2015. április 8., szerda

Linda Kage: A Perfect Ten (Forbidden Men #5)



Eredeti megjelenés éve: 2015.

CreateSpace

434 oldal

ISBN: 1508511934

Sorozat: Forbidden Men





Fülszöveg: Engedd le a hajad, Caroline- mondták . Jó lesz- állították.

Tudom, hogy nagyon bezárkóztam, főleg a "baleset" óta, mikor is teljesen elszúrtam az életemet. Azóta megpróbálok újra élni vagy végleg feladni. De nagy valószínűség szerint ez a legőrültebb dolog, amit valaha tettem. Végső elhatározásként itt állok Oren Tenning ajtaja előtt, kihámoztam magam a legszexibb fehérneműmből, kezemet pedig kopogásra emelem. A bátyám valószínűleg kitagad, ha bármit is teszek a legjobb barátjával, és talán még meg is öli Orent. De ha jól keverem a lapjaimat, senki sem tudja meg. Még Ten sem.

Ezután az éjszaka után talán túl leszek ezen a nevetséges vonzalmon, amit a valaha élt legnagyobb seggfej iránt érzek. Vagy éppen még jobban belezúgok. Talán felfedezem, hogy több rejlik az én nyers, gondatlan tuskómban, mint az elsőre gondolnánk.

Azt a Tenningettét, ízé, teringettét! Valami zseniális történetet nyomott az orrom alá Kage. Megint. Szerintem lassan már illene hozzászoknom, hogy mindig meglep valami remekkel, valami újjal, valami egyáltalán nem szokványossal. A Forbidden Men sorozta új fejezetet nyitott a new adult regények enciklopédiájában. A könyvei életszagúak, nem csupán rózsaszín unikornisok ugrálnak a szivárványon, mikor a szerelmesek egymásra találnak. Higgyétek el, én ebben a témában otthon vagyok, megszámlálhatatlan mennyiségű romantikus könyvet olvastam, és Linda könyvei meg sem közelítik a málnás gumicukrot. Igencsak sokat mondanak. Elsősorban azt, hogy harcoljunk azért, amit szeretnénk. Ten-nek és Caroline-nak is komoly problémákkal kell szembenézniük, míg eljutnak a boldog befejezésig.

Oren Tenning-et, Ten-t, már eddig is imádtam. És most aztán bebizonyítja, miért is nem kellett őt beskatulyázni. De ne rohanjunk ennyire előre.

Van nekünk egy nagyon is szerethető főhősnőnk, Caroline, aki ugye nem más, mint Noel Gamble egyetlen kishúga. Ez már eleve pikáns, arra való tekintettel, hogy tudjuk, mennyire odavan Ten-ért. És hogy az érzés nem teljesen viszonzatlan.

Oren végig csak titokban imádja a lányt, nem mer lépni, mert Noel barátsága nagyon fontos neki. És tiszteli a kishúgot. De minden megváltozik azon a bizonyos éjszakán.

Egyik éjjel Care úgy dönt, hogy bekopog Oren szobájának ajtaján. Azért, hogy végre valahára megkapja a srácot. Oren ekkor még csak halványan sejti, ki is lehet a titokzatos éjféli látogató. De aztán összeadja a kettő meg a kettőt, és viszonylag hamar fényt derítenek a dologra. Aztán megegyeznek, hogy adnak maguknak egy hetet kettesben. Amiből több hónap lesz. Ezalatt mindketten megküzdenek a saját lelkiismeretükkel: Oren a legjobb barátjának hazudik, míg Caroline a bátyjának. Szinte mindenki tudja, hogy valami nagyon komoly van köztük, csak Noel nem. És ez adja a fő konfliktust. Persze, sok minden történik, szerephez jutnak előző főszereplőink is.

De a vége az, ami a legnagyobb csavart hozza. Egyszerűen letenni nem bírtam, csak ültem és olvastam, még talán levegőt se mertem venni. Oké, sejtettem, mi lesz a vége, de Caroline belső monológja rettenetesen megviselő volt. Majd megszakadt érte a szívem.
Az epilógus pedig egy csodás lezárást ad ennek a csodás történetnek.

Mivel Asher még nem áll készen, egy Knox történet következik. Őt még nem ismerjük, de ha hozza az eddigi főhősök színvonalát, már előre imádom. Csak úgy, mint az egész sorozatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése