2015. november 27., péntek

J. Daniels: Where I Belong (Alabama Summer #1)






Eredeti megjelenés éve: 2014.

Smashwords

212 oldal

Sorozat: Alabama Summer






Fülszöveg: Mikor Mia Corelli visszatér Alabamába, hogy kikapcsolódjon gyerekkori barátjával, Tessa-val, egyetlen egy ember zökkentheti ki. Az a személy, akit megpróbál elkerülni.

Ő Benjamin Kelly. A világ legnagyobb seggfeje.

Mia minden porcikájával gyűlöli, és soha nem akarja viszont látni. Mikor úgy dönt, hogy a nyáron végre megszabadul szüzességétől, akaratlanul is annak adja oda, aki mindenáron meg akarja keseríteni az életét. De legalább tanul a hibájából.

Mindig kérdezd meg annak a pasinak a nevét, akivel hazamész éjszaka.

Ben nem tudja kiverni a fejéből a lányt, akivel az éjszakát töltötte. Mikor az másnap reggel faképnél hagyja, Ben nem is gondolja, hogy viszont fogja látni. Egészen addig, míg meg nem pillantja medence mellett a húgával együtt.

Mia mindenáron utálni akarja Bent, még akkor is, ha nem tudja elfelejteni.

Ben elszántan bizonyítani próbálja, hogy már nem az a srác, aki volt.

Mi történik akkor, ha az a személy, akiről azt kívánod, bárcsak ne létezne, azzá válik, aki nélkül nem tudsz létezni?


Ismét egy csillagos ötös történet. Nem tudom, miért, de egyszerűen odáig vagyok az ilyen intenzív sztorikért. J. Daniels alkotott egy olyan közeget, ahol minden érzésre, cselekedetre hihetetlen hangsúlyt tudott fektetni.

Sajnálom, hogy ilyen sokáig halogattam az olvasást. Már kb. ezer meg egy éve csücsül a polcomon, aztán eddig úgy kerülgettem, mint a forró kásást. Most is úgy csaptam bele. hogy „ó, jajj, újabb sorozat, de jó….”. De elhatározásra jutottam, és milyen jól tettem.

"I could actually die now and be okay with it. And I would like my tombstone to read the following:
Mia Blaire Corelli
Beloved daughter and friend.
Death by Orgasm. With a capital “O”"

Hihetetlenül tetszett már az alapsztori is, de ez még kiegészült a remek írói stílussal, és lám, kaptam egy felejthetetlen történetet.
Annyira…. életszagú volt az egész. Nagy ritkán tudom azt érezni egy könyvnél, hogy ez a sztori bárkivel megeshetne. Ez most ilyen szituáció volt. Mert Ben és Mia tök átlagosak, és mégis, nagyon is különlegesek. A végtelenségig imádnivaló mindkettő, habár megvannak bennük a rossz tulajdonságok is. Épp ettől lesznek szinte kézzelfoghatóak.

„My angel is here for the whole summer and she wants nothing to do with me.”

A sztorit egyszerűen imádtam. Amúgy is bírom az ilyen „második esély” jellegű történeteket, ezért pedig egyszerűen megvesztem. A végtelenségi egyszerű, mégis elvarázsolt, totálisan a magáévá tett.
Ami pedig plusz az egészben, az J. Daniels varázslatos írásmódja. Humoros, könnyed, szabadszájú, pörgős, ezzel pedig még élvezetesebbé tette a pár, olvasással eltöltött órácskát.


„It feels right being around her. Just fucking right. I want her. All of her. And I can be one relentless bastard when it comes to getting what I want. At least now she is aware of that.”

Mia-t nagyon szerettem. Hihetetlenül kedves, okos, totál dráma-mentes.
Ben pedig azonnal a BBF listám igencsak előkelő pozíciójára teleportált. Felfoghatatlanul csodálatos ember. Nagyon megszerettem. (Öhm oké, dögös a biztos úr. *wink*)
A slusszpoén pedig Nolan volt, imádtam ezt a vakarcsot.

Úgy érzem, J. Daniels és az Alabama Summers új kedvencként került a toplistámra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése