2015. november 13., péntek

Alexa Riley: Mechanic






Eredeti megjelenés éve: 2015.

Magánkiadás

203 oldal







Fülszöveg: Minden rendben volt, egészen addig, míg az az ártatlan, gazdag lány be nem tette a lábát a garázsomba. Amióta megpillantottam, csak arra tudok gondolni, hogy mocskos kezeimet ráteszem tiszta testére.

Egy nagy probléma azonban az utamban áll, de van egy tervem. Nem kell mást tennem, csak a magaménak követelni, és akkor az enyém is lesz.


Hát ez valami iszony jó volt! Ilyen könyvvel még sosem találkoztam. Annyira élveztem benne, hogy nem volt nyakatekert, hanem tök nyíltan kimondta, mi a szitu. Felettébb őszinte, igazán pikáns, tüzes, a végtelenségig szemtelen és szókimondó. Egy szóval: haláli.
Kérdezhetitek, mi fér bele 203 oldalba. Sorolom: rengeteg csúnya szó, egy igazi alfahím, egy szimpatikus, ámde kevésszer szóhoz jutó csajszi, egy kicsi bonyodalom. Látjátok, nem kell a világot is kifordítani a sarkából ahhoz, hogy egy végtelenségig élvezhető könyvet írjon egy tehetséges író. Mert nincsenek benne egetrengetően gyönyörű gondolatok, hanem színtiszta, meztelen érzékiség, érzelem az egész. Ez van? Akkor ez van. Pontocska. Insta-love ellenesek most azonnal tegyenek le még akár a gondolatáról is, mert itt aztán az insta-love-ok insta-love-ja lesz szemléltetve. Nem szereted a durva, mégis imádnivaló autószerelőket? Akkor ez nem a te könyved. Ha viszont szereted a fülledt, néhol alpári szituációkat, bátran ajánlom, nem fogsz csalódni.

Oké, engem már a fülszöveg is megvett. Nem sok, de bőven elég arra, hogy leszűrjem a nekem lényeges információkat. Élek-halok az alfahím-szűz sztorikért - beteges -, és egyszerűen imádom a csöppenős insta-love sztorikat. Mi ez, ha nem az én könyvem? Nem is csalódtam. Néha annyira szükségem van az olyan történetekre, amiken nem kell utána napokig agyalnom, hanem csak simán a pillanatban élve élvezhetem egy délutánon keresztül. És Alexa Riley és a Mechanic ezt tökéletes formában meg is adta nekem.

Már az első pár oldalon totálisan megvett magának. Ez mindig jó ómen. És ahogy haladt a történet, úgy lettem én is megszállott. Fültől-fülig vigyorral ültem a helyemen, mert egyszerűen nem lehet megállni, hogy ne mosolyogd meg azokat a párbeszédeket, amit általában Paine irányít. Eszméletlenül élveztem minden pillanatát!

Paine személyében egy újabb BBF került a már amúgy sem rövidke listámra. Ez a faszi... Hát komolyan, olyan dumája van, hogy nem lehet neki ellenállni. Nyers, őszinte, nyílt, belevaló, érzelmes figura.
Penelope mellette kicsit mellékszereplőnek tűnhet, de ő is egy nagyon szerethető karakter.

A bónusz sztori pedig - jajj, de nagyon örültem neki. Imádtam Joey-t és Law-t is.

Ajj, egyszerűen annyira jó volt, hogy most irtózatosan nagy bajban vagyok, mert annyira szeretném, hogy elolvassátok, mert nagyon kíváncsi vagyok, belőletek milyen reakciókat fog kiváltani.

Légyszíves, olvassátok Ti is. Puszika.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése