2015. május 23., szombat

Amanda Maxlyn: What's Left of Me (What's Left of Me #1)




Eredeti megjelenés éve: 2014.

CreateSpace

308 oldal

ISBN: 9781503137677

Sorozat: What's Left of Me





Fülszöveg:  Az élet olykor tréfát űz velünk.

Négy év óta mindenki csak a végzetes betegségben szenvedő lányt látja bennem.

De nem vagyok hajlandó sírni.
És feladni sem fogom.

Egy komoly kapcsolat a legutolsó dolog, ami mostanában szóba jöhet nálam, de a Parkerrel töltött éjszaka felforgatja a világomat. Ő kitartó, és tudja, mit akar. Engem.
Nem bánik úgy velem, mintha törékeny lennék.
Ám sejtelme sincs az igazságról, én pedig még nem állok készen arra, hogy bevalljam neki.

Mert mi van, ha ez mindent megváltoztat?

Tizenhét éves voltam, amikor az életemből tragédia lett.
Huszonegy, amikor rám talált a szerelem.
Aundrea McCall vagyok. Ismerd meg az utat, amit végig kell járnom.


Magyarul a WOW kiadó gondozásában jelenik meg, Mi lesz velem? címmel.


Egy végtelenül megható történet, végtelenül romantikus könyvbe zárva. Vagy éppen fordítva? Ezt mindenkinek magának kell eldöntenie. Ez a sztori elgondolkodtat, főleg az élethez való hozzáállásodról. Te vajon mit tennél, ha rákkal diagnosztizálnának már tizenhét évesen? Lennél annyira bátor, hogy szembeszállj a daganattal? Vagy rögtön feladnád? Mernél erős lenni? Igen, sok kérdés van. De ezalatt az út alatt sok mindent megtanulhatsz.
A történet komorságát azonban megszínesíti a szerelem. Ami a legszebb, legtisztább fajtából való. És teljesen megolvasztja a szívet. Nehéz szavakba önteni, amit ez a történet nyújt. Mert sok hiányossága akad, mégis azt veszed észre, hogy bekúszik a lelkedbe, és letáborozik ott, a mellkasod kellős közepén.

Annak ellenére, hogy közvetlen rokonomat, ismerősömet nem vesztettem el rákban, mindig nehéz erről a betegségről olvasni. Nem egyszer voltam önkénteskedni beteg gyerekek körül, minden egyes alkalommal ugyanannyira szívfacsaró volt. Nagyon kemény dolog ez.
Jelen esetben is nagyon nehezen emészthető történetről van szó, amit megédesít egy gyönyörű románc, egy igaz, hű szerelem.

Aundrea nagyon kemény lány, márpedig, amin keresztül megy, elképzelhetetlenül nehéz. Először nem is értettem, miért csak azon háborog, hogy kihullik a haja, a szempillája. Aztán erőt vettem magamon, és mélyebbre ástam. És ekkor rájöttem, hogy tulajdonképpen ezeket a nekünk alapvető dolgokat tekinti utolsó kapcsolatának a "normalitással". Aztán pedig képbe kerül Parker is, akiért hajlandó élni, küzdeni, de első sorban: túlélni. De mint tudjuk, az élet furcsa játékokat játszik.
Parker egy olyan ember, akit csak tisztelni lehet. Igen, dögös a pasi. De amilyen szíve van...olyan nincs még egy. Aundreanak pedig annyira, de annyira szüksége van rá. Parker pedig nem riad vissza, bármit megtesz a lányért.

Nagyon nehéz írni erről a történetről. Tipikusan olyan könyv, amit el kell olvasni ahhoz, hogy tisztában legyél az egésszel. Bátran ajánlom, de csakis erősebb lelkeknek, mert egyszer-kétszer könnyeket csal a szemekbe.

Csillagainkban a hiba rajongóinak kötelező, de ne várják ugyanazt a hatást, mert hiába ver ez is képen nem egy alkalommal, nem lesz akkor intenzitású. De ugyanannyira szívbemarkoló, csak másként, ezt garantálom. A végére nagyon készüljetek fel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése