2015. szeptember 16., szerda

Jen Frederick: Sacked (Gridiron #1)





Eredeti megjelenés éve: 2015.

Pear Tree

300 oldal

Sorozat: Gridiron





Fülszöveg:   A srác mindig megkapja, amit akar,...

Knox Master az irányítók rémálma. Harcos. Bajnok. És...szűz. Knox tudja, mit akar, és meg is szerzi azt. A főiskolai álomcsapat tagja? Pipa. Az NFL nagyjai őt figyelik? Pipa. Knox szeme előtt most már csak két dolog lebeg: a bajnoki cím és... Ellie Campbell. Oké, ő az egyik csapattársa húga, de ez most nem számít. Főleg azért, mert megvan róla győződve, hogy Ellie az igazi.

...de még nem találkozott a lánnyal.

Ellie azért nem biztos ennyire benne. Új életet próbál kezdeni, és nem akar kapcsolatba bonyolódni...senkivel. És nem csak azért, mert legfontosabb szabálya szerint nem randizik bátyja csapattársaival, de Ellie olyan titkot rejteget, ami veszélyeztetheti mindazt, amiért Knox karcol.

Knoxnak esze ágában sincs veszíteni. Ellie pedig nem hajlandó megadni magát.


Óóóó, mint így a végére kiderült, ez is egy olyan könyv, ami miatt nem tudom levakarni ezt az idióta vigyort a képemről. Minden percét élveztem. Az írónő összehozott egy olyan történetet egy olyan szereplőgárdával, ami egyből a szívedbe lopja majd magát. Nem kell itt nagy dolgokra számítani - ezt már annyiszor mondtam, hogy ez lesz a mottóm-, de készüljetek azért fel arra, hogy olyan édes lesz ez a történet, hogy rögtön menni kell utána a fogorvoshoz. Aki pedig nincs oda a cukros könyvekért, kérem, fordítson hátat, és szépen, lassan távolodjon el a könyvtől.

Annyira imádtam ezt a megváltozott felosztást. Igen, a fiú a szűz. Hogy ezt miért nem húzzák meg többször? Olyan sok édes szituáció adódott ebből. Ajj, emellé még jött a foci is, azt hiszem, teljes az összkép.

Bírom, amikor egy karakter végig tudja, mit akar. Knox ilyen. Ő Ellie-t akarja. És meg is szerzi, ehhez kétség sem férhet.
Viszont, Ellie lepett meg a legjobban. Nem tudom, miért, de egy savanyú kislányra számítottam, erre kaptam egy racionális, érett nőt. És olyan tökéletes párost alkotnak a sráccal, még ha ő ezt egy ideig nem is akarta beismerni.
Tetszett, hogy azt a bizonyos döntés mondjuk más írók drámázással oldottak volna meg, itt Jen érvekkel támasztotta alá a választást. Knox lépése ebben a helyzetben teljesen meglepett, de totál elolvadtam tőle. Remek húzás volt.

A történet remekül van felépítve, bírtam a cicázást a szereplőink között, csíptem a Warriors csapatát - remélem, valamelyikük jön a folytatásban -, bírtam Ellie barátnőjét, Riley-t, és egyenesen rajongtam azért, hogy Ellie és Knox kapcsolatába nem került harmadik fél. Komoly felüdülés volt.

Ha könnyed, humoros, cuki szórakozásra vágysz, és még a sportot is szereted, megtaláltad a tökéletes könyvet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése