2015. június 3., szerda

Katie McGarry: Nowhere But Here (Thunder Road #1)




Eredeti megjelenés éve: 2015.

Mira Ink

496 oldal

ASIN: B00OY276BG

Sorozat: Thunder Road




Fülszöveg:   Amikor a West Side Story találkozik a Kemény motorosokkal...

Egy tinédzser fiú, a motoros klubok kemény , zűrös világából beleszeret egy lányba, aki ezen világon kívül nevelkedett, mikor nemcsak meg kell védenie őt nyári látogatása alatt (apja a csapat feje), de azt is meg kell akadályoznia, hogy felfedje apja és klubja múltját.


Oké, jó rebellishez híven először nem a húrt feszítettem meg. Általában bejön ez a tendencia - lásd:első könyvem Samantha Young-tól nem a méltán elismert On Dublin Street, hanem a Hero volt , és akkor ezt McGarry esetében meglátjuk, mert nagyon is bizakodó vagyok.
Ez a könyv eszméletlenül magával ragadó. Mondom ezt úgy, hogy kb. a felénél már majdnem megadtam magamnak a sürgetésnek, és majdnem félbehagytam. Rettenetesen nehezen indult be, persze, lehet én vártam nagyobb intenzitást egy motoros történettől. És bizonyos szinten kicsit kevés volt. De karakterfejlődésben megint példát állított sok-sok más történetnek. Ez a West Side Story - Sons of Anarchy mash-up nagyon tetszett elöljáróban - mindkettő nagy kedvencem -, viszont ez is egy kicsit más lett, mint vártam. Oké, nem gondoltam, hogy majd dalra fakadnak, na. Nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy abszolút jó szájízzel zártam be a könyvet. De még inkább az, hogy McGarry teljesen lenyűgözött a remek írói stílusával és gyönyörű nyelvezetével. Simán vevő vagyok a többi könyvére is.

Maga a történet igencsak érdekes. Adott egy buborékban nevelt leányzó, akinek igazi édesapja a motorosok vezetője, és akinek szinte egész életében hazudtak. Ott van a srác, aki ebben a közegben nevelkedett, csak itt tudja elképzelni a jövőjét. Gondolhatjátok, mi történik, mikor ezt a két fiatalt arra kényszerítik, hogy egymás társaságában legyenek.

A könyv a végtelenségig érdekes karakterekkel dolgozik.
Ott van Emily, akit az elején - közepén ki nem állhattam. Már annyira vártam, hogy valaki kidurrantsa azt a nyomorék buborékot, amibe rakták és rakta önmagát is. Nagyon sokáig tagadásban él, sokáig van rajta a szemellenző. De ő az, akinek a személyiségfejlődése a legmegkapóbb az egész törtében.
Oz nagyon édes, egy remek YA főhős. Egy igazi jótét lélek, és igen, ezt úgy produkálja, hogy nem él védett életet.
Emily anyjával nem tudtam mit kezdeni, mostohaapjával se sokat, de rá legalább azt mondom, hogy szimpatikus volt.
Aztán ott van Eli, Emily vér szerinti apja. Őt nagyon bírtam, remek karakter.
És utoljára hagytam a kedvencemet, a nagyit, Oliviat. Ő az, aki érdekessé tette még a könyv elejét is. Nagyon, nagyon szerettem, a végén nem kicsit vérzett a szívem...

Igen, kicsit felemás a történet, hosszúnak is tűnt, kedvenc sem igazán lett, mégis azt mondom, megér egy próbát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése