2015. július 3., péntek

B.N. Toler: Where One Goes




Eredeti megjelenés éve: 2015.

Magánkiadás

ASIN:  B00T630C8C

258 oldal






Fülszöveg:   Mi történik akkor, ha az életedet romba döntő dolog végül megmenti azt?

Sosem hittem a szellemekben - egészen addig, még egy szörnyű baleset meg nem változtatta az életemet... örökre.

A nevem Charlotte... de a legtöbben csak Char-nak hívnak... és van egy különleges képességem.

Beszélek a halottakkal.

Ne érts félre, nem tudom csak úgy leszólítani őket. Csak azokkal a szellemeket látom, akik valamilyen oknál fogva nem tudnak a túlvilágra átlépni. Valami elintézetlen ügy miatt keringenek a földön. És az utóbbi hat évben képességemet felhasználva kivétel nélkül segítettem elveszett lelküknek.

De mindennek ára van. Egyik pillanatban még a halálba indulok, a másikban pedig Ike McDermott megment. Az erős, megkapó katona megakadályozta, hogy véget vessek a szenvedéseimnek. Ő az a fajta férfi, aki ha mosolyog, felragyog a szoba.

Édes és kedves.

A megmentőm.

És halott.

Egyezséget kötöttünk. Ő segít munkát és új lakóhelyet találni, amennyiben én segítek neki az elintézetlen ügyében, ami miatt nem tud továbblépni.

Ike befejezetlen ügye az ikertestvére, George. George teljesen szétesett Ike halála után, és Ike nem tud békében eltávozni, míg nem tudja biztonságban testvérét.

Mikor belementem, még csak nem is sejtettem, hogy szerelembe esek Bath megye lakóival, valamint... Ike és George McDermott-tal.

Most, hogy mindkét testvér egyenlően uralja szívemet, kegyetlen és igazságtalan döntés előtt állok. Azzal, hogy megmentem George-ot, el kell engedjem Ike-ot.

De hogy is mondhatnál búcsút szíved másik darabjának?


Leültem értékelést írni. Egy fél órája körülbelül. Azóta csak a billentyűzetet áztatom. Félreértés ne essék, HEA zárja a történetet. De valami eszméletlenül megrázó, megkapó az egész mindenség. Az írónő gyönyörű szépen ír, gördülékeny stílussal megírva nyújtotta kezünkbe ezt a csodaszép könyvet.
A szívem kitépte, jó alaposan megtaposta, aztán szépen, darabonként, vigyázva összeragasztotta, és átnyújtotta nekem. Én pedig egy soha el nem múló élménnyel lettem gazdagabb. Így kell ebben a témában írni, tanítani való példa. Fájdalmasan gyönyörű. Egy nem mindennapi egyezség, egy nem mindennapi szerelem története ez.


Kaptunk egy hihetetlen témát. Charlotte hat éve balesetet szenvedett, ami bátyja halálát is okozta. Azóta folyamatosan olyan lelkeket lát, akik valamilyen lezáratlan ügy miatt vándorolnak a világban. És ő minden félretéve segít nekik, hisz a szülei bolondnak nézik, apja pénzt adva neki útjára is bocsátotta, azóta még csak nem is kereste a lányát.
Egy este Char segít egy lány szellemének, hogy megtalálják a holttestét, és ez élete fordulópontja: ekkor dönt úgy, hogy véget vet életének, ezáltal a szenvedéseinek is.
De egy jóképű, és igencsak halott katona megmenti. Ő Ike. Ikenak van egy ikertestvére, George, aki a drogba, alkoholba, és szexbe menekül testvére halála után. Ike és Char egyezséget kötnek: Ike segít Charnak talpra állni, Char pedig segít a férfi testvérén.
Ekkor indul a hullámvasút. A történet nagyon sok érzelemmel dolgozik, remek karaktereket vonultat
fel. Bevallom, nem egyszer elpityeredtem még olvasás közben is.
Ike, Char, George.. nem egyszer cincáltátok meg a szívemet... És ott van még Sniper is, aki egy igazi színfolt volt a történetben.
Nagyon nehéz leírni az érzéseket, mert ez is tipikusan az a könyv, amit át kell élni.

Igen, voltak benne hibák. De mutasson már nekem valaki egy olyan könyvet, ami minden olvasó szerint tökéletes. Eme történet szívszaggatóan tökéletes volt számomra.
Nincs is mit mondani. El kell olvasni. Epic story.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése