2015. július 15., szerda

River Savage: Incandescent (Knights Rebels MC #1)





Eredeti megjelenés éve: 2014.


Magánkiadás

241 oldal

ASIN: B00MLBC1BC

Sorozat: Knights Rebels MC




Fülszöveg: Phoenix 'Nix' Knight azt hitte, hogy kihúzni klubját a csávából, amibe az apja keverte, nehéz dolog.

Egészen addig, míg meg nem ismeri Kadencet.

Kadence Turner nem akar egy diák apja után vágyni, főleg, ha az a Knights Motoros Klub vezére. Nix durva, fenyegető és veszélyesen dögös, Kadence pedig valamilyen oknál fogva nem tudja ezért utálni. Az ellentmondást nem tűrő motoros ledönti Kadence védelmének falát, a régi Kadence-szel ellentétben a mai nő azonban már nem adja olyan könnyen magát.

A feszültség tagadhatatlan, a vonzódás elviselhetetlen. Egy férfi, aki azt akarja, amit, és egy nő, aki végig harcol ellene.



Kapaszkodjatok meg: imádtam minden egyes mocskos motoros sorát! Kibújtam a bőrömből, komolyan mondom, kiakasztó ez a helyzet, de a szó legpozitívabb értelmében - már amennyiben van neki. De mindegy, nem érdekel, mert 'huuuuh' helyzet van. Igen, kapkodom most a fejemet, hogy mit is kéne írni, mert nagyon durván a hatása alatt vagyok. Hogy miért? Ne kérdezzetek már ennyit, nem tudok válaszolni, egyszerűen magával ragadott az egész. Remek történet, kiváló írói stílussal párosulva. Vagy fordítva? Lényeg a lényeg: meow, nem bírok eleget kapni belőle. Van ebben a történetben valami megfoghatatlan, amire abszolút nem számítasz, aztán huss, már sodródsz is az árral.

A történet rém egyszerű...nek tűnik. Igen, itt a klub igencsak súlyos szerepet játszik. De kezdjük talán az elején.
Kadence - aki igen sokszor volt kredencnek olvasva, mea culpa- tanárnő. Van egy diákja, Zayne, akivel az utóbbi időben sok gond volt. Ideje hát behívni a szülőket. Z anyja egy...ühm..lotyó, aki konkrétan tojik szegény kölyök fejére, rendszeresen bántalmazza is -ez csak később derül ki-, ezért az apuka jön. Nix. Phoenix Knight...innentől kezdve pedig megindul a lavina, nincs megállás. Nix tudja, mit akar. Ez a mit inkább kit, aki pedig nem már, mint kredenc Kadence. A nő természetesen húzódzkodik, még tökön is térdeli a férfit, de ki tud egy ilyen hapsinak ellenállni? Én már ennyi miatt is tisztelem hősnőnket.
A fordulat pedig...Istenkém, szegény Holly! Remélem, ő jut Sy mellé, mert két ilyen összetört ember alkothat egy igazi egészt. Annyira imádtam mindenkit, Jesse-t meg aztán főleg.
Nehéz helyzetben vagyok, mert annyi mindent szeretnék írni, de egyszerűen nem bírom szavakba önteni cikázó gondolataimat.

Szerintem mindenképpen olvassátok el, ha szeretitek: a motoros klubok világát, a lángoló szenvedélyt, a kevésbé lehangoló lehangoló dolgokat (újabb képzavarral álltam elő), a boldog befejezést, és az új kezdetet.
Engem lesodort a lábamról. Remélem, sokan lesztek hozzám hasonló állapotban a könyv elolvasása után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése