2015. augusztus 13., csütörtök

R.S. Grey: The Allure of Julian Lefray (The Allure #1)




Eredeti megjelenés éve: 2015.

CreateSpace

366 oldal

ISBN: 9781514673614

Sorozat: The Allure




Fülszöveg:   

Feladó: JosephineKeller@LLDesigns.com
Címzett: LilyNBlack@gmail.com
Tárgy: Pucér Justin Timberlake !

Lily, te menthetetlen perverz. Tudtam, hogy sebtiben megnyitod az e-mailt, ha JT farkával kecsegtetlek. Oké, húzd vissza a bugyidat, bonts pezsgőt, mert ez most sokkal nagyobb hír lesz.

VAN ÁLLÁSOM!

Holnaptól a Lorena Lefray Divatvállalatnál leszek személyi asszisztens ANNYIRA izgatott vagyok, de akad egy kis probléma: nem Lorena asszisztense leszek. Nem, a bátyjának, Julian-nek fogok dolgozni.

Tudom, mit gondolsz: "Na de Jo, mi itt a baj?"

Üsd be a Google-ba. Most. Ő az az öltönyös pasi, akinek olyan arca van, ami arra emlékeztet, hogy van még keresnivalód ebben a ronda világban. Görgess lejjebb. Látod azokat a gödröcskéket? Ez az a Julian Lefray, akinél holnap jelentkeznem kell.

A jó ég segítsen meg...

Csók, 
Jo


Nos, eme könyvvel a történetünk ott kezdődött, ahol minden mese: a Goodreads-en. Oké, tudom, másnak nem így rémlik, de én ez a fajta hercegnő vagyok. Hol is tartottam? Á, igen, a történet története. Tehát, be kell valljam, hogy ez a könyv körülbelül a megjelenését követő héten már landolt is a kosaramban, hisz a Pucked és a Seduction and Snacks után néha szinte szomjazom a vicce történeteket is. Ahogy görgettem a GR listáján, egyszer csak szembejött velem R.S. Grey neve. Csekkoltam, és egyből szemet szúrt a cím és a borítón egy két soros felirat: Julian és romantic comedy. Hmm, ez lesz az, hisz végeláthatatlan plüsszsiráf gyűjteményem kedvenc tagja a Julian nevet viseli (nem nevet!!), a rom-com pedig egyértelműen a kedvenc műfajaim közé tartozik.
Aztán eltelt közel két hónap, és még mindig ott árválkodott olvasatlanul.
A nap pedig olyan szépen - és melegen- sütött odakint, hogy virágos kedvemben voltam, és elővettem ezt a könyvet. És egyedül csak azt bánom, hogy nem tettem meg hamarabb...

Alejandro Corzo-Suarez
( me' most mé' ne?)
Hisz ilyen -minden tekintetben- szórakoztató könyv a fentebb említetteken - és az Existence-en, de az inkább kínosan volt az- kívül még nem igen akadt a kezembe.
Halál komolyan, ebben a könyvben minden vicces volt, egy percnyi dráma nem akadt benne, éppen ezért nagyon könnyen emészthető, de annál jobban laktató. Szép, most úgy hangzok, mint aki a TV Paprikából szabadult...

Maga az alapsztori pikáns, hisz főhőseink főnök-beosztott viszonyban tengődnek, és amit nagyon érdekesnek találtam, hogy a tagadhatatlan vonzalom ellenére is képesek megfontolni a dolgokat, nem ugranak bele semmi hülyeségbe.

Imádtam mind Julian, mint Josephine belső monológjait. Meg aztán, ott vannak még a köztük lezajlott párbeszédek is, amik aztán főleg nem piskóták. TV PAPRIKA, TV PAPRIKAAAA
Adjuk még bele a mixbe a két legjobb barátot, Deant és Lilyt, öntsük nyakon oké, hol a szerződésem??? Lorenaval, Julian nővérével, és tádáááám: minden a legnagyobb rendben. Kivéve a rekeszizmaid, mert egyet garantálok - annyit fogsz nevetni, hogy a veséd helyet cserél vele.

Számomra ez a történet volt a mentőöv, mert már annyira kellett egy könnyed, minden sallangtól és szappanoperától mentes kikapcsolódás, mint egy falat kenyér. Most már tök mindegy, elfér a sok kajás hasonlat mellett, de még mindig várom azt a szerződést...

Ez egy hatalmas, nagyot csattanó, csillagos ötös pacsi R.S. Grey tenyerébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése