2015. április 30., csütörtök

Sarah Brianne: Nero (Made Men #1)





Eredeti megjelenés éve: 2014.

Young Ink Press

338 oldal

ISBN: 0692291407

Sorozat: Made Men





Fülszöveg:  Nero az iskola királya, életét a hatalom jellemzi.
Elle az iskola bokszzsákja, életét a félelem irányítja.
A jó kislányok, akiket Nero ismer, az ágyába ugranak, mikor mondja nekik.
Elle legközelebb akkor került egy olyan rosszfiúhoz, mint ő, mikor az ebédért állt sorba.
A maffiafőnök megbízza, derítse ki, mit tud a lány.
Elle száján azonban lakat.

Csak a maffia kib*szott tagja akartam lenni.
Csak egy kib*szott pincérnő vagyok.

Best YA Book Ever! Ilyet még nem pipáltam. Hol van a bizottság? Indítványozom, hogy a létező összes elismerést, díjat megkapja ez a könyv. Két épkézláb gondolatom nincs. Azért megpróbálok valamit összehozni, mert akkora élményben volt részem, ami nagyon ritka. (De ezen a héten már a második!!) Valami hihetetlenül nagy kincs és friss fuvallat ez a regény.

Az írónő szemtelenül fiatal. Mindössze huszonkét éves, és írt egy olyan könyvet, ami után nem győzöm felkapkodni az államat. És ezt nem csak úgy brahiból mondom. Emelem kalapom, így kell ezt csinálni!
Ha forró olajban megsüttök, akkor sem tudnék olyan fiatalokról szóló történetet mondani, ami ennyire magával ragadott volna.
Csodálatosan felépített történet, remek karakterfejlődéssel megspékelve, egy kis sötétséggel nyakon öntve. Íme, a legfrissebb hullám!

Már hónapok óta rakosgattam ide-oda a regényt, mondván, mi a fenét mutathat nekem egy YA köny, hiszen szinte már mindent láttam. A nagy lótúrót meg lóbokát!
Már az elején olyan mély benyomást tett rám, hogy tudtam, nem fogom egy könnyen elfelejteni. És íme, itt állok - ülök - és egyfolytában kattog az agyam, egyszerűen nem bírom őket kiverni a fejemből. Nem egy hétköznapi középiskolás sztori, az ziher. Ha azt vesszük, ezt már a maffia szál biztosította jó előre.

Elle-t és barátnőjét, Chloe-t már évek óta zaklatja a méhkirálynő és sleppje. Azóta olyanok, mint a sziámi ikrek. Először ez rém furcsa volt, aztán feltárultak a múlt eseményei, és rájöttem, ennek így kell lennie.
Nero a helyi maffiavezér fia, az iskola koronázatlan királya. Egy hamisítatlan olasz, minden előnyével és hátrányával.
Mikor aztán Elle egy gyilkosság szemtanúja lesz, Nero apja megbízza fiát, derítse ki, mennyit tud a lány. Így aztán a közelébe próbál férkőzni. Elle azonban lepattintja, Nero ehhez pedig nincs hozzászokva, éppen ezért száz százalékos mellbedobással küzd. És ezalatt olyan dolgokra derít fényt, amik igazán feldühítik. Igen, beindul minden védelmi ösztöne Elle-lel kapcsolatban. mindent megtesz, hogy bosszút álljon azokon, akik bántani merészelték a múltban. Eközben szépen egymásba szeretnek, de addig még sok víz lefolyik a Dunán...

Karakterfejlődés szempontjából is csillagos ötös a történet.
Ott van Elle, aki a külvilág felé zárkózott, belül mégis forr benne az indulat, és bármit megtesz azért, hogy megvédje Chloe-t. Még ha emiatt sokszor - szinte mindig - rajta csattan az ostor.
És Nero? Valami eszméletlen átalakuláson megy át. Kezdünk egy beképzelt, maffiatagságra apelláló ficsúrral, és kapunk egy még mindig beképzelt, ámde csodálatos férfit. Mert igen, fiatal kora ellenére tudott felnőtt emberként viselkedni, és segített Elle-nek is ebben. Hatalmas kedvencem lett.
A barátait - Amot, Vincentet imádtam, de öccse, Leo sem lóg ki a sorból, ahogy húga, Maria sem. És megmondom őszintén, a főnököt is bírtam, abszolút logikusan járt el.

Én egy felejthetetlen élménnyel lettem gazdagabb, aki teheti, semmiképpen se hagyja ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése