2015. május 16., szombat

Monica Murphy: Fair Game (The Rules #1)




Eredeti megjelenés éve: 2015.

Magánkiadás

316 oldal

ASIN: B00X4QFIAE

Sorozat: The Rules




Fülszöveg: Mikor a fiúd TÉGED tesz fel pókeren, jobb, ha szeded a sátorfádat, és elszelelsz...

Már az sem valami fényes helyzet, hogy Jade Frost-ot barátja elcibálta egy pókerestre. De ami még rosszabb, hogy be is dobta tétnek... és vesztett. Ez tökéletes indok arra, hogy Jade rögtön az exfiújává tegye.

Most lényegében a szuper gazdag, elképesztően dögös Shep Prescott tulajdona. A srác bármit megkaphat, amit akar, most mégis őt szeretné meghódítani magának. Teljesen mindegy, milyen durván viselkedik a lány, semmi sem állítja meg. Sőt, ettől még jobban akarja majd.

Mikor Jade rájön, hogy kezd lassan beleszeretni, összezavarodik. Sokkal több van Shep-ben, mint ez a gondatlan, gazdag csábító, akinek mutatja magát. Nem is akarhat a lánnyal komoly kapcsolatot...vagy mégis?

Istenem, mondd, mit vétettem? Miért kell mostanában annyit csalódnom? Ja, hogy én vagyok a hibás, mert alaptalanul sokat remélek. Oké, köszi. Elértem a mélypontot. Pedig azt hittem, az Existence-nél nincs lejjebb. Emberek, van. Mert annak a logikátlanságán legalább tudtam jókat röhögni. Itt ez a dolog nem állt fenn.
El se hiszem, hogy képes voltam ennyire mellényúlni. Nem ismerek lassan magamra. Előre elnézést, de Szirmai kolléga nagy hatással van rám, szóval ebben az értékelésben sok idézet olvasható tőle. És most csúnya leszek, nagyon csúnya...

Szóval, mi is volt ez a takonyízű betűleves? Ennek a könyvnek annyi mondanivalója van, hogy semennyi. Lényegében két felizgult csincsilla párzási tánca az egész. Pedig azt hittem, valami különlegeset kapok. Mert a fülszöveg megint sokat ígért. Blah. Félre lettem vezetve. Kérem szépen vissza az ezzel elszenvedett órákat! Ha ezek ketten éppen nem egymást kerülgették, akkor butaostobábbnál butaostobább gondolatokkal traktáltak minket, olvasókat. Két ilyen böszme, oktalan, esztelen valamit még nem hordott hátán a föld. A csaj fel van háborodva, hogy a srác nem alkalmazza rajta hímringyói fogásait, de ha alkalmazza, akkor meg amiatt sipákol, hogy akkor most miért nem viselkedik vele normálisan. A pasi meg mindig csak b*szna. Így. Semmi szépítés. Folyton azt tervezgeti, hogyan vágja a hátára a csajt, aztán meg mindig megundorodik saját magától, hogy akkor ő most milyen egy seggfej, de a következő bekezdésben már nedvesálmodik megint a leányzóról. Dióhéjban ez a sztori.
Arról ne is beszéljünk, hogy a könyv 90 százaléka hangtompított, hiszen ezek vagy suttognak, vagy mormolnak. Két értelmes párbeszéd nincsen köztük.
Shep barátairól és szüleiről már nem is nyitok vitát, mert seggarcok mindannyian. Jade barátnője is az, szóval nincs olyan személy ebben a mocsokban, aki érdemes két mondatnál többre.
És igen, ennek a...valaminek megint remek marketingje volt. Gratulálok!

Azt hittem- tudom, hinni templom, első két sora -, hogy ezzel az eljátszotta - megnyertem dolog valami különlegessé válik majd. Hát, megint tévedtem. Mert a szokásos semmire se való körtáncot jártuk el. A srác akarja, a lány vonakodik, aztán a srác menekül el, de hamarosan újra egymás karjaiba omlanak. Ezt a kötélhúzást az írónő szerintem szexuális töltetnek akarta álcázni. Innen üzenem Monicanak: ez nem sikerült, haverarc!
Ha még egyszer meghallom a blowjob vagy a redhead szót, komolyan kivágom ezt a szemetet az ablakon. Kézimunka és vöröshaj fétis...Remek, de nem vagyok rá kíváncsi, akár magadban is tarthatod.

Shep egy jellemtelen semmi, párosunkból mégis ő az, akiben van egy kis szikrányi jellem. Mivel Jade bosszantóan ostoba, amit szarkazmussal kíván leplezni, de még ezzel sem sikerül. Azt hiszi, jól áll neki, holott nem.
Ja, és rohadtul unom már a gazdagsrác-csórólány románcokat. Murphy komolyan nem tud kitalálni valami újat?

A végére vártam egy kis bonyodalmat, de természetesen nem kaptam meg. Mert miért is kaptam volna... Egyik pillanatban Shep áradozik, mennyire imádja Jade-et, aztán zsupp, itt is az epilógus. És nem történet semmi sem. Sehol. Még a kibeb*szott végén sem.
Ami a folytatásokat illeti, már csak azért is kíváncsi leszek, mennyire tud normálisan viselkedni Gabe és Tristan (meg Izolda...ez de gyenge volt..). Mert hogy eddig abszolút tökfejek, az tuti. Majd ha érzek magamban annyi erőt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése