2015. március 31., kedd

Samantha Young: Fall from India Place (On Dublin Street #4)





Eredeti megjelenés éve: 2014.

NAL


294 oldal

ISBN: 9780451469403

Sorozat: On Dublin Street




Fülszöveg: The New York Times bestselling author of On Dublin Street and Down London Road returns with a story about letting go of the past and learning to trust in the future...
When Hannah Nichols last saw Marco D’Alessandro, five long years ago, he broke her heart. The bad boy with a hidden sweet side was the only guy Hannah ever loved—and the only man she’s ever been with. After one intense night of giving into temptation, Marco took off, leaving Scotland and Hannah behind. Shattered by the consequences of their night together, Hannah has never truly moved on.

Leaving Hannah was the biggest mistake of Marco’s life, something he has deeply regretted for years. So when fate reunites them, he refuses to let her go without a fight. Determined to make her his, Marco pursues Hannah, reminding her of all the reasons they’re meant to be together.

But just when Marco thinks they’re committed to a future together, Hannah makes a discovery that unearths the secret pain she’s been hiding from him, a secret that could tear them apart before they have a real chance to start over again...


Ez most nem ütött akkorát, mint az előző részek, de persze jelen esetben sem mondhatom azt, hogy hatalmasat csalódtam. Talán az volt a problémám forrása, hogy a főszereplők annyira nem kerültek hozzám közel. Meg talán most egy picit sok volt a feleslegesen generált probléma.

Hannah már nagyon jól ismerhetjük. Azt is tudjuk, hogy az alapok mik Marco-val kapcsolatban. De igencsak sok minden titkolt el előlünk az írónő. Ez valami eszméletlenül lenyűgözött engem olvasás közben. Érdekes volt továbbá az is, hogy a könyv majdnem feléig csak Hannah-val "kalandoztunk", csak utána jött be a képbe úgy igazából Marco, De persze addig sem maradtunk nélküle, hisz az írónő olyan remekül oldotta meg, hogy sikerül Hannah visszaemlékezésivel megtudnunk, hogy mi is történt annak idején. Hát, nem egy fáklyásmenet a sztori, az ziher. Azért az tény, hogy a lány nagyon kemény dolgokon ment keresztül. De mint később kiderült, Marco élete sem volt egyszerű. Sőt. Igaz, már az elején sejtettem, hogy mi is lehet az ő nagy titka, de Hannah nagyon, de nagyon meglepett. Nem kicsit szorult össze érte a szívem. Marco-t is nagyon sajnáltam.

Őszintén szólva, nem is tudom megmagyarázni, mi is hiányzott, vagy éppen mi volt az, ami miatt hiányérzetem volt. Habár jó volt olvasni a régi szereplőkről, kicsit túl sokat szerepeltek. De ez abszolút nem hátrány, csak valahogy jobban örültem volna, ha Hannah kicsit jobban elkülönült volna a családtól, és talán több olyan esemény lehetett volna beiktatva, ami főhőseinkről szól. 

Hannah aranyos, gondoskodó csajszi, és én abszolút megértettem, amit a végén érzett. Csak azzal nem értettem egyet, hogy rögtön eltaszította magától Marco-t. Én azért adtam volna ott még egy esélyt, de nem rólam szólt a könyv.
Marco is egy érdekes, igazán összetett figura. Az ő lépései is érthetők, csak hát tipikusan férfiként viselkedett öt évvel ezelőtt, és most kénytelen helyrehozni a dolgokat. De az dicséretes, hogy egyáltalán nem adja fel könnyen. Kicsit talán Braden-hez tudnám hasonlítani az attitűdjét. 

Így a végére, gondolataim leülepedésének köszönhetően rájöttem, hogy nincs is itt akkora bibi. Nem az igazi, de mégis különleges, helyenként szívfacsaró történet. Szerintem megérte elolvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése