2015. augusztus 8., szombat

B.B. Reid: Fear Me (Broken Love #1)




Eredeti megjelenés éve: 2015.

Magánkiadás

385 oldal

ASIN: B00RR4A1DI

Sorozat: Broken Love




Fülszöveg:   Nem hiszek a tündérmesékben és a Daliás Hercegben.

A félelemben hiszek.

Megtanított arra, milyen félni.

Először egy szép nyári napon találkoztunk a játszótéren. Ez volt az első nap, hogy bántott, de nem az utolsó. Tíz éven keresztül ő volt a kínzóm, míg én számára tiltott gyümölcs voltam. De elment, és én még mindig rettegtem.

Most visszatért, és többet akar, mint pusztán a könnyeimet. Tudjátok... azt hiszi, én adtam fel, és most bosszút akar... és tudja, hogyan kapja meg.


Szentséges. Elsüllyedt világ. Nagyon utáltam -értsd: imádtam- ezt a könyvet. Egyszerűen nem is tudom, mit gondoljak. Képzeljétek el, hogy a Nero korosztályát (középiskola) összevegyítitek a Bully alapelvével (szívózás), és megspékelitek a Debt eljárásmódjával (erőszak, gyilkosság). Esetleg megvan? Oké, akkor meg is kaptátok a Fear Me-t. Már-már feldolgozhatatlan ez a könyv. Nem mondom, hogy bármivel is egyetértettem volna, ami történet során lezajlott. De ez nem lényeges, mert B.B. Reid olyan bűbájt bocsátott rám ezzel a sztorival, amit még a herceg -talán, ha Chris Evans sem biztos, hogy meg tudna törni. (Tudom, Lake, te nem hiszel az ilyenekben...)
Főhőseink egyrészről erőszakosak és megközelíthetetlenek - Keiran -, másrészről valószínűleg durván Stockholm-szindrómában szenvednek - Lake. De annyira kíváncsi voltam a végkifejletre, amiről aztán kiderült, hogy maga a kezdet. Mert hiába tudtam már a felénél, mi miért lehet, nagy pofon csattant az arcomon. Nem lennék Lake helyében.
Ez a könyv beteg... és én imádtam. This is my confession.

Már az alapszituáció is nagyon érdekes, hisz a kínzás már elég kicsi korban, a játszótéren kezdődött el. Itt azért már sejteni lehet, hogy Keiran gyerekkora nem a kisautózásról szólt.
Aztán, a szívatás folytatódik, ugrunk tíz évet, de semmi sem változott. Egyedül talán annyi, hogy ezalatt az idő alatt titkon mindketten vonzódni kezdtek egymáshoz. Keiran ezt nevezi függőségnek, és van benne valami.
Érdekes a könyv pszichológiája, az, hogy Keiran hogyan használja a szexet az ártatlan Lake ellen. Szerintem ez a dolgok alapja, mert akárhogy is nézzük, zsarolással bármit el lehet érni.
Engem teljesen a földbe tiport ez az egész. Néha nem tudtam, mit is gondoljak, egyszerűen csak sodródtam.

Ott vannak még a többiek is, akik közül Sheldont nagyon megszerettem, hihetetlen csaj. Csak nem értem, mit keres Keenan mellett... Szerencsére ők is kapnak sztorit, mert ahogy ennek a könyvnek vége lett...

A véget említve: hihetetlen kesze-kusza dolgok jönnek a második részben. Annyi, de annyi minden kérdéses még. Engem azonban elsősorban az érdekel, milyen is lesz majd az, amikor Lake felveszi a kesztyűt. Mert ebben a csajban van ám potenciál.

Ajánlom olyanoknak, akik eléggé bátrak ahhoz, hogy feszegessék a határaikat. Mert itt nincsen ám komfortzóna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése