2015. november 19., csütörtök

Harper Sloan: Perfectly Imperfect






Eredeti megjelenés éve: 2015.

Magánkiadás

333 oldal








Fülszöveg: Tükröm, tükröm, mondd meg nékem, ki a legszebb a vidéken?

Még most is összerándul a gyomrom, ha meghallom ezeket a szavakat. A tündérmese az, amiben a lányok azt tettetik, hogy ők a legszebbek, legbájosabbak, legelőkelőbbek. A tündérmese nem nőtt túl rajtam, csak zavaros gyerekkoromat két lábon járó rémálommá változtatta. A lányok, akik úgy nőnek fel, hogy hisznek ebben a szemétben, lesznek a leggonoszabbak a gonosz lányok közül.

És ezeknek a gonosz lányoknak igazuk van - ezek a szavak a legszebbekre illenek -, a következő sorokkal engem sosem lehet majd jellemezni:

Hosszú lábú, lapos hasú, tökéletes mellű nő.

Az a fajta nő, aki magához vonzza Kane Masters-t.

Hát, ez tényleg nem Willow Tate.

Nem, sosem lesz.

Mert teljes mértékben tökéletlen vagyok.

És...utálom magam.

Nem is értem, mit lát bennem Kane, mikor őket bármikor megkaphatja.


Na, ilyen, amikor egy könyv igazán elvarázsol. Harper Sloan nagyon ért a mágiához, és most, a Corps Security után ismét alkalmazta is rajtam. Mert ez a történet akárkivel megeshet. Oké, nem látok rá nagy esélyt, hogy Chris Evans besétálna mondjuk a sarki zöldségeshez, de ki tudja. De mélyen legbelül mindenki egy kicsit Willow. Mindenki a tökéletest hajkurássza. És mindenkinek eljön a fordulópont az életében. Tudjátok, erről már meséltem.
A történet valami elképesztően kemény, mégis lágy, mint egy aprócska nyuszi szívverése. És állítom, még tanulságos is. Mert hihetetlen sokat lehet meríteni Willow lelkierejéből.
Harper Sloan ezt a történetet saját tapasztalatai alapján írta. Akkor gondoljátok, mennyire mély az egész. Engem teljesen magával ragadott, pedig rettegtem, hogy a CS-szel kifújt ez a varázslatos érzés. De nem, mert ez a gyönyörű borító egy káprázatos történetet takar.


A prológus már rögtön az elején taccsra vágott. Nem győztem a könnyeimet törülgetni, és ekkor már tudtam, hogy ez a történet még sokszor kifogja tépni megviselt szívemet. Ezt meg is tette. De aztán, valami eszméletlen lágysággal és kedvességgel össze is ragasztgatta azt.
Hihetetlen az emberi gonoszság. Még hihetetlenebb, ha azt a családod adja. El nem tudom képzelni, milyen lehet, ha azok az emberek teszik tönkre az életedet, akiknek a legjobban kéne szeretniük, támogatniuk. Eszméletlen, hogy ez a későbbiekben mennyire kihat az életedre. Fel nem tudom fogni. De Harper megcsinálta, Willow szemszögén keresztül megmutatta, milyen is az, ha nem szeretnek.
Szerencsére Willow-nak ott van két barátja, akik teljes vállszélességgel mellette állnak mindenben. Majd jön Kane is, és a végén Willow élete tényleg egy tündérmese lesz. Persze, a HEA-t sem adják olyan könnyen. Ez egy káprázatos utazás lesz, öveket szíveskedjetek bekapcsolni.

Willow a szívemnek nagyon kedves személlyé nőtte ki magát. Hihetetlen, hogy mennyi tartás van ebben a nőben. Szerintem példaértékű, ahogy talpra áll.
Kane-be pedig már az első szavacskájánál belehabarodtam. Ez az ember valami eszmélet különleges. És igen, léteznek ilyenek a valóságban is. Csak nagyon ritkák.
Nagyon szerettem még Kirby-t és Eddie-t, Willow barátait is. De Kole, Kane bátyja is a végtelenségig szimpatikus volt. Meg a végén Mia is. Dominic-ot meg Ivy-t egy kanálnyi vízben megtudtam volna fojtani...

Számomra ez egy nagyon kedves könyv lett. Remélem, Harper még sok szívszaggató, ámde csodálatos történetet fog írni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése