2015. március 25., szerda

Katy Evans: Manwhore (Manwhore #1)




Eredeti megjelenés éve: 2015.

Gallery Books

368 oldal

ISBN: 9781501101533

Sorozat: Manwhore




Fülszöveg:  Is it possible to expose Chicago’s hottest player—without getting played?

This is the story I've been waiting for all my life, and its name is Malcolm Kyle Preston Logan Saint. Don’t be fooled by that last name though. There’s nothing holy about the man except the hell his parties raise. The hottest entrepreneur Chicago has ever known, he’s a man’s man with too much money to spend and too many women vying for his attention.

Mysterious. Privileged. Legendary. His entire life he’s been surrounded by the press as they dig for tidbits to see if his fairytale life is for real or all mirrors and social media lies. Since he hit the scene, his secrets have been his and his alone to keep. And that’s where I come in.

Assigned to investigate Saint and reveal his elusive personality, I’m determined to make him the story that will change my career.

But I never imagined he would change my life. Bit by bit, I start to wonder if I'm the one discovering him...or if he's uncovering me.

What happens when the man they call Saint, makes you want to sin?



Szerintem nálam csak nagyon kevesen imádják jobban Katy Evans történeteit. Nem tudom, hogy ez most lehet-e dicséret, de én  abszolút pozitívumként élem meg. Valószínűleg most is jönnek majd a negatív visszhangok, miszerint milyen nagy nyálcsorgatás az egész. Igen, az. Bele lehet törődni. Mivel ez egy kicseszett chick-lit könyv. Nő írja nőknek. Ne mondja nekem azt egy leányzó sem, hogy egy-egy jóképű, dögös, mint a bűn férfikarakternél nem kiállt fel, hogy neki is ilyen kéne. Mert ez abszolút álszentség. De ez megint csak az én szubjektív véleményem, sajnos én is eléggé elvakult tudok lenni, ha az igazamért kell kiállni.

Hölgyeim! Ismerjék meg Malcolm Kyle Preston Logan Saint-et! De a találkozóra megéri váltás bugyival érkezni, mert nem ússzák meg szárazon.
Igen, megint egy bűnnel felérő szépségű, gazdag nőfalóról van szó. Megteheti, nem igaz? Na, főhősnőnk, Rachel azt a feladatot kapja a kiadónál, hogyha meg akarja menteni a céget a csődtől, írnia kell egy leleplező cikket Sin-ről. Ezért mindent megtesz, hogy a playboy közelébe férkőzzön. Egy dologgal azonban nem számol: azzal, hogy ezalatt az idő alatt a férfi fog az ő szívébe férkőzni.
Volt ebben a történetben szikra, szenvedély, meglepetés és igen, forró szex is.
És itt csapjon belém a villám, ha nem igaz, hogy végig olyan szinten izgultam, vajon hogy és mikor fog kiderülni Rachel eredeti szándéka. Halál komolyan, akkora felüdülés volt, hogy jelen esetben nem a férfi az ebben a kapcsolatba, aki titkokat takargat. Mert Saint végig egyenes és nyílt volt Rachel-hez. De a nő is az volt, azt az egy dolgot leszámítva, ami végül is úgy tűnik, minden elvesztéséhez vezet.
Egyáltalán nem gondoltam volna, hogy ilyen vége lesz. Vigyázat, óriási cliffhanger zárja a történetet!

Amikor felvillant az utolsó mondat, hogy "To be continued in the next Manwhore book . . .", olyan szintű visítozást és csapkodást rendeztem le, hogy szerintem még a szomszéd városban is hallották. Oké, túlzásba ne essünk azért, de egyszerűen így nem lehetett vége. De mégis így történt. Én teljesen belezsongtam ebbe a sztoriban is. És már nagyon várom a második részt, szerintem abban sem fogok csalódni.

Én bátran ajánlom Katy Evans könyveit azoknak, akik szeretnek kicsit elmenekülni a való világból egy olyan helyre, ahol ha nagy nehezen is, de minden jóra fordul és mindenki megkapja azt, amire-akire vágyik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése