2015. május 13., szerda

Chocolate Book Tag

Halihó!

Mostanában kicsit elhanyagoltam a bejegyzések írását, de van rá kifogásom - persze, nekem mindig mindenre van -, amit fel is vállalok: lustaság. Nagy kövér betűkkel. Most sem kell ám olyan nagy dologgal számolni.

Elérkezett a visszatérés ideje. Holnapután vizsga. Esz a fene. Ezért készül a Book Tag. No meg azért, mert magam is Gombóc Artúr vagyok. Ti is bátran töltögessétek, kellemes időtöltést!




✿ Étcsokoládé – egy sötét témájú könyv: Pam Godwin: Dirty Ties 


Akik olvasták, azok tudják. Nem egy hétköznapi történet, rengeteg sötét pillanattal, amit igazán édes vég zár le.

✿ Fehér csokoládé – egy vidám könyv: Helena Hunter: Pucked 


Tara Sivec Seduction and Snacks-éhez hasonlítottam. Akkor már minden érthető, ugye?

✿ Tejcsokoládé – egy népszerű könyv, amit nagyon el akarsz olvasni: : Bethany-Kris: Filthy Marcellos: Dante 


Mi számít népszerűnek? Átlag szerint ez az, amit mindenképpen, nagyon - nagyon.

✿ Csokoládé, aminek karamell van a közepén – egy könyv, ami ellágyított:  Mia Sheridan: Kyland 


Meg úgy az egész sorozat...

✿ Ostyamentes Kit Kat – egy könyv, ami meglepett téged: Samantha Young: Hero

Merőben másra számítottam, az év egyik felfedezettje lett nálam ezzel Young.

✿ Snickers – egy könyv, amiért megőrülsz (a book you're going „nuts” about – így érted a csokiválasztást): Sarah Brienne: Vincent 


Jelen pillanatban ez nem is kérdés.

✿ Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral – egy könyv, amit bármikor újraolvasol (comfort read): Julie Garwood: Váltságdíj
Örökre a szívembe ivódott Brodick és Gillian tündérmeséje.

✿ Bonbon – egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sokféle olvasó szerethet: J.R. Ward Fekete Tőr Testvériség

Hmm… Talán azért, mert nagyon összetett az egész.


Ennyi lettem volna mára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése