2015. május 22., péntek

Penelope Douglas: Bully (Fall Away #1)





Eredeti megjelenés éve: 2013.

Magánkiadás

333 oldal

ASIN: B00DGT3VL2

Sorozat: Fall Away




Fülszöveg:  A nevem Tate. Valamikor ő is így hívott. Most viszont szóba sem áll velem. De békén sem hagy.

Régen a legjobb barátom volt. Aztán egyszer csak ellenem fordult. Mindennap megkeserítette az életemet. Elérte, hogy megalázzanak, kirekesszenek, pletykáljanak rólam. A szívatásai egyre kegyetlenebbé váltak, szinte belebetegedtem abba, hogy folyamatosan meneküljek előle. Még Franciaországba is elmentem egy évre csak azért, hogy elkerüljem.
De mostanra elegem lett a rejtőzködésből. Talán ő nem változott meg, de én igen. Itt az ideje, hogy felvegyem vele a harcot, és visszavágjak neki.
Többé nem hagyom, hogy terrorizáljon.

Harc, titkok, múlt és jelen. De mit hoz a jövő? Hova vezet Tate és Jared szenvedélyes kötéltánca? Minderre választ ad a sorozat első kötete.

A történet hamarosan a WOW kiadó gondozásában jelenik meg, Szívatás címmel.


Uhh. Bajban vagyok. Nálam elérte a történet, hogy a legnagyobb mértékű ambivalenciával tekintsek rá. Mert annak ellenére, hogy néha már a falat kapartam tőle, voltak benne olyan dolgok, amik kimondottan tetszettek. Szóval, ebben az esetben nem mernék arról nyilatkozni, hogy megéri-e a könyvet megvenni. Mert szerintem mindenkiből mást hoz ki. Úgy érzem, nem tudott kimondottan szerethető karakterekkel operálni. De a történet maga valamiért különleges volt, figyelembe véve azt is, hogy tipikus amcsi ez az egész, tehát abszolút beskatulyázható is. Nem utolsó sorban, rettentően olvasmányos, nem hagyja, hogy letedd. Érti ezt valaki? Azért azt hozzátenném, hogy nagyon sok minden mellett nem tudtam csak úgy félfüllel elmenni...

Az alapsztori érdekesnek bizonyult. Na de az indokok? Sokáig nem is értettem, mire megy ki Jared egész viselkedése, csak a közepe felé kezdett el világosodni ez a barlang. És még akkor sem tudtam teljesen elfogadni. Komoly a dolog, mégis nagyon mondvacsináltnak tűnik.
Azt meg, hogy hősnőnk miért ilyen megbocsátó, egyszerűen nem tudtam a sarokba söpörni. Kezdjük azzal, hogy hiába nem tudja, miért viselkedik így a srác, állandóan kifogásokat fabrikál számára. Aztán, ott van K.C. esete is. Megsúgom, az ilyen nem barát. Ezt hívjuk hülye, luvnya libának. Tate pedig elsuhan a dolog mellett, simán megbocsát neki, sőt, még ő mea culpázik, ha túlreagálta a dolgot. WTF??!!

Végül pedig teljesen belebonyolódtam a történetben, nehezen tudtam letenni. Történt nem kevés keménynek számító dolog. Mert ilyenek a féltékeny, kicsinyes emberek. Remek példa magára az életre. Talán ez is megkapott.

Számomra a történetet egyértelműen a romantikusabb oldala mentette meg. De nem tudom, mennyire egészséges egy ilyen alapokra épülő románc. Majd meglátjuk.

Nagyon nehezen sajtoltam ki magamból a szavakat, mert nem vagyok teljesen biztos a döntésemben. Mégis úgy gondolom, hogy itt egy kimondottan jó könyvről beszélünk. Csak valahogy nem az én témám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése