2015. július 1., szerda

Június

Üdv, üdv, üdv!

Shame on me, régen nem jelentkeztem már semmi használhatóval. Vizsgák után elmentem nyaralni, utána pedig - mivel Magyarországon élünk -, a kedves szolgáltató két hétig nem volt hajlandó kitolni a képét, és bekötni a bekötni valót... inkább nem is méregzsákoskodok.

Természetesen ez az idő is hozott könyves élményeket. Csak a napok során elfelejtettem, hogy kell írni, szóval még vissza kell rázódnom. *angyaliarccalszempillarebegtetés*
Megpróbálok minden lemaradást behozni, utána pedig kitartóan mindig valami finomat, ropogósat, esetleg negatív - mert az is kell - dolgot hozni.

Szóval, a június a vizsgák miatt nem volt a megszokottnak megfelelően termékeny, de van mit mesélnem.



Sawyer Bennett Legal Affairs sorozata egyértelműen a kedvencek között landolt. Tervezek egy nagyobb kiterjedése bejegyzést hozni a sorozatról, amint elolvastam Matt szemszögét is. Hát, lesz itt ne mulass.

Szintén Sawyer Bennett, szintén remek alkotás. Ez lett a hónap könyve. A nyertes a Zack, a Cold Fury sorozat harmadik kötete. Erre a könyvre mondtam azt, hogy még vagy ezerszer elfogom olvasni.

Elizabeth Hoyt újabb sorozatával vett le a lábamról. Igen, a Maiden Lane-ről van szó. Magyarul még csak az első négy rész jelent meg, én elolvastam angolul a fennmaradt négy rész, plusz a kis karácsonyi szösszenetet is. Már csak egy kérdésem van: hogy a manóba bírom ki novemberig, mikor is jön a kilencedik rész? Ja, ebben a témában is születik majd bejegyzés.

 Lényegében most csak ennyi lenne, de úgy érzem, újabb élményekben gazdag hónapot zártam. És még csak most jön a java!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése