2015. április 22., szerda

Tarryn Fisher: The Opportunist (Love Me with Lies #1)





Eredeti megjelenés éve: 2011.

CreateSpace

278 oldal

ISBN: 

Sorozat: Love Me with Lies





Fülszöveg: Olivia Kaspen éppen most jött rá, hogy volt barátja, Caleb Drake elveszítette az emlékezetét. A lány eddig is azzal tett szert kétes hírnévre, hogy előnyt kovácsol a helyzetekből. Most pedig döntenie kell, milyen messzire hajlandó elmenni az ex visszaszerzéséért. Miközben Olivia valódi énje és a nem túl dicső közös múltjuk titokban tartásával birkózik meg, akadályt jelent Caleb kattant új barátnője, Leah Smith. A két bestia őrült versengésbe kezd egy olyan férfiért, aki nem emlékszik egyikükre sem. Oliviának viszont hamarosan szembe kell néznie hazugságainak következményével…

Magyarul a Könyvmolyképzőnél jelent meg, The Opportunist - Kihasznált alkalom címmel.

Gyerekek! Ezt el kell olvasnotok!! Annyira más, annyira különleges, annyira új, annyira zseniális és Tarryn Fisher annyira tehetséges, hogy azt már fényévekben illik mérni. Én nem gondoltam, hogy ennyire imádni fogom. Bevallom, rettenetesen féltem tőle, mert már a fülszöveg is sugallja, hogy ez bizony nem lesz fáklyásmenet, egyáltalán nem olyan sorozat, amikért én kezemet-lábamat töröm. De ez a történet a részemmé vált. Mert egy új hullámot hozott a begyöpösödött könyvpiacra.

Azt azért el kell mondjam, hogy ez az a fajta könyv, ami kihozza a végleteket az olvasókból. Vagy szereted, vagy utálod. Nincs arany középút.

A történetvezetés valami elképesztően lenyűgöző. Ahogy ugrálunk jelenből a múltba, aztán vissza... Már volt ilyen, de ez mégis valahogy más, sokkal nagyobb hatással volt rám.
És annyira valóságszagú, hogy az már fáj...

Oliviat én kimondottam kedveltem, mert tudta, mit cselekszik. Nem egy nyámnyila királykisasszony, aki várja, hogy az aranytálcát a s*gge alá tolják. Helyenként azért kicsit elbeszélgettem volna vele, már csak bizonyos cselekedetei miértje miatt is. De azt kell mondjam, szabályos felüdülés volt a sok tehetetlen kislányka mellett.

Caleb egy eszméletlen figura. Én nem is gondoltam, hogy végül is ez zajlott le vele kapcsolatban. És azt, hogy az "ez", nem árulom el, mert ez a legeslegnagyobb csattanó az egészben. Ez pedig csak a végén kerül a felszínre. Nem kicsit csapkodta meg az állam a padlót...

Leah-t már így elöljáróban is gyűlölöm. És sejtem, ez a következő részben hatványozódni fog. Annyira reménykedtem abban, hogy Olivia jól megtépkedi... Caleb-et ebben az esetben egy kicsit nem értem, de remélem, választ kapok a kérdésemre.

A könyvet csakis erős idegzetűeknek ajánlom, mert van benne egy-két mozzanat, amihez hatalmas lélekjelenlét kell. De én imádtam, és vállalok mindenfajta garanciát arra, hogy nem fogtok Ti sem csalódni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése