2015. november 21., szombat

J.C. Grant: Playing For Keeps






Eredeti megjelenés éve: 2015.

Magánkiadás

216 oldal

Sorozat:??





Fülszöveg: Los Angelesben élni sztárokkal körülvéve nem olyan, mint amilyennek be van állítva. Igencsak sok mindenen keresztülmentem, míg megtapasztaltam, hogy sokan olyan életet élnek, amilyennek én nem akarok a részese lenni.

De ekkor David Taylor benyomult az életembe. Mint egy pöröly, úgy törte át gondosan felépített védőfalamat.

Jóképű, szexi és ijesztő. Úgy vonzott, mint eddig senki más. És tudtam, nem lehet az enyém, hisz túl megtört vagyok ahhoz, hogy így legyen.

David az elejétől kezdve látta, ki is vagyok igazából: egy ijedt kislány, egy távolságtartó nő testébe zárva. És elhatározta, hogy kiszabadít. Hogy a magáévá tesz.



VIGYÁZAT! Ez egy erotikus történet. Ha NEM szereted a domináns, birtokolni vágyó, nagyon is alfa hímeket, a Playing For Keeps nem neked való.

„I felt a dangerously strong pull to him, like a moth to a flame. And instinctively, I wanted to run away from it.
From him.”


A legelső mondatra fel szeretném hívni a figyelmet. Ezt a sztorit nem lehet úgy olvasni, hogy mást, többet akarunk belelátni, mint amilyen valójában. Mert egyébként ez egy végtelenül egyszerű, tüzes, buta könyv. És éppen ezért lesz hihetetlenül élvezetes. A primitívsége az, ami igazán jó kikapcsolódássá varázsolja. Egy ideig én is húztam a számat, hogy ekkora baromságot még nem is olvastam, de aztán szépen át is értékeltem a helyzetet. Mert az írónő nagyon is korrekt lépést tett azzal, hogy figyelmeztetett a könyvvel kapcsolatban. Aki nem szereti a fentebb említett dolgokat, az most sürgősen kapcsolja ki a gépet, és válasszon egy másik könyvet magának. A Playing For Keeps nem kiscica-ponyva, ez a nagybetűs, töménytelen EROTIKA. Szóval, nyájas, mindenbe belekötő, prűd lánykáim, kit zavar a csúnya bácsi és annak csúnyán sok fuck-olása, menj, és olvass szakácskönyvet. Abban garantálom, hogy nem lesz sok dá-dá. Itt viszont nem tesz senki sem lakatot a szájára, garantáltan ütős lesz a sztori. Már amennyi van benne, mert tényleg nem nagy durranás. Itt az érzés a lényeg. Az, hogy mennyire adod meg magad a könyvből áradó intimitásnak. Nekem tökéletesen feküdt a történet.

„He reminded me of an animal stalking it's next meal. And for what ever reason, that look made me feel powerful and wanted in a way I had never experienced. It was probably the teenage girl in me, the bad boy fantasy we have. Or just a sign of how fucked up I truly was. Because more than likely that's the way serial killers looked at their victims.

Ismétlem, a sztori nagyjából a semmivel egyenlő. Vártam, vártam, hogy elő legyen véve a már jól megszokott, rettentően unalmas és kiszámítható végső "csavar", és azt kell mondjam, ennek hiányának még soha a büdös életben nem örültem ennyire. Mert épp, hogy ezzel a "nem-csavarral" hozta a csavart az írónő. Ez pedig nagyon is üdítő volt a már igen befásult kategóriában. Szerintem erotikus regényből van a legtöbb a piacon. De ez egy másik mise.

“I asked nice. You said no. I begged, you said no. So, I'm not asking.”

“You make me feel things I've never felt before. All crazy inside. Excited. Jealous. Possessive. Desperate. All at once... I just know I have to have you. Be with you. I just want to keep you... I want you to be mine. Need you to be mine.” His voice was soft and sincere, like he was telling me his deepest secret.

Szóval, adott nekünk egy nem éppen IQ barbár hősnőnk, egy felettébb domináns, féltékeny alfa pasasunk. Na, mi lesz belőle, ha nem szexathon? Néha annyira, de annyira kellenek az ilyen buta történetek is, amikért csak úgy random rajongani lehet. Ja, egyébként az Insagram-on bombáztak a sztorihoz készült montázsokkal, és hát... jól van, Mike Chabot-nak ki tud ellenállni?!

“I'm so fucking in love with you... I need you to need me the way I need you... I'm gonna make you need me. I'm gonna make you fall crazy in love with me, Austin.”

David Taylor még akár Jesse Ward-ot is megszégyeníti. És őt is ugyanolyan hévvel imádtam, mint azt a zöld szemű tökfejt.

Please, fall in love with me,” he whispered like a prayer between us.

Austin... hát, akiről szépet nem lehet, arról inkább ne mondjunk semmit. Számomra ő nem volt érdekes a történetben, de jó volt, hogy benne volt, mert akkor David nem műsorozott volna.

“I am the guy stalking the girl he's in love with after all.”

Én kimondottan élveztem, sokszor mosolyogtam, ami nálam már hendikepet ad egy könyvnek. Részemről átment a próbán. Várom David szemszögét is, meow.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése