2015. május 2., szombat

Whitney Gracia Williams: Sincerely, Carter




Eredeti megjelenés éve: 2015

Magánkiadás

274 oldal

ASIN: B00WW5LL8G






Fülszöveg:   Csak barátok.
Csak barátok vagyunk.
Nem, tényleg. Ő a legjobb barátom...

Arizona Turner negyedik osztály óta a legjobb barátom, még akkor is, mikor "utáltuk" egymást. Ott voltunk egymásnak az első csóknál, az "elsőknél", és mikor a kapcsolatok rosszra fordultak. (Még az egyetemeink is csak pár percre voltak egymástól...)

Az évek során - mondjon bárki bármit -, sosem léptük át a határt.

Sosem gondoltunk rá.
Sosem akartuk.

Egy éjszaka azonban minden megváltozott.
Vagyis, meg kellett volna...

Csak barátok.
Csak barátok vagyunk.
Addig mondogatom, míg a végére nem járok, valóban "csak" a legjobb barátom...

Ez a nő ZSENI! A Reasonable Doubt után - haha, without a doubt - nem volt kérdés, de most sorkiemelővel kihúzta, hogy csak remek történeteket tud írni. Az egész annyira hihető, a szereplők annyira emberiek, hogy egy ideig csak ültem és csodálkoztam.
A sztori remekül van felépítve, a múlt néhány jelenete Carter szemszögéből van megírva, de a jelenben mindkettejük fejébe beláthatunk. A levelek valami eszméletlen aranyosak voltak, imádtam, ahogy ezek ketten viszonyultak egymáshoz.
Arról már nem is beszélek, hogy minden fejezet egy-egy Taylor Swift szám volt, amik tökéletesen passzoltak az adott helyzethez. (Tracklist a bejegyzés végén.)

Carter és Arizona először utálták egymást. Rögtön egy nyitójelenettel megkapjuk az alapokat. Már az első leveleiken annyit röhögtem, hogy biztos voltam benne, hogy nem lesz itt probléma. És nem is volt. Egy cseppnyi sem.

Valami elképesztő barátság van köztük. Igen, akadnak hullámvölgyek, de mindig, minden körülmény között ott vannak a másik mellett. Az ilyenért is szoktam mondani, hogy jó egy igazi férfibarát, mint száz lány. Mert ők teljesen más perspektívából látják a világot, olyan dolgokra tudnak rávilágítani, amire egy azonos nemű nem képes. Ez egyébként a visszájára is igaz.


De mi történik akkor, ha beleszeretsz a legjobb barátodba? Naná, hogy minden összekavarodik. És ez a könyv ezért is olyan jó. Mert élvezet végigkövetni, ahogy A&C átesnek a kétségekkel teli pillanatokon, ahogy szépen lassan rájönnek, az ég is egymásnak szánta őket. Igaz, nem volt egy könnyű menet. Meglett, az a lényeg.

A sztorinak eszméletlen humora is van. De mit is várjunk egy olyan írótól, aki minden interjújában poénkodik? Ezáltal még jobban a szívünkbe zárjuk.

A karakterek abszolút esendők, mégis nagyon szerethetőek.
Carter kicsit - oké, nagyon - hímringyó, de ez azért borítékolható volt. Mert ettől igazán érdekes a könyv. Én az ő "átváltozását" élveztem a legjobban.
Arizonara a végén kicsit megharagudtam, pedig az egész sztori folyamán nagyon bírtam, kicsit furcsa, ámde nagyon is jófej csajszi.

Nem egy hosszú regény, pár óra alatt kiolvasható, mégis örök élményt ad. Higgyetek nekem, én sok könyvet szerettem már, de ennek is van hely a szívemben.
F.L.Y. (Jól van, na, nem plagizálok...)
Őszinte hívetek,

♪Tracklist♪
Wildest Dreams
All Too Well
Sad Beautiful Tragic 
Sparks Fly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése