2015. szeptember 6., vasárnap

Sawyer Bennett: Uncivilized






Eredeti megjelenés éve: 2014.

Magánkiadás

380 oldal




Fülszöveg:  Ami igazán keménnyé tesz, az a lábaimnál térdelő nő látványa. Nálam az irányítás. Teljes behódoltságot várok el.

Barbár, magányos férfi, harcos... Veszélyes vagyok. A meghódítatlan esőerdő közepén élet, ahol a társadalom átformál, és minden nő leigázva a lábam elé hullik.

Most megtaláltak. Visszakényszerítenek egy olyan világba, amit elfelejtettem, amire csak az érzékeimmel emlékszem.

Dr. Moira Reed antropológust fogadták fel arra, hogy segítsen visszailleszkedni. Az ő feladata, hogy csiszolgasson rajtam... hogy segítsen újrakezdeni ebben az új életben. Meg akar szelidíteni. 

Nem fog nyerni.

Vad, szabad és kemény vagyok, és az egyetlen dolog, amit a gyönyörű Moira Reedtől akarok, nem más, mint hogy addig keféljem, míg teljesen be nem hódol nekem. 

Biztos vagyok benne, hogy akarja.

Hamarosan meg is adom neki.

Igen, hamarosan én leszek a tanár, ő pedig a tanítványom. És mikor olyan gyönyört mutatok neki, amilyet még senki sem, akkor már tudni fogja, milyen az, ha egy civilizálatlan ember követeli magáénak.




Vannak könyvek, amikről írni kell. És Sawyer könyvei általában ilyenek. De most megint sikerült valami újat mutatnia. Ő az az írónő, aki bármihez is nyúl, tuti, hogy arany lesz belőle. Mindig meg tud lenni. Legyen az érzelmes oldala, vagy esetleg a huncut énje, sosem válik unalmassá.
Az Uncivilized pedig szerintem az egyik legjobb története. Mert kérdem én, ki szokott ilyen témával foglalkozni? Most így hirtelen nem is tudok ilyenre visszaemlékezni.
Remek karaktereket vonultat fel a sztori, akik egymás hatására hatalmas változáson mennek át. Míg Moira bevezeti Zack-et a modern világba, addig a férfi felnyitja az antropológus szemét, hogy neki is létezik primitív oldala. Mindez pedig olyan történeten vonul át, ami végig leköt, nem válik unalmassá, és még annál is többet tud nyújtani, mint amit eredetileg vártál.

Engem teljesen levett a lábamról Moira és Zack kalandja.
Érdekes volt végigkövetni, ahogy Zack megismeri ezt a számára teljesen idegen, modern világot - tudniillik, az elmúlt tizennyolc évet egy dzsungelben töltötte -, az meg különösen tetszett, ahogy ráébreszti Moira-t, hogy nem kell mindig olyan erős nőnek lennie.

A két világ közötti kapocs a szex. Zack tehát elhatározta, hogy mindenképpen ráveszi az dokinőt, hogy tanítsa meg mindenre. Imádtam, ahogy ezek ketten felfedezték egymást. Igen, erotikus jelenetekben nincs hiány - mondhatni. néhol már töménytelen mennyiségben volt jelen -,de sosem volt fullasztó. Amolyan 'sawyeres' volt.

Az egész valahogy egyszerűen csak zseniális. Ahhoz, hogy ilyen könyvet írj, kell egyrészről bátorság, másrészről pedig komoly kutatómunka is. Sawyer ezt remekül kivitelezte.
Nem ment át nyáladzásba a történet, de olyan kis rejtett rózsaszín gumimaci is volt a végén. Mert ez kell, abszolút nem ront semmit az összképen.

Az Uncivilized remek példa arra, miért szeretem annyira Sawyer történeteit.

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Sajnos nem tudok ilyesmiről. :( Pedig nagyon örülnék neki, és még sok már könyvének is...

      Törlés
    2. kösz. ezek szerint kéntelen vagyok megtanulni angolul. :)

      Törlés