2015. április 7., kedd

Linda Kage: With Every Heartbeat (Forbidden Men #4)




Eredeti megjelenés éve: 2014.

Magánkiadás

502 oldal

ISBN: 9781507598757

Sorozat: Forbidden Men




Fülszöveg:  I used to think everything was black and white, truth or lie, easy or hard, that if I could just escape my strict, overbearing, abusive father, my life would be perfect. But since I’ve found a reason to risk his wrath and leave, to help a friend in need, I’ve come to realize everything I thought I knew is wrong.
Friends have their own agenda, honesty comes with a dosage of lie, easy doesn’t even exist, keeping secrets sucks, and love...love is the most painful thing of all.

Maybe if Quinn Hamilton hadn’t asked me to skip classes for the day and help him pick out an engagement ring for my best friend, I wouldn’t have fallen for him so completely on that sunny Tuesday afternoon and I wouldn’t feel so conflicted. But I did, and I can’t take it back, no matter how hard I try. So I have to deal with the fact that even I’m not as good, or honest, or caring as I’d always thought I was, and no matter what I do next, someone’s going to get hurt. Probably me.

-Zoey Blakeland



Jézus. Totál megleptem most magam. Akik ismernek, tudják, gyűlölöm a sok drámát. Na mármost, ebben a könyvben annyi van, mint amennyit négy évadnyi máricsújba nem szégyellnek belesűríteni.
És mégis izgatottan vártam, hogy ez a két szerencsétlen, vak, ámde imádnivaló hülye mikor jönnek rá, hogy az ég is egymásnak teremtette őket. És nem csak a hasonló múlt miatt.
Linda Kage egy boszorkány. Olyan bűbájt szór az olvasóra ezzel az egész sorozattal, hogy soha nem szabadulsz meg tőle.

Megmondom őszintén, hogy előre féltem ettől a sztoritól. Mert a "szerelmi" háromszögeket is rühellem. És itt rájöttem, miért is.

Hősnőnk, Zoey egy visszahúzódó lány. Mikor "legjobb barátnője" ráveszi, hogy arra az egyetemre menjen, ahova ő is jár, gondolkodás nélkül otthagyja agresszív apját. És mint kiderül, Coranak, a "barátnőnek" szüksége van egy vesedonorra. Zoey gondolkodás nélkül jelentkezik a szerepre, oda is költözik a csajhoz, és elkezdi az egyetemet. Csakhogy, megismeri Cora barátját, Quinn-t - őt már ismerhetjük-, és nem hagyja hidegen.
És ez nem viszonzatlan. Quinn amolyan hűséges kutyus típus, még csak gondolatban sem akarja megcsalni első, és eddigi egyetlen barátnőjét. De nem tudja kiverni a fejéből Zoey-t.
Ez a kettő azonban nem veszi észre, csak a történet felénél, hogy ez az utolsó, gerinctelen féreg (oké, a féreg már eleve gerinctelen, de na), aki Cora néven fut, baszakodik a fejükkel. És ez a töketlen - elnézést- Quinn még meg is akarta kérni a kezét... De hála a jó égnek, végül kibújt a szög a zsákból. Akkor aztán minden kedvességet mellőző jelzőt a lapokra kiabáltam. Tudom, zizzent vagyok, de annyira kikívánkozott. Cora egy semmi. Ennyire könyvszereplőt még nem utáltam. És sosem szurkoltam még annyira, mint most, hogy Quinn-nek felnyíljon a szeme. Mert Zoey-ban erre láttam a potenciált, viszont a srácban ebben a tekintetben egyáltalán nem bíztam.
Miután szakított Cora-val, száznyolcvan fokos fordulatot vett. Mintha nem is a régi Quinn lenne, sokkal jobban megszerettem.

Rettenetesen örültem, hogy hiába szerepeltek sokat a többiek  -elsősorban Ten-t imádtam -, mégsem vették el a rivaldafényt a fő-főszereplőktől. Kage nagyon ért hozzá, hogyan keltse fel a figyelmet. Mert ami Ten és Caroline között alakulgatott ebben a részben, már a tudat sem hagyja nyugodni az olvasót, és rögtön ugrik is a következő részre.

Zoey egy tündéri csaj. És ezt az az utolsó, szégyentelen k*rva ki is használja, majd kérkedik is vele. De egyébként Quinn-nel nagyon is összeillenek. Quinn is édes, de nem lett akkora kedvenc, mint mondjuk Pick.

A végén egyszerűen annyira izgultam, hogy le is kellett egy picit tennem, hogy úgy nagyjából leülepedjen egy-egy esemény. Az írónő egy zseni. Pont.

Gyere, Ten, szeretettel várlak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése