2015. augusztus 10., hétfő

K.C. Lynn: Beautifully Insightful





Eredeti megjelenés éve: 2015

Magánkiadás

281 oldal

ASIN: B00S8HLIAI





Fülszöveg: EMILY MICHAELS~

Érezted már úgy, hogy nem tartozol sehová? Mintha nem illenél sehová, vagy nem volnál eléggé jó? Nos, én így érzek, amióta csak az eszemet tudom.

Máshogy látom a világot, mindent másként érzek, máshogy gondolok az életre. És másnak lenni az én világomban nem éppen kifizetődő.

Olyan helyen élek, ami megkülönbözteti  a szegényt a gazdagtól, a szépet a rúttól, a tekintélyest a silánytól. Én a legelső kategóriába tartozok, hisz az apám Georgia állam kormányzója.

Egész életemben olyanokkal voltam körülvéve, akiket nem is ismerek, ezért a magány uralta mindennapjait, egészen a végzős évig, mikor megismertem azt a fiút, aki örökre megváltoztatott mindent. A fiút, akik szüleim sosem fogadnának el, hisz semmi pénze, és nem abból a társadalmi osztályból származik, mint mi. Motorozik, tetkója van, és mindenki úgy gondolja, hogy a rossz oldalon áll. Mégis, sokuknál többet ér.

Ryder Jameson olyasvalaki, akitől minden srác fél, és mind lány magának akar. Nem tartozik sehová, nincsenek barátai... de én kivétel vagyok. És életemben először érzem azt, hogy tartozok valahová. Amikor vele vagyok, a másságom nem tesz sem rosszá, sem rúttá. Miatta szépnek érzem magam. De egy nap a világom összeomlik, és egészen hat évet kell várnom, hogy újra lássam a fiút, akibe egykor beleszerettem.

RYDER JAMESON~

Miután egész életemben a lehetőségért güriztem, ha most jó munkát végzek, minden idők legfiatalabb FBI ügynöke lehetek. Csakhogy, ez az ügy arra a helyre visz vissza, ahová sosem akartam visszatérni., és ahhoz az egyetlen lányhoz, aki valaha is számított nekem.

De Emily Michaels már nem ugyanaz a lány. Még mindig gyönyörű, kívül és belül is, de valami, valami hatalmas dolog más. Nem hittem, hogy ez lehetséges. 


Ryder és én olyan világból jövünk, ahol a politika és a vagyon határoz meg mindent, de most nem hagyjuk, hogy elválasszon minket.

Ez a mi történetünk.


Meseszép történet. Már a borítójára ránézni is melegséggel tölti el a szívet, de ami alatta van, az igazán megkapó. Igaz, néhol kísértetiesen hasonlított az írónő Fighting the Temptation könyvére, de mégsem ugyanaz. De az előzőhöz hasonlóan minden kétséget kizáróan nagyon-nagyon-nagyon-nagyon szerettem, mert valami gyönyörűséges. Ráadásul gyanítom, hogy az írónőt leszoktatták a számok és az "ok" használatáról. Imádom, amikor érezni lehet egy írónál a fejlődést. Ezt most meg is kaptam. Oké, klisé halmaz az egész, de engem ez nem is érdekelt, hisz az egész annyira bájos, hogy teljesen meghódított. Remek szereplőkkel, remekül kidolgozott szituációkkal dolgozik a regény, tökéletes kikapcsolódás így nyárra.

Rájöttem, miért annyira élettel-teliek Lynn történetei: ő is a high school sweetheart-jához ment hozzá, és szinte süt minden regényéből, mennyire szereti is a férjét.

Na, de akkor a regényről pár szóban:

Mint az a fülszövegből kiderült, Emily Georgia állam kormányzójának egy szem lánya. És vak. (Egy trauma okán.) De utolsó gimnáziumi évét szeretné igazi iskolában eltölteni, ezért be is iratkozik a helyi középsuliba. Itt ismerkedik meg a menekülni vágyó Ryder-rel. Ryder kidolgozta a belét az egyetemi ösztöndíjét, mindenáron itt akarja hagyni szüleit, a várost. De nem számolt Emily-vel.
Természetesen Emily szülei ellenzik a románcot, és mivel Ryder hamarabb megkapja az ösztöndíját, Emily apja úgy állítja be, mintha a srác a felajánlott pénze miatt ment volna el.
Eltelik hat év, mikor Ryder már az FBI-nál dolgozik, és olyan ügyet kapnák társával - akinek szeretnék egy saját történetet, köszöntem-, ami visszaszólítja szülővárosában, de elsősorban Emily-hez. De már semmi sem ugyanaz.

Oké, itt abba is hagyom, mert akkor ellőném az összes puskaporom. Pedig csak írnám, és írnám, mert számomra maradandó élmény marad.

Remek történet politikáról, ármányról. minden konvenciót legyőző szerelemről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése