2015. október 30., péntek

M.Andrews: The Big Gamble (Gambling on Love #1)





Eredeti megjelenés éve: 2015.

Magánkiadás

194 oldal

Sorozat: Gambling on Love





Fülszöveg: Két évvel ezelőtt Brooke McCoy-nak mindene megvolt: sikeres írói karrier, remek vőlegény, Central Parkra néző New York-i lakás. A világ tetején csücsült. De egy telefonhívás mindennek véget vetett.

Miután vőlegényét, Jake-et agyvérzésben elvesztette, Brooke még mindig a továbblépéssel küzd. Az üresség csak még nagyobb, hisz még mindig abban a lakásban él, amit Jake-el osztott meg. Tiszta lapot kezdve Seattle-be költözik, maga mögött hagyva családját, bízva abban, hogy ez a változás majd segít neki felejteni.

Brian Gamble rendőr, nem mellesleg pedig egy szemtelen csajozógép. Miután már egyszer megégette magát a szerelemben, most már az élet édes oldalát élvezi szőkék, barnák, vörösek társaságában. Miután jóképűségével mindegyiket levette a lábáról, hamarabb ott hagyja őket, minthogy a gumi a szemétben landolna. De bármennyire is tagadja, többet akar, és a világ összes nője sem tömheti be azt a lyukat a szívében, amit az exe hagyott.

De egy sorsfordító éjszakán Brooke és Brian világa összeomlik, a macska - egér játszma pedig arra kényszeríti őket, hogy átgondolják a szerelemről alkotott képüket. Vajon két, a szerelem bugyrait megjárt ember képes megtalálni a boldogságot? És mi van akkor, ha a szerelem a végső játszma?


Jajj, hát egy eszméletlen élvezetes olvasáson vagyok túl. Totálisan másra számítottam. Bevallom, hogy elsősorban egy erotikus, sokszor olvasott könyvet vártam. És pont az ellenkezőjét kaptam. Mert annak ellenére, hogy voltak benne sablonos dolgok is, de olyan bájos és gyönyörű az egész, hogy egyből különleges szintre emelkedett. Nem kell ám mindig űberdrámainak lenni, elég csak éreztetni, hogy a szereplőknek szükségük van egymásra. És itt, az írónő debütáló (!!!) regényében nagyon szépen véghez is vitte. Hihetetlen, hogy ez a legelső könyve... Olyan kerek az egész. Nagyon furcsa, de természetesen nagyon biztató is egyben. Annyira boldog vagyok, hogy megvettem ezt a könyvet. Abszolút pozitív a csalódás, remélem, ez a szint marad az egész sorozatban. Mert én mindenképpen vevő vagyok a többi részre is.

Kimondottan tetszett az, hogy annak ellenére, hogy mindkét főszereplő múltjában volt tragédia, csalódás, abszolút nem ezek irányították az életüket. Nem, azt követhettük végig, amint ők ketten lassan egymásra találnak, megismerik egymást. Ez is arról árulkodik, hogy profi munkával állunk szemben. Zseniális indítás, bízom abban, hogy ugyanilyen szenvedéllyel ír majd az írónő a továbbiakban is.

Brooke és Brian párosát leírhatatlanul imádtam. Szavakat sem találok rá. Nagyon, nagyon ritka, hogy mindkét főszereplőt ennyire megkedveljem. Általában úgy érzékelem, hogy egyik vagy másik mindig elviszi a sztorit. Na, itt most mindkettőért odáig voltam.
Brooke a maga szende, pimasz bájával a végtelenségig szimpatikus volt.
Brian pedig eszmélet megnyerő volt, igazán mély ember. És rendőr. És van egyenruhája. Nem is fokozom tovább.

Azt is nagyon bírtam, ahogy a következő rész elő lett készítve. Nem voltunk agyonterhelve a részletekkel, éppen csak annyit kapunk, hogy lerágjuk a körmünket Ryder és Lucky sztorijáig. Várom, már nagyon várom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése