2015. szeptember 23., szerda

Karen Hawkins: Kincsvadászok (Hurst amulett #1)




Eredeti megjelenés éve: 2010.


Eredeti cím: One Night in Scotland

General Press, 2014.

320 oldal

ISBN: 9789636436551

Fordította: Bánki Vera



Fülszöveg:  A visszahúzódó Mary Hurst útra kel, hogy felkutasson egy arany-ónix dobozt, és ezzel megmentse bajba jutott fivérét. Küldetése azonban váratlan fordulatot vesz, amikor végre megtalálja a dobozka tulajdonosát, Angus Hay-t, akinek egyáltalán nem áll szándékában odaadni a műtárgyat Marynek, sőt a lányt sem akarja elengedni a kastélyából…


Vallomásidő: nem olvastam fülszöveget, elég volt Karen Hawkins és a General Press neve, azonnal tudtam, hogy ez a regény nekem való. Nem is csalódtam.
Pár évvel ezelőtt - vagy talán tavaly? - volt egy olyan nyaram, amikor csak és kizárólag a General Press romantikus regényei közül szemezgettem és olvastam. Nem tudnék egy olyan könyvet sem mondani, ami ne került volna be rögtön a kedvenceim sorába.
Karen Hawkins pedig a MacLean-átokkal - na meg a jóvágású, kiltes urakkal a Facebook oldalán - azonnal a szívembe lopta magát.
Mikor aztán kiderült, hogy Mary történetére kerül most sor, tapsikoltam örömömben.
És kaptam is egy remek sztorit, élvezetes, csipkelődő párbeszédekkel, pompás karakterekkel, egy zord kastéllyal. Olyannyira magával ragadott, hogy szerintem ha kétszer ilyen hosszú, akkor is ennyire élvezem. Pont olyan volt, mint reméltem.

Imádom a történelmi-romantikát. És ebben a regényben tényleg minden volt, ami egy ilyen könyvhöz kell. Végig szikrázó volt, egy percre sem lankadt le. Minden oldalát imádtam, annyira üdítő volt. (Most akkor egy időre megint visszaszokok ezekre a sztorikra, szóval kevesebb lesz egy kicsit az alfahímes bejegyzések sora, bocsi...)

Mary és Angus párosa totálisan lehengerlő. A pikáns kis csipkelődések nem egyszer csaltak mosolyt az arcomra.
Mary annak ellenére, hogy visszahúzódónak tűnik, nagyon is tüzes, Angus pedig olyan, mint egy lesből lecsapó ragadozó, de emellett hihetetlen mélységeket takargat.
Még Abigail, a szobalány is remek karakter volt, sok mosolygós pillanatot köszönhetek neki.

A történet nagyon jól van felépítve, a fejezetek elején Michael leveleivel - ebből sejtem, hogy a következő rész az övé lesz -. az amulett rejtélyével - az alapokat megtudhattuk a MacLean-átok utolsó részéből -, és a folyamatosan pattogó szikrákkal.

Ajánlom mindenkinek, aki szereti a könnyed, romantikus könyveket, mert nem fogja csalódás érni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése