2015. április 16., csütörtök

J. Lynn: Frigid (Frigid #1)




Eredeti megjelenés éve: 2013.

Spencer Hill

252 oldal

ISBN: 9781939392756

Sorozat: Frigid




Fülszöveg:  A huszonegy éves Sydney számára nem újdonság, hogy szerelmes Kyler-be. Legjobb barátok már azóta, hogy a fiú ellökte a játszótéren, ő pedig sársütit etetett vele. Az évek alatt egyre jobban belehabarodott. Hogy mi a probléma? Kyler... hímringyó. Egy lánnyal sem tölt el egy éjszakánál többet, és mivel ez a végzős évük a főiskolán, Syd nem akarja elszúrni kapcsolatukat azzal, hogy feltárja az érzéseit.

Kyler világ életében olyan magas piedesztálra emelte a lányt, hogy számára teljesen elérthetetlen lett. Syd tökéletes, ő a mindenség. A fiú az érzelmeit mindig gondosan elrejtette, vagy éppen más lányok felé fordította. Végül is, Kyler mindig a szegény srác lesz a rossz negyedből, míg Syd az a lány, akit sosem kaphat meg.

Mikor aztán egy vihar miatt a síparadicsomban ragadnak édes kettesben, semmi sem szab gátat érzelmeik szabad áramlásának. Vajon barátságuk túlélheti ezt a fajta vonzalmat? Vagy, ami még fontosabb: ők túlélhetik? Mert miközben a hó csak hullik, valaki vadászik rájuk, így az utazás több szempontból is sorsfordító lehet.

Jen, hálásan köszönöm, hogy bebizonyítottad, komolyabb lelki nyomor nélkül is lehet fergeteges NA regényt írni. *konfettieső* Rugdossatok bokán, de a rengeteg hibája ellenére is tetszett. Mert hibák tényleg voltak benne. De állítom, így kell kinéznie egy sikeres NA könyvnek. Minden benne volt, ami csak kellett. Mondom ezt úgy, hogy rengeteg negatív kritika járja a könyvvel kapcsolatban. Ez szerencsére egy pillanatra sem nyomta rá a bélyegét ez élményre, amit ez alatt a pár órácska alatt átéltem.
Abszolút pozitívum, hogy a fiatalok felelősségteljes szexuális életet folytatnak - hallod, kedves Colleen?
A borítóra viszont  majdnem ráhánytam - elnézést. De tényleg így volt, az érzés pedig fokozódott a regény elolvasása után. Értem én, hogy itt is, ott is hóesés van, meg szerelmespár is, de nagyon igénytelen... Mit szűr le belőle a mit sem sejtő olvasó? "Úú, valami forróvérű paranormál könyv következik, tehetetlen hősnővel és sercegősen dögös hőssel!" Nem. Nem ez lesz, nyugi. Legalábbis, a paranormál rész. *haha* Oké,bezárom a mókatárat. Szóval, teljesen átlagos szereplők, teljesen átlagos helyzetéből alkotott nekünk Jen egy végtelenül imádnivaló, sokszor "elővevős" könyvecskét.

Igen, ironikusan megjegyezheted :a sztori felettébb egyéni. Aha, most akkor te mondj valami eredetibbet. Aztán ki a fene nem tojja le, hogy ilyesmit már más is írt? De most komolyan. Nem értem, ezt minek kell túlspilázni. Most akkor űrutazást, meg miegymást várjunk el szereplőinktől? Azért idáig még én sem vetekednék. Tény, Jen a paranormális regényeivel tarolt. De méltánytalanul kevés figyelmet fordítunk az egyébként zseniális, átlagos hősöket felvonultató könyveire. Mert azok is megérnek ám egy misét. És szerény véleményem szerint a Frigid is idetartozik.

Kapunk két olyan szereplőt, akik olyan messze állnak a tökéletestől, mint én a traktorvezetéstől. (Egyszer próbáltam, és ha jól értesültem, azóta nem terem semmi azon a szántóföldön...Mindegy.) Szóval, ők ezt tudják is magukról.
A srác, Kyler egy nőcsábász. Oké, tudom, eredeti. De olvasd el, aztán meglátod. Igaz, néha meghuzigáltam volna fülecskéjének cimpácskáját, valahogy mégis sikerült ennek a kis görénynek (csupa szeretetből görényeztem le) belopnia magát a szívembe.
Sidney nevének rövidítéséről - Syd - valamiért mindig Sid, a Jégkorszak leglajhárabb lajhárja jutott eszembe. De ez a kritikát tekintve teljesen lényegtelen információ. Tehát, vele azért már komolyabb összezörrenésim voltak. Mindezek ellenére, megértettem. Furcsa, ugye? A csaj abszolút önbizalom hiányos, de ez önmagában még nem is lenne olyannyira zavaró, ha néha nem egészülne ki oktalan hisztivel. És mégis, nem akartam elővenni a szeneslapátom...Mert eszméletlen jól ellensúlyozták egymást a kis görénykémmel.

Maga a sztori pedig: cuki, és édes, és a vége felé izgalmas. Aztán szerelmeseink egymásra találnak, és boldogan élnek...a többit már sejtitek. Jennek innen is egy nagy ölelés, mert ügyes csajszi.

Önálló regényként is olvasható, nem függővéges! - Újabb pozitívum. Ennyi lettem volna így hirtelen.

Reading Challenge 20. pontja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése