2015. augusztus 21., péntek

Toni Aleo: Boarded by Love (Bellevue Bullies #1)





Eredeti megjelenés éve: 2014.

Nook

ISBN: 2940150567320

355 oldal

Sorozat: Bellevue Bullies




Fülszöveg: Jude Sinclair, a Bellevie Bullies játékosa és a hölgyek imádója, itt van!
A hoki a véremben van, és nem akarok nagyképűnek tűnni, de jó is vagyok benne... nagyon jó. A draft már szinte kézzel fogható - tarolni fogok, naná -, de nem ez az, amiért szinte mindenki ismer, hanem azért, ahogy a nőket használom. Tudják, mi a helyzet, én pedig nem hazudtolom meg önmagam. Csak a második menetet kerülöm. Vagyis, a családomon és a barátokon kívül nem csinálom ezt a kapcsolat dolgot. Boldog vagyok. Oké, figyelmeztetnem kell titeket, hogy a történetem és a hozzáállásom megváltozik, egy kis vörösnek köszönhetően.

Ez a lány gyönyörű. Ragyogó. Lélegzetelállító.

Ő az, aki teljesen megváltoztat.
---
Abban a pillanatban, hogy megláttam, tudtam, hogy csak a baj van vele. Nem tudom, mit történt, de ahogy a szemébe néztem, az övé voltam. Ijesztő dolog.

Senkiben sem bízok, csak a nagybátyámban és a nagynénémben - és ez is hónapokba telt. Nem volt könnyű gyerekkorom. Anyám általában tojt a fejemre. A drog és a pasik, akik fizettek neki általában fontosabbak voltak mindennél. Szörnyű volt, de most már erősebb vagyok. A múltam miatt a biztonság az, amire leginkább szükségem van. A pénznek köszönhetően pedig tudom, hogy képes leszek ellátni magam holnap és a következő hónapban is. Sosem akarok újra éhes lenni, ezért minden pennyért keményem megdolgozom.

Ó, egyébként Claire Anderson vagyok, másodéves a Bellevue Egyetemen, a tánccsapat táncosa, és burlesque táncos a klubban, de ez az én titkom. 
Azt hiszitek, tudjátok, hogy ér véget a történetünk, de nem tudtok ti semmit. Nem könnyű a szerelem...se a boldog befejezés. Először így tűnik, de mikor adtak bármit is könnyen?

Főleg, ha a szerelem is játszik.



Egy újabb író, egy újabb remek történet. Elöljáróban annyit Toni Aleo-ról, hogy sokan Susan Elizabeth Phillips-hez hasonlítják. Én erről nyilatkozni (még) nem tudok, de azért annyira nem élek barlangban, hogy ne tudjam, SEP mekkora név a "hokis irodalomban". Maximum Rachel Gibsonhoz meg Sawyer Bennetthez tudom mérni, és azt hiszem, Toni képes felvenni velük a kesztyűt.
Adott nekünk egy kissé 'kurvasztikus' főhősnő, akivel sokszor nem értesz egyet, de amúgy alapjáraton nincsen vele semmi gondod, és egy olyan főhős, akit egyszerűen nem tudsz nem imádni. (És aki miatt folyton a "Hey Jude-t dúdolgatod...)
Csak egyetlen iciny-piciny problémám volt az egyébként eszméletlenül édes és megkapó történettel kapcsolatban: rettenetesen hosszúnak találtam. Nem oldalszámban, mert azért vannak hosszabb könyvek is (Yup, you, Mr. Follett), de valamiért annyira hosszúnak tűnt, hogy egyszerűen azt hittem, kitart, míg élek. De nem rossz, uramisten, félreértés ne essék...Ácsi, tudom, mi a bibi. Nagyon sok benne a leírás, körülírás, ehhez egyáltalán nem vagyok hozzászokva, de...akkor ez most végül is tetszett. Jól van, na, bocsi a téves riasztásért. Igen, insta-love, igen, klisé (hisz Amerikában vagyunk, egyetemen), és  - HELL YES!- burlesque...Támtátám. Ezek mellé még zseniális humor is társult...hát kell ennél több?

Oké, kérném a tapsot, mert megint kifogtam egy végeláthatatlanul hosszú sorozat (Assassins) spin-off sorozatát kezdésnek. De ez már abszolút arra sarkall, hogy az eredetit is elolvassam, mert amennyit itt szerepeltek, nagyon szimpatikusak voltak.

De akkor most kicsit mesélek erről a történetről.

Itt van Claire, aki kicsit slutty(megvan a maga oka, amit én személy szerint annyira nem értettem, de szerencsére nem is kerültem olyan helyzetben, annyira fiatalon), kicsit sokat titkolózik, de alapjaiban egy irtó jófej csajszi, kaphattunk volna rosszabbat is.
Aztán pedig Jude (ooooemmgeeee), aki egy (leendő) hokis félisten, és akit Claire abszolút jó irányba terel, hiszen -klisé veszély-, ő volt a kampusz No1. manwhore-ja. És mikor ezek ketten találkoznak - bumm, mindkettejük élete fordulatot vesz. Ez a kapcsolat arra ösztönzi őket, hogy megkérdőjelezzék ez eddigi hozzáállásukat az élethez.
Egy ideig szépen csordogálnak a kapcsolat friss medrében, de a végén beüt a mennykő: Claire nem hazudott, de eltitkolt dolgokat, Jude pedig - bármennyire is szereti - nem akarja azt a hibát elkövetni, amit édesanyja. (Ez még egy külön mise lenne, mármint apucika...Brhhh)
Na, ami a lényeg, hogy ez a történet nagyon összetett, hiába tűnik könnyednek, alapjáraton nem az. És megkockáztatom, felállít egyfajta példát is. De ezt mindenkinek saját magának kell leszűrnie, nem vagyok én Mózes...

Okszi, nem csacsogok tovább, már semmi értelme.
Nekem tetszett, folytatás a túloldalon.
De addig is:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése