőnek nyújtottam a kezem, úgy, hogy a padból is estem ki. Az akkor olvasottak közül Molnár Ferenc: A Pál utcai fiúk c. könyve nyerte el annyira a tetszésemet, hogy elhatároztam, hogy mindig olvasni fogok. Hát ez a láz nem tartott sokáig, hiszen nagyon sok olyan kötelező regényt tuszkoltak ránk, hogy az olvasás néha már el is vesztette a varázsát nálam. Amikor időm engedte (általában nyaranként) olvasgattam mindenféle könyvet, de egyik sem fogott meg igazán. Mígnem egy szép nap el nem olvastam Jessica Sorensennek a Véletlen sorozatát. Hát ennek a könyvnek a története nagyon megtetszett. Azóta is rendszeresen olvasok és jobbnál jobb regények kerülnek a szemem elé. Tehát mondhatni, hogy ez a regénysorozat jelentett leginkább sorsdöntő fordulót az olvasásvilágomban. :)

    U.I.: Köszönjük a nyereményjátékot! Érdekesnek ígérkezik a könyv. Itt jegyezném meg azt is, hogy nagyon tetszik a blogod úgy külalakban, mint tartalomban. Csak így tovább!

    Üdvözlettel, Zsuzsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!

      Igen, a Pál utcai fiúk nálam is nagy kedvenc volt, szerintem a legjobb, amit kötelezőnek találtak ki. :)
      Na, nekem abban a sorozatban Luke és Violet történetei hatalmas kedvenceim.

      Köszönöm a szép szavakat, így korán reggel megawattos vigyort varázsoltál az arcomra. :)

      B.

      Törlés
  29. Szia!

    Nagyon tetszik a blogod :D Igazán igényes mind a kinézete mind a tartalma.
    A kedvenc bejegyzésemet tőled véletlenül nem linkeltem be, szóval ez lenne az http://hellolittleredreadinghood.blogspot.hu/search/label/R.I.P.%20It%20or%20Ship%20It%20Book%20Tag

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és igazi olvasóvá engem az Eragon tett :D

      Törlés
    2. Szia!

      Köszönöm,örülök, hogy tetszik. :)
      Jajj, ezt a book tag-et annyira élveztem csinálgatni. :D

      Hú, az Eragon is nagyon jó.:)

      Köszönöm a válaszod. :)

      Törlés
  30. Szia! :)
    Nagyon jól megválasztottad a nyereménykönyvet. Mióta láttam, hogy meg fog jelenni, azóta szeretném a kezemben tartani. Igazából azt sem tudom, hogy miről szól, de számomra Kerstin Gier neve és ez a borító garantálja a remek történetet. :)
    És hogy melyik könyv tett könyvmollyá? A Harry Potter. El sem tudom képzelni, hogy mennyien vannak vele így, mert bizony nem egy-két embert ismerek, aki ugyanígy járt. :) A történetem igen viccel a HP-rel: 9 éves voltam, és azt láttam, hogy mindenki Harry kalandjait bújja. És hát milyen egy 9 éves gyerek? Neki is azonnal kell, ami másoknak is van. :D Mamámmal a piacon voltunk és kihisztiztem, hogy megkapjam az első részt. Szerencsére megvette nekem. Azóta nem tudom, hogy hány könyvet olvastam el. Abból kiindulva, hogy június közepétől máig 103 könyvön vagyok túl, szerintem többszáz könyvről beszélhetünk. :)
    Nagyon szépen köszönöm neked a lehetőséget, hogy megnyerhessem ezt a könyvet. Eszméletlen boldog lennék, ha véletlen sikerülne. :D Neked pedig további sok sikert a bloghoz és hát jó olvasást! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Jajj, nagyon örülök <3 Kerstin tényleg utánozhatatlan. :)
      Igen, ilyenek ezek a gyerekek.:D Édes történet.
      Huh, akkor egy szintén sokat olvasó személy? :)

      Én köszönöm, hogy részt vettél, no meg a szép szavakat is. :) Neked is jó olvasást! ;)

      Törlés
  31. Ló népe, nem egy 10 évesnek való volt, de én imádtam.

    VálaszTörlés
  32. Gücülke, egy aranyos cica lány története, tele mondanivalóval.

    VálaszTörlés