2015. október 23., péntek

Rachel Van Dyken: Rip







Eredeti megjelenés éve: 2015.

Van Dyken Enterprises INC,

286 oldal







Fülszöveg: A szép dolgok nem arra hivatottak, hogy megtörjenek.
De én megtörtem őt, és most mindketten ennek az árát fizetjük.
A legrosszabb rémálma vagyok.
De a megmentője is.
És most, hogy aláírta a szerződést, uralom a testét és a lelkét.
Nem emlékszik rám.
De fog.
Ez elkerülhetetlen.
Mert hiába tudom, távol kellene maradnom azért, nehogy felfedjem azokat az emlékeket, amiket annak idején, apja kérésére segítettem eltemetni - egyszerűen nem bírok.
Ő az Édenkert almája, itt libeg előttem, és olyan csábító. A hang suttog. Csak. Még. Egy. Harapást. 
Haraptam.
Megízleltem.
Elbuktam.
Légy üdvözölve az orosz maffia világában, ahol a halál az egyetlen jövő számodra.


2015 könyve. Nem érdekel, mi jön még ezután. Akkor is megkapja ezt a címet. Mindent felülmúlt.
Annyi mindent akarnék írni. Mert ez a könyv olyan sok, hogy simán kijönne belőle még akár három könyv is. De szerencsére Rachel megoldotta, hogy ez a történet önmagában legyen olyan ütős, mint mondjuk egy sokrészes sorozat. Már-már betegesen jó. Tudjátok mit? Egyértelműen az.
Imádom a maffia világát, az orosszal pedig még nem volt dolgom. És most az írónő igen magasra tette a lécet. Kérdem én, hogy lehet valami ennyire tökéletes? Hogy íródhatott valami ennyire a szájízem szerint? Mintha RVD úgy turkált volna az agyamban, ahogy a történet során tette Nikolai. Emberek, félelmetes. Valahol írtam, hogy becsináltam a gyönyörtől. Ez kivételesen igencsak éles meglátás volt részemről. Totálisan le lettem nyűgözve. Szabályosan ráz a hideg. Annyira káprázatos. Sose fogom elfelejteni. Nincs az az isten... Ja, mellesleg újabb kedvenc író került a listára. Yay!

FYI - a borítón Rachel Van Dyken férjura feszít. Hát, szép napot, Mr. Van Dyken...
De vissza az eredeti témára.


Nagyon ritka az olyan könyv, aminél rögtön úgy érzem, hogy nekem íródott. Ehhez természetesen nem kell mindig személyes témát érinteni, elég, ha egy író fogja, és összepakolja mindazon dolgot, amire szükségem van ahhoz, hogy fergetegesen érezzem magam olvasás közben. Amint ez megtörténik, mind a sztorinak, mind az "elkövetnek" nyert ügye van nálam. Ez most szépen meg is történt.

Káprázatosan van felépítve a sztori - ezen kívül nem is mondanék mást, mert muszáj csak és kizárólag első kézből megtapasztalni minden kicsiny sokkot. Mert ezekből lesz ám bőven, nem kell aggódni.

Álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen letaglózó, csodálatos, hibátlan történetet olvashatok. Úgy voltam, hogy üsse narancsfa, megveszem. Nagyon jó, hogy hallgattam magamra. Mert ez olyan sztori, ami nélkül immár elképzelni sem tudnám az olvasmánylistámat.

Nikolai simán életem könyves szerelme. Ezen nincs mit szépíteni. Ez a férfi azért született, hogy a nőket a tökéletlen tökéletességével kínozza.
Maya pedig immár a legjobb barátnőm. Hihetetlen humora van, hihetetlen a hozzáállása, remek ember, aki még gondolkodni is tud. Nagyon, nagyon megkedveltem, egyik kedvenc karakterem lett.

Imádtam az olasz maffia tagjait is, már le is csaptam arra a sorozatra is, mert azért erőteljesen izgat, nekik hogy alakult ki jelen életük. Ha az a sorozat is ilyen jó, Rachel nagyon magas piedesztálra fog felcsüccsenni.

Tökéletes, más szavakkal le sem tudom írni. Olvassátok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése