2015. szeptember 14., hétfő

Bethany-Kris: Deathless & Divided (The Chicago War, #1)





Eredeti megjelenés éve: 2015.

Magánkiadás

291 oldal

Sorozat: The Chicago Wars






Fülszöveg: Hazugságok és szerelem. Így kezdődik egy háború.

Életet egy életért. A maffiában már csak így megy. Damian Rossi az életével tartozik egy férfinak, aki most be is hajtja az adósságot. A fizetség pedig az, hogy el kell vennie a chicagói klán egyik vezető családjának lányát. Damian készen áll, még akkor is, ha Lilyvel mindenáron tudatnia kell, hogy az övé.

Lily DeLuca-nak nincs választása. Hazarendelik, hogy olyan férfihoz menjen feleségül, akit nem is ismer, egy olyan helyre, amit leginkább elfelejtene, élete tele van féligazságokkal, eltemetett fájdalommal és bizonytalansággal. De Damian más, mint amire számított. Az indítékai nem tiszták. A lány bizalma próbára lesz téve.

Amikor erről a világról van szó, senkiben sem lehet megbízni. Valaki fel akarja forgatni a chicagói klánt egy jobb élet reményében. De senki sem játszik tisztán. Mikor vér festi pirosra Chicagót, négy családot a hűség, a gyűlölet és a bosszú osztja fel. Nincs hová bújni. Sehol sem biztonságos. 

Senki sem halhatatlan.

Senki.



Hé, te ott! Igen, te! Sürgősen kezdj el ilyen történeteket olvasni, mert nem fogsz hinni a szemednek.

Kris megint megcsinálta! Bármennyire is imádtam a Filthy Marcellos sorozatát, azt kell mondjam, ez a könyve visz eddig mindent. Minden benne volt, ami egy maffiás-romantikus könyvbe kell. Ez a nőszemély igazán tudja a receptet, hogyan lehet elérni a szívemet.
Imádtam benne, hogy minden elvezetett valahová. Semmi sem lógott csak úgy a levegőben. Ritkán volt olyan, hogy ne pislogtam volna, hogy akkor most miért is történt ez, de aztán a következő fejezetben jött a felvilágosodás, hogy "ájjjáhá, akkor ezért". Az írónő ráadásul eszméletlen stílusban és kifinomultam ír, a karakterei erősek, mégis gyengédek, mert hiába kell acélkeménységűnek lenni ebben a világban, van, amikor a szerelem még ide is befészkeli magát... A mocskos ribanca.


Mikor megláttam, hogy Kris újabb könyvet ír, már a kezemet dörzsöltem. Oké, itt van még a Russian Guns sorozata is, de a FM-ban már elejtett egy-két megjegyzést Chicagóval kapcsolatban. Tehát ez következett. És hogy mennyire nem bántam meg...

Tudjátok, élek-halok a maffiás sztorikért. És ez az írónő a koronázatlan királynő. Olyan érzékkel nyúl egy-egy történethez, amihez már szinte tehetség kell. A karakterei pedig most is, mint mindig, egytől-egyig remek személyiséggel vannak felruházva. Még a legkisebb mellékszereplő is olyan jellemmel rendelkezik, ami mellett nem lehet elmenni. Mert aztán ki tudja, lehet, hogy éppen ő lesz a következő esemény középpontja.

De hogy főszereplőinkről is essen néhány szó:

Lilyt imádtam, először még hadilábon álltam vele, kicsit -nagyon- principessa volt, de aztán rájöttem, hogy elhamarkodottan ítéltem. Mert ebben a csajban aztán van tűz - és emellé még lojális is.
Damian pedig... oké, hova lehet nyáladzani? Ez a pasas tízes skálán minimum huszonötös. Olyan csendes, mégis vad. Olyan... igazi könyves pasi alapanyag.

Különösen tetszett, hogy a szerelmi szál mellett hangsúlyos szerepet kapott a háború is. Mert hiába ígéri a fülszöveg, már nem hiszek egy ilyennek sem. De most nem csalódtam.

Kérem szépen, így néz ki egy ötcsillagos könyv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése