2015. április 2., csütörtök

J.R. Ward: The Shadows (Black Dagger Brotherhood #13)




Eredeti megjelenés éve: 2015.

NAL

592 oldal

ISBN: 9780451417077

Sorozat: Black Dagger Brotherhood






Fülszöveg: Trez “Latimer” doesn’t really exist. And not just because the identity was created so that a Shadow could function in the underbelly of the human world. Sold by his parents to the Queen of the S’Hsibe as a child, Trez escaped the Territory and has been a pimp and an enforcer in Caldwell, NY for years- all the while on the run from a destiny of sexual servitude. He’s never had anyone he could totally rely on... except for his brother, iAm.

iAm’s sole goal has always been to keep his brother from self-destructing- and he knows he’s failed. It’s not until the Chosen Serena enters Trez’s life that the male begins to turn things around... but by then it’s too late. The pledge to mate the Queen’s daughter comes due and there is nowhere to run, nowhere to hide, and no negotiating.

Trapped between his heart and a fate he never volunteered for, Trez must decide whether to endanger himself and others- or forever leave behind the female he’s in love with. But then an unimaginable tragedy strikes and changes everything. Staring out over an emotional abyss, Trez must find a reason to go on or risk losing himself and his soul forever. And iAm, in the name of brotherly love, is faced with making the ultimate sacrifice...



Hát, íme: Ward is belépett azon írok társaságába, akik induri-pinduri darabokra cincálják a szívemet. Nem gondoltam volna, hogy ez a rész ennyire bokán fog rúgni. Egyszerűen nem számítottam arra, hogy érzelmileg ennyire gödörbe taszít. De kedves írónőnk megint újat húzott. És szépen lassan kicsinált. De valami hihetetlenül lenyűgöző módszerrel, ha mondhatom így, Egy biztos: soha a büdös életben ezt a könyvet elő nem veszem. Soha többé ne lássam! Színtiszta érzelmi hullámvasút.

A bejegyzés -csak és kizárólag -elkottyantott spoilereket tartalmaz!!!

Nem is tudom, hol lenne érdemes elkezdeni. Annyi minden van ebben a történetben, mint a falusi búcsúban. Milliónyi szál fut a könyvben, néha vannak először érthetetlen szituációk, amik szépen a történet folyamán majd értelmet fognak nyerni.

Kezdjük talán a legfájdalmasabbal: Selena &Trez. A The King-ben már szó esett arról, hogy Selena beteg. Most kiderült, hogy a kór halálos, és szépen belefagy a saját testébe. Épp ezért elhatározza, hogy előáll a fámával, mert a maradék idejét Trez-zel akarja eltölteni. Trez pedig...tudjuk, mi a helyzet vele. De ő is szereti Selena-t, mindent meg akar neki adni. És meg is teszi. Valami hihetetlenül gyönyörű szerelem alakul ki köztük. És Ward meghúzza azt, amit tudtam, de egyáltalán nem akartam: megölte a Kiválasztottat. Ott elszakadt bennem valami, félre is kellett tennem a könyvet. Oké, nem lehet mindenkinek HEA-je, de annyira reméltem, hogy azért mégis.
Ha valaki meghal, annak már mindegy. De aki itt marad... annak irtózatosan nehéz. És Trez-t rettenetesen féltettem. De volt valami, ami miatt itt kellett maradni. És ezzel ugrunk is következő szálra.

iAm & maichen: Annak ellenére, hogy viszonylag későn "csatlakoztak" be együttesen, szerintem a kedvenc szálam lett. Nagyon érdekes, hiába tudod vagy sejted már az elején, hogy ki a nő, mégis pattanásig feszül idegekkel  várod, hogy akkor mi a manó lesz. Egy remek páros.

Rhage szemszöge irtózatosan érdekes volt. Még emlékszünk, min ment keresztül az ő Mary-jével. Na, most azt élhetjük át vele, mennyire aggódik Trez-ért. És megint láthatjuk, hogy Hollywood mindennél többet ér...

A Layla & Xcor szál is komoly rügyeket fakasztott, aztán hirtelen el lett vágva. Ezt egy picit nehezményeztem, mert szerintem itt rengeteg potenciál van. Én bevallom, hogy kimondottan kedvelem Xcor-t. Szerintem sok érdekes tulajdonságot rejteget. És Layla is ilyen. Nem különösen kedvencem, de még érdekes lesz ez a "románc"(?).

Luchas: ajjaj. Egyenlőre ennyit.

Assail...vele most nem tudtam mit kezdeni. Valamit forral. De nagyon.

Throe pedig a sztori legérdekesebb figurája. Halvány lila gőzöm sincs, mit kéne gondoljak róla. Szerintem nagyon sunyiban nyomja...

Paradise pedig remekül mutatkozott be. Nagyon jónak ígérkezik Ward következő sorozata is. Juppi.

Mint látszik is, megint egy igencsak összetett sztoriról van szó. Ez már alapjáraton maximum pontszám.
De! Azért nem öt csillag, mert az olvasás után még vagy két órát bőgtem, az orrom pedig olyan piros lett, hogy szerintem el sem múlik. Csúnya, gonosz Ward néni...

Reading Challange első pontjába invesztáltam bele, egy újabb csere végrehajtásával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése