2015. május 31., vasárnap

Május

Május, május, te jó szagú május. Na, már az első mondatomban hazudok. Ez a hónap inkább szólt az aranyat érő esőről, mint a megújulásról. Sebaj. Ahhoz, hogy lássuk a szivárványt, sok esőt kell elviselni.
Úgy érzem, ez a mondat tökéletesen összefoglalja a májusi olvasásaimat. Mert amik kiemelkedőek voltak, azok sokszor, nem is kicsit, ilyen-olyan értelemben megráztak. Ó, és igen, hozom a Könyvhetes ajánlataimat is.

Szemezgetésre fel!

Havi termés: 36 darab elolvasott könyv 

Amit ajánlok....

....a Könyvhétre megjelenők közül:

Itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem az Akadémiának, ízé, WOW kiadónak, hogy megjelent a magyar könyvpiacon. Egy könyvük kivételével mindhez sikerült hozzájutnom, és javarészt - talán a Szívatást és a Kötődést annyira nem - szerettem őket.
Ami nem kidobott pénz:

Cassia Leo: Black Box (Fekete doboz)
       Értékelésem:
"Jézusereje. Nem, nem, nem. Ennyit még sosem sírtam. De, talán egyszer, a Ten Tiny Breath olvasása közben. Egyszerűen szavakba sem tudom önteni, mennyi minden kavarog most bennem. Nagyon nehéz egy ilyen kaliberű könyv letétele után.
Úgy olvassátok, hogy ehhez a könyvhöz fel kell nőni, el kell fogadni, hogy igenis léteznek mentális zavarokkal küzdő emberek, olyanok, akik ilyen hajlamokkal születtek.

Mind Mikkiért, mind Crushért megszakadt a szívem. Két ilyen összetör ember, egy tragikus éjszaka, egy eltörölt gépjárat…íme, a Sors, vagy ahogy ők nevezik, a Szerencse.

Hát, bocsássatok meg, de érdemben nem tudok semmit hozzászólni. Nem tudom magamból azt kiadni, ami mint egy hurrikán, végigsöpört rajtam. Ehhez a könyvhöz kell egy bizonyos lelki érettség is. Kell empátia, mert aki egy ilyen történet mellett úgy tud elsuhanni, hogy egy cseppet sem ragadt meg benne, az egyszerűen érzéketlen.

Nemsokára nálunk is megjelenik. Kíváncsi vagyok, hányan álltok majd mellém. :)
De vigyázat, az élmény megrázó!"


Amanda Maxlyn: What's Left of Me (Mi lesz velem?)
       Bejegyzésem a könyvről: Katt vélemény a második részről: Katt

Calia Read: Unravel (Szétcsúszva)
       Értékelésem:
"Emberek a világ minden táján! Ez valami zseniális volt!! Húúúú, nem lesz most érdemi vélemény, mert spoiler nélkül egyszerűen nem lehet leírni, hogy ez a könyv milyen is volt.

Nem tudom összeszedni a gondolataimat…ebből azért lehet sejteni, hogy ez a történet nem kicsit rezgette meg a lelkemet… Tyűű, asztapasztacipőpaszta… Egek…

Teljesen úgy éreztem magam, mint Naomi úgy nagyjából az elejétől a végéig. Mikor meg azt hittem, rájöttem a turpisságra, az írónő szelíden megdicsér, de a képembe tolja azt, hogy teljesen más a fordulat. Azt se tudom így hirtelen, fiú vagyok-e vagy lány…Sejtettem, hogy valami ilyesmi lesz – itt a sejtettemen van a hangsúly, mert nem mertem volna rátenni a bal fülcimpámat -. de amikor képen ver az igazság…

Nincs több mondanivalóm, TESSÉK ELOLVASNI!!!!!!!"


Szerintem meg a Goodreads-et...
Akkor ennyit a ropogós, leendő magyar megjelenésekről, most következzenek azon könyvek, amiket csak úgy mellékesen ajánlok figyelmetekbe:

A hónapot egy remek könyvvel sikerült indítanom, ez nem más, mint a Sincerely, Carter Whitney (Motherfucker) Gracia Williamstől. Zseniális, a Reasonable Doubt könyvekhez hasonlóan. Végig élveztem az egészet.
A remek könyvek sorozata nem állt le, hisz következett egyik új kedvenc sorozatom második rész, a Vincent, Sarah Brianne tollából. Nem mondok sokat, csak annyit, hogy a Nero a múlt hónap könyve lett, és a szőke maffiózó srác könyve nem maradt le mögötte.
Aztán, következzen egy kis humor: Helena Hunting a Pucked megírásával bizonyította, hogyha adott egy király borító, attól még tehet alá egy fergeteges sztorit.
Újabb maffiás sztori, újabb remek sorozat. Cora Reilly hatalmas kedvencemmé avanzsált a Bound by Honor, no meg a Bound by Duty és a Bound by Hatred után. Oké, jöhet a negyedik rész is!
Kristen Callihan a The Friend Zone-nal elérte azt, hogy jobbnak találjak egy második részt.
Így sunyiban beajánlanám Jessica Sorensen-től a Violet & Luke könyveket is, nekem sokkal jobban tetszettek, mint Callie & Kayden történetei.
Újabb kedvencet avattam mind író, mind történet kategóriában: T.K. Leigh: Chasing The Dragon. Letehetetlen!
J.J. McAvoy egy remekül felépített tanár-diák történetet hozott a Black Rainbow "személyében".
Jen, te örök vagy nálam. Don't Look Back.
Sawyer Bennett pedig lenyomta Rachel Gibson-t a Cold Fury sorozat két eddig megjelent részével, az Alex -szel és a Garrett-el.
A végére két új kedvenc a sercegős kategóriában: Gina Gordon: Rush és Kendall Ryan: The Gentleman Mentor. Mindkettő olyan lábujjbegörbítős.

Akkor... ennyi lettem volna. Olvassatok sokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése