2015. július 21., kedd

Shay Savage: Caged: Takedown Teague (Caged #1)




Eredeti megjelenés éve: 2015.

Magánkiadás 

300 oldal

ISBN: 9780986320330

Sorozat: Caged




Fülszöveg: Ez ne a tévébe való. Ez a kemény, brutális, illegális, szabályok nélküli harc. A ketrecben semmi sincs, csak én és a fájdalom, amit azoknak okozok, akik be mernek lépni. Itt nem kell senkivel sem törődnöm, csak magammal. Amikor azonban Ő feltűnik a ketrec mellett, minden megváltozik. Már nem a pénzért és a dicsőségért, hanem érte harcolok.



Ez a könyv...

Szóval, ez a könyv nagyon érdekes reakciókat váltott ki belőlem. Egyrészről nagyon másra számítottam. Nem is tudom, az "erotikus" jelzőre rápillantva valami fullbrutál szexmaratont vártam. Most mi van? Nekem is lehet mocskos a fantáziám. (Mintha ez eddig nem lett volna tiszta...) Erre kaptam egy már-már szűzies, mégis sötét történetet, ami felettébb tetszett.
Viszont sok minden váltott ki belőlem ellenérzést. Ott van például az, hogy minden egyes alkalommal végigkövethetjük, amint főhősünk a zuhanyzóban könnyít magán. Ha akkora pasi lenne, akkor nem kéne a saját kezébe venni a dolgokat, nem?
De amúgy édes is volt. És vicces. És totál lehangoló. Szóval, totális ambivalencia uralja a történetet.
Ja, ami felfelé libbentette a mérleg nyelvét, az a teljes férfi szemszög volt. Női gondolatoknak még csak jelét sem olvashattam, és ez most hatalmas megkönnyebbülés volt.

Itt van a huszonhat éve Liam 'Takedown' Teague, aki ketrecharcból él. Épp annyit keres, amennyi a megélhetéshez kell. Tehát igen, nem kapunk egy milliárdos félistent, csak egy cuki maszturbálógépet. Mert hiába püföl másokat, ez az ember egy igazi lovag.
Egy éjszaka megment egy ártatlan leányzót, Tria-t, aki, mint kiderült, a felette lévő lakásban lakik. Mondani se kell, nem éppen a legjobb környék, Tria egy kisvárosi lány, aki a főiskola miatt költözött a városba. Ennél jobban nem mennék bele a hátterébe, mert sok meglepetést tartogat.
Liamnek van egyébként egy "barátja", Krazy Katie, aki a lakótömb örültje, de nagyon is ártalmatlan, és szerintem valamit tud. Azt nem tudom, mit, azt sem, hogy kiről, de nagyon gyanús nekem...
Ott van még Yolanda is, Liam edzője, akit nem tudok hova tenni, egyszerűen nem stimmel sehová. Na, majd meglátjuk.

Maga a történet lényegében annyi, hogy főhőseink közelebbi kapcsolatot alakítanak ki egymással, tényleg csak ismerkednek. Egy lakásban, de mindegy. Aztán elmennek...oda. Erről inkább nem nyilatkoznék, mert lehányom a billentyűzetet. (Beals rituálé...blöh..)

!!SPOILER ALERT!! 

Ebben a könyvben NINCS szex. Csak szólok.

Amint látszik, még nagyon vegyes érzelmeim mellett is igencsak élvezhetőnek találtam, a folytatást természetesen elfogom olvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése