2015. július 8., szerda

Nina G. Jones: Debt






Eredeti megjelenés éve: 2014.

CreateSpace

466 oldal

ISBN: 1503354903





Fülszöveg:    Nem is tudom, mit képzeltem, amikor felbéreltem valakit, hogy megtámadjon. Talán unatkoztam, talán magányos voltam, vagy éppen egy belső hang azt súgta, szükségem van valami kirobbanó újdonságra.

Biztonságosnak ígérkezett. Izgatónak. Egy mód arra, hogy kitörjek a mindennapok egyhangúságából. A veszély illúziója, amit bármikor ott is hagyhatok.

De épp az ellenkezője történt. Mert már azelőtt veszélyben voltam, hogy saját magam invitáltam volna az életembe.

———————

A küldetésem hamarosan véget ér. A bosszú, amitől forr a vérem, nemsokára beérik.

Ő a kirakós utolsó darabja. Amint tönkretettem, mindenki, aki egykor ártott nekem, lerótta tartozását.

Gyorsnak és könnyűnek ígérkezett, de amint megismertem, ennél bonyolultabb lett.

Sokkal bonyolultabb.



Erotikus. Felkavaró. Veszélyes. Vad. Mocskos. Sötét. Feledhetetlen. Hogy a fenébe tud ez a könyv ennyi minden lenni? Nagyban kutatok agyacskám legmélyebb zugaiban, de könyv még sosem mászott ennyire a bőröm alá. Volt már sok mennyország-közeli könyvélményem -blah, de nyálas vagyok-, de Nina G. Jones és az ő leírhatatlanul magával ragadó története újabb fejezetet nyitott az életemben. Nem rózsaszín. Ó, de még mennyire nem az! Sötét, érzéki, megrázó. És magához köt. Ez is olyan történet, ami nem engedi, hogy figyelmen kívül hagyd, mert nem lehet megtagadni. Tipikusan az a könyv, amit úton-útfélen mindenkihez hozzávágnék, hogy: "Nesztek, ha ezt kihagyjátok, nem is éltetek át még semmit." A Debt örökre a szívembe karcolta magát.

A jelenben kezdünk, de néha-néha visszaugrunk tizennégy évvel korábbra. Ugyanis minden akkor kezdődött igazán. Az egész bosszúhadjárat. Nem lőném le a poént, a lényeg, hogy főhősünk, Tax és ikernővére, Jude bosszút esküdtek, aminek utolsó állomása Mia, aki hősnőnk lesz.
Mia egyszer úgy dönt, hogy fizet azért, hogy valaki megtámadja, majd jól...hogy is mondjam szépen...helyben hagyja. Magyarán: jól megkefélje. Tax kapva kap az alkalmon, megakarja ölni Miat. Csakhogy, ez nem olyan egyszerű, a férfi átadja magát a vágynak. És innen nincs menekvés.

Tax számomra annak ellenére, hogy rossznak találja magát, a végtelenségig szerethető volt. Annyi jó van benne, de ő csak a rosszat látja magában. Igen, tett rossz dolgokat. Ojjé, de a szíve legmélyén még mindig a gyönyörű lelkű Silvio.
Mia is nagyon a szívemhez nőtt, minden, amit tett, abszolút logikus egy ilyen helyzetben. Mert nyivákolhatnék, hogy miért is adja olyan könnyen magát egy idegennek, mégis tudom mérlegelni azt, hogy Taxt mennyire lehetetlen megtagadni.
Egyedül Jude volt az, akit nagyon nem szerettem. Érthető a bosszúszomja, de ez sajnos már irracionális megszállottságba csapott át.

Részletekbe menően nem akarok belemenni, meghagyom a sokkot az olvasásra. Nem érdekel, hogy milyen sötét, mennyire tabu kicsiny országunkban az ilyen, addig fogok kampányolni, míg valaki fel nem figyel erre a borzongatóan zseniális könyvre. Úgy érzem, ideje nyitni.

Amint látszik is, nem hosszú az értékelés, mégis szerettem volna, ha nyomot hagy a blogon, mint ahogy azt tette a szívemben is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése