2015. november 25., szerda

B.B. Reid: Breaking Love (Broken Love #4)






Eredeti megjelenés éve: 2015.

Magánkiadás

247 oldal

Sorozat: Broken Love






Fülszöveg: Ő a lány, akinek nyoma veszett, de most előkerült...

Négy évbe telt.
Azt mondogattam magamnak, hogy nincs szükségem barátokra. Nincs szükségem családra. És kib@szottul nincs szükségem rá.
És tudjátok mit?
Igazam volt.
Bennem élt, belém itta magát.
Tehát, addig véreztem, míg el nem felejtettem Dash Chambers-t.
De amikor visszatértem Six Forks-ba, és a lába elé dobtak, színtisztán emlékeztem, milyen érzés az, ha a közelemben van.

... ő pedig vár rá.

Angel azt hitte, ha elég messze szalad, szabad lesz.
De ami az enyém, az enyém is marad.
Most mindent a saját módszereim szerint csinálok.


Atyám, de vártam már a napot, mikor végre rátehetem a tappancsomat erre a könyvre.
Jelentem: megtaláltam Willow-t. De nem mondom meg, hol. Istenkém, micsoda visszatérés!
Bebe olyan szinten ki tud hozni a sodromból, hogy az már külön művészet. Minden egyes könyve olyan hatással van rám, amire nagyon kevés történet képes. Komolyan, szinte mindig rám hozza a frászt, aztán kanyarít egy olyat, hogy pislogok, mint hal a szatyorban a karácsonyi vacsora előtt.
Nem gondoltam volna, hogy Dash és Willow párosa felérhet az eddigiekhez. Hozzájuk valahogy mindig hűvösebben álltam, de azt nem tudom megmagyarázni, miért. Valahogy olyan drámainak tűntek. De! Hohó, megkapták a saját sztorijukat, és lám, egyből haverok lettünk.
A történet zseniális, mint mindig. És basztika, ez még nem az utolsó volt...(Az igazi kiakadás a végén következik.)

Szóval, eddig úgy kerestük Willow-t, mint a Szent Grált. És most megtaláltuk! A visszatérés természetesen nem mindennapira sikerült. És minden innen indult.
Kicsit visszatekinthettünk a múltba is, ami kimondottan előnyös volt, hisz eddig lényegében csak Lake szemszögén keresztül ismerhettük Willow és Dash történetét. És mennyivel másabb a résztvevők szemszögéből...
De ami a jelenben történik...Hát, bugyikat fel kell kötni, mert annak ellenére, hogy ezt a párost nem jellemezném a sötét jelzővel, igencsak kitettek magukért keménységben.

Az elején viszonylag sokat ráncoltam a homlokomat. Willow ijedt kis nyuszika volt, Dash pedig egy gyáva kukac. Aztán, ahogy haladt a történet, úgy lágyították meg a szívemet, abszolút maguk mellé állítottak.


“Are you in trouble?”
“If I were, what could you do about it?”
“I would protect you.”
“Protect me? I’m not yours to protect.”
“Someone has to do it.”

Öhm, akkor nézzük meg őket egy kicsit közelebbről:

Dash - hát, nem mondom, hogy olyan hévvel imádtam őt, mint a másik kettő ördögöt, mert azért Masters fiúkból csak kettő van. Mint említettem, az elején nagyon nem volt szimpatikus, keserű volt, passzív, olyan semmilyen. De szerencsére Willow újra felpattintotta benne a szikrát. Eredményként pedig megkaptuk a szokásos, kemény, tökös főhőst.


Keiran had sent me on a mission to make a girl fall in love and sacrifice her heart, but it seemed the only one who had been sacrificed was me.

Willow - na, nála nagyon a végén enyhültem meg teljesen. Egyszerűen olyan volt, mintha nem lenne benne élet. Meg hát...a döntései. Na, azokkal rengetegszer nem értettem egyet. Dash viszont rendesen bugyikába rázta, szóval okésak vagyunk.

Ami pedig a végét illet: HOGY A JÓ BÜDÖS FRANCBA MERÉSZELTE EZ MEGHÚZNI BEBE?!!!!! Soha a büdös életben nem gondoltam volna...Ilyen egyszerűen nincs. És mégis van, pontosabban lesz majd 2016 kib@szott tavaszán. Jézusom, addig tuti megőrülök. Ez a nő közveszélyes. Csak erő idegzetűeknek ajánlott!

5 csillag. Mi más?

Ha van kedvetek, esetleg itt vagy a bejegyzés fb részénél megírhatnátok, volt-e már olyan könyv, aminek a vége miatt legszívesebben egész nap toporzékolnátok. Kíváncsian várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése