2015. július 4., szombat

Sierra Simone: Priest





Eredeti megjelenés éve: 2015.

Magánkiadás

ASIN: B00WHGBTHI

247 oldal





Fülszöveg:  Olyan sok szabály van, amit egy pap nem szeghet meg.

Egy pap nem nősülhet meg. Egy pap nem hagyhatja el a hívőket. Egy pap nem fordíthat hátat az Istenének.

Mindig követtem a szabályokat.

Egészen addig, míg meg nem jelent Ő.

A nevem Tyler Anselm Bell. Huszonkilenc éves vagyok. Hat hónappal ezelőtt a templomom oltárán megszegtem a szüzességi fogadalmat, és Istenem, újra megtenném. 

Pap vagyok, és ez az én vallomásom.


Huh. Ez nagyon intenzív, szenvedélyes, sokszor idegesítő, mégis remek volt. Sierra Simone olyan robbanóelegyet alkotott ezzel a könyvvel, ami, ha minden jól megy, megütheti Tiffany Reisz szintjét is. Persze, van még hova fejlődni, de tekintve, hogy ez az első kortárs regénye az írónőnek, nagyon odatette magát. A történet a végtelenségig izgató volt, mindig a penge élén táncoltam olvasás közben. Mert tudtam, nem helyes, mégis vágytam az egész után. Nem érdekel, ha ettől én is bűnös leszek. De engem megvett magának az írónő, annak ellenére is, hogy találtam kifogásolható dolgokat a regényben. Mindezek azonban eltörpülnek Micsoda Veszteség Atya mellett. Bell atya az egyik legtökéletesebb erotikus főhős. És végre, egy férfi szemszöges könyv. Ezt nem lehet eléggé meghálálni. Meg a bűnös BDSM-ért is hálát rebeghetünk, de mivel kiskorúak is vannak körünkben...
Vigyázz! Ez tipikusan az a könyv, ami megválogatja az olvasóit. Sokan fel fognak háborodni, de sokan imádni is fogják. Abszolút megosztó, abszolút bűnös. Egy történet tiltott szerelemről, ami aztán mégis többet fog nyújtani.

Nem erre számítottam. Bevallom, nem néztem meg előre az értékeléseket, csak a sötétben tapogatóztam, hisz a fülszöveg sem írja le nagy vonalakban, hogy mi fog történni. Abszolút mást vártam. Gondoltam, lesz egy szende kis pap, meg egy szende kis leányka, akik pár bűnös pásztorórát eltöltenek a templom szentségében. Nos, ez utóbbi megvolt. Főhőseink azonban messze nem szendék. Sőt!
Tyler Bell atya húga öngyilkossága miatt - a helyi pap szexuálisan zaklatta -vette fel a reverendát. Imádnivaló, megbecsülendő férfi, ám mégis esendő. Három éve hű az egyházhoz. Egészen addig, míg meg nem jelenik...
Poppy. Nos, vele már rengeteg bajom volt. De csak amíg nem tisztázta magát. Szóval, Poppy üzleti diplomával rendelkező sztriptíztáncos. És egy igencsak méretes lotyó. Nem elég, hogy egy nős férfivel volt viszonya, még most a papot is kiszemelte magának. De igaz, ami igaz, ő szabadította fel Tylert, amiért igencsak nagy hála jár. Volt egy bizonyos pont, amikor megtudtam volna fojtani, de leküzdöttem a késztetést, adtam a végén neki egy esélyt, és mivel Tyler boldog vele, én is az vagyok.

A könyv rengeteg erotikus jelenetet tartalmaz. Trágár is, de megvan a maga szépsége. Mert lehet úgy ilyen jellegű könyvet írni, hogy ne hányjam össze magam azonnal. Ezt az írónő olyan remek stílusban tette, hogy nem is igen érdekelt az, ha néha igencsak szabadjára engedte a fantáziáját.

Én szerettem, szeressétek Ti is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése