2015. április 12., vasárnap

Jennifer L. Armentrout: White Hot Kiss (The Dark Elements #1)



Eredeti megjelenés éve: 2014.

Harlequin

400 oldal

ISBN:

Sorozat:  The Dark Elements





Fülszöveg: Egy csók lehet egyben az utolsó is.

A tizenhét éves Layla csak átlagos szeretne lenni. De csókja bármi lélekkel rendelkező lényt megöl, így minden, csak nem az. Félig démonként, félig vízköpőként Layla olyan képességekkel van megáldva, mint senki más.

Őrzők között nevelkedve Layla megpróbál beilleszkedni, de ez azt jelenti, hogy el kell rejteni sötét oldalát azok elől, akiket szeret. Legfőképpen Zayne, a  jóképű és elérhetetlen Őrszem elől, akibe már egy örökkévalóság óta bele van zúgva.

Ekkor megjelenik Roth, a tetovált, bűnösen dögös démon, aki minden titkára fényt akar deríteni. Layla tudja, hogy távol kéne tőle maradnia, de nem biztos, hogy akar - főleg, miután ez a nem-lehet-megcsókolni dolog már nem probléma, hisz Roth-nak nincs lelke.

De mikor Layla megtudja, hogy ő az oka az erőszakos démonlázadásnak, a Roth-ba vetett bizalma nem csak a Zayne-nel való esélyeit döntheti romba, de családja árulójává is válhat. Ami a legrosszabb, hogy ez egy útra szóló jegy lehet a világvége felé.


Kedves Leendő Olvasók!

Dobjatok el mindent, szorítsátok össze a fogaitokat, vegyetek egy mély levegőt, és engedjétek, hogy JLA megint elvarázsoljon! És Te - igen, Te ott a Mickey egeres pólóban -, aki agyon szekíroztad Jent a Half-Blood miatt, sürgősen kérjél tőle bocsánatot! Ja, verjétek ki a fejetekből - legalábbis egy időre - Daemont és Katyt, mert ezek itt mindent űberelnek. Nem hagynak nyugodni.
A vége egészségre káros, szóval csak óvatosan. Jen még mindig nagyon ért ahhoz, hogyan húzza el olvasói előtt a mézesmadzagot. De bánjuk mi ezt? Nem hinném.

Bátran vágjatok bele, mert garantálom, hogy imádni fogjátok.

Addig is ölelés.
R.  (Az őrült, Mickey egeres pólóban.)

Egyszerűen szavakba önteni is nehéz, hogy én ezt a könyvet mennyire imádtam. Minden ilyen témában írt olvasmányomat a sarokba lökte, hadd fetrengjenek ott. A világ összes csillagát megéri, ha nem többet. Jen igazán érti a dolgát, ez nem kétséges.

Nem mondom meg, Team Melyik Fiúban vagyok, de mint Team Roth, azt kell mondjam...Most elszóltam magam? Sebaj, szerintem úgyis érződik majd az értékelésben.

Az alapsztori egyetlen szóval leírva: zseniális. Olyan remek világfelépítés van benne, hogy csak ámultam. Teljesen magába szippantott. Érdekes, hogy a démoni és az emberi világ milyen jól van összemosódva benne. Mintha tényleg ez lenne a legtermészetesebb. És igen, megint egy kis mitológia, amit egyáltalán nem bán a mítoszimádó olvasó. (Vagyis én.)
A "szerelmi háromszög" szerintem csak nevében az, mert az én nézetemben Layla csak kislányos rajongást érez Zayne iránt, Roth viszont előbb-utóbb ráébreszti, milyenek is a valódi érzések.

Layla egy nagyon, de nagyon szerethető főszereplő. Mondom ezt annak ellenére, hogy elköveti a maga butaságait. De ezek mind abból következnek, hogy szegénykém eszméletlenül bizonytalan magában. Szerintem egyikőnk sem tudná, mit tegyen, ha az ő helyében lenne. Mondanak nekik sokan sokfélét, és ebből kell kiválasztania azt, hogy kinek és miben hisz. Rettenetesen nehéz feladat, akárhogy is nézzük.

Zayne kb. annyira volt semleges számomra, mint egy fakanál. Jó, ha van, de ha nincs, akkor megoldom egy sima kanállal is a kevergetést. A vége felé egy kicsit már más lett, de mégis van vele kapcsolatban egy olyan érzésem, hogy valami nagyon nagy dolgot kell ahhoz tennie, hogy megkedveljem.

És az ellenpólusa, Roth. Őt az első pillanattól fogva a szívembe zártam. De nem (csak) azért, mert dögös, blabla..., hanem azért is, mert már akkor látszott rajta, hogy több mint aminek mutatja magát.
Ja, és én is szeretnék egy Bambit. Most.

A végén már-már kiakadtam. De drága írónőnktől nem is várhattam volna mást. Gyalázatosan gonosz ez a befejezés. Még Jentől is. Nem is kérdés, hogy most azonnal, ebben a szent pillanatban már itt van mellettem a következő rész, mert ezt épp ésszel nem lehet kibírni. Majd ha végeztem, adok magamról életjelet. Addig is, ha valaki megzavar, nagyon csúnyán fogok nézni.

2 megjegyzés:

  1. Szinte mindenben egyetértek és én is hasonló értékelést írtam - mármint én is ezerrel áradoztam és nekem is kell egy Bambi, pedig nem szeretem a kígyókat xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D Most gondolj bele, milyen menő lenne már. :D

      Törlés